Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: suullinen tulkinta  (Luettu 14402 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #15 : 29.10.2006 15:37:50 »

Lainaus
Onhan se yllätyksellistä, jännittävää ja terapeuttistakin - olla tulkinnan ja huomion kohde ja keskipiste, voida myös kommentaoida ja keskustella, suosittelen  Kiss

hyvä huomio: se oli nimenomaan vahvistava tilanne...totta kai siinä maksaa (mutta ainahan toisen työstä maksaa, sitähän on työ)
Siinä on joku joka tulkitsee vain sinua varten juuri sinun yksilöllistä karttaa. Ei tule yleistetyksi eikä tasapäistetyksi, se vahvistaa sitä tunnetta että itse on olemassa sellaisena kuin on ja se on ihan oikein, haen siis sitä että jokaisella yksilöllisellä olennolla on paikkansa. Tämä vahvistaa varsinkin silloin, jos on elämäntilanne, jossa tuntuu että itse on hukassa ja tuntee että kukaan ei ymmärrä ja joutuu olemaan yksi kaikkia vastaan...tälläisiä aikojahan voi olla.

Lainaus
Sign9, hyvä yritys  2funny  Wink

joo...ei niitä pysty huijaamaan. ja sitten vielä senkin huomasin, että ei itseäänkään pysty. jos on jotain niin ei sille mitään voi...esim kyllä se luontainen "hienohelmaisuus" tulee takaisin vaikka kuinka yrittäisi monta vuotta kulkea ryysyissä vaikuttaakseen henkevältä ja syvälliseltä.  :Smiley Grin
siis tuntuu, että se mitä on on, eikä sitä voi oikeen vääntää muuksi. snobi on snobi vaikka perunasäkissä, kun se perunasäkkikin on sitten just harkitusti aseteltu  :Smiley Cool

ruma hiusleikkaus on sitten tarkoituksellisen ja harkitun ruma ...yms. :Smiley

« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 15:39:58 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #16 : 29.10.2006 16:27:05 »

2funny 2funny 2funny
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
blockOut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 29.10.2006 18:05:22 »

Lainaus
no sitten astrologin suunnilleen eka kommentti kartasta oli "olet huomattavasti snobimpi ja tyylitietoisempi mitä annat ymmärtää"
2funny Manninenko? hyvä  Cool

Ippuska, pystyisitkö kuvailemaan muutamalla sanalla
jokaisen käymäsi astrologin tyyliä, lähestymistapaa...Jokaisella
on varmaan ikioma. Olisi kivaa kuulla niiden tulkintatapojen eroja. Cheesy

Lainaus
Ei tule yleistetyksi eikä tasapäistetyksi, se vahvistaa sitä tunnetta että itse on olemassa sellaisena kuin on ja se on ihan oikein, haen siis sitä että jokaisella yksilöllisellä olennolla on paikkansa. Tämä vahvistaa varsinkin silloin, jos on elämäntilanne, jossa tuntuu että itse on hukassa ja tuntee että kukaan ei ymmärrä ja joutuu olemaan yksi kaikkia vastaan...
Oon tosi iloinen et uskalsin avata tämän aiheen, saitte mut vakuutuneeksi et haluun tehdä sen ! Nyt viel pitää löytää uhrin, siis astrologin  crazy2

tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #18 : 29.10.2006 18:17:50 »

...........

Ippuska, pystyisitkö kuvailemaan muutamalla sanalla
jokaisen käymäsi astrologin tyyliä, lähestymistapaa...Jokaisella
on varmaan ikioma. Olisi kivaa kuulla niiden tulkintatapojen eroja. Cheesy
...........
Kiitos kysymästä, mutta en taida pystyä  Embarrassed
Niistä kaikista on vierähtänyt todella kauan aikaa (suhteellista, mutta kuitenkin  Wink)
Jokatapauksessa mielestäni on parempi, että vain menee ihan ilman mitään ennakkoasenteita, aivan tabula rasana, korkeintaa feikkaa hämäykseksi niinkuin Sign9  Grin
Jokainen niistä tulkinnoista littyi ja sopi silloisiin elämäni tilanteisiin, enää en menisi kenellekään  :Smiley Lips Sealed Koska nyt ei tunnu siltä. Mutta jos tuntuisi,niin sitten vain sen OMAN tunteen perusteella soitto ja tilaus  Cheesy
Etsivä löytää vastauksia, itse löytää vastaajia. Onnea etsintään  Kiss smitten

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #19 : 29.10.2006 18:54:49 »

......Oon tosi iloinen et uskalsin avata tämän aiheen, saitte mut vakuutuneeksi et haluun tehdä sen ! Nyt viel pitää löytää uhrin, siis astrologin  crazy2

Ai niin, nythän on viimevuosina myös monta uutta naispuolistakin ammattiastrologia ilmaantunut, monet heistä varmaan vaikuttavat Hesassa  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

blockOut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #20 : 30.10.2006 13:26:05 »

Pääsen Manniselle jo ensi viikolla  Cheesy
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #21 : 30.10.2006 13:30:53 »

Jännää  Smiley

Yhden lauseen muistan häneltä..."jokainen härkä on ilmiö"

Wink smitten
tallennettu
blockOut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 30.10.2006 13:54:33 »

2funny
Tykkään jo siitä tyypistä Cool
tallennettu
blockOut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #23 : 30.10.2006 16:46:20 »

Hihi en malta odottaa
Vaikuttaa tosi hauskalta ja rennolta tyypiltä.
Se on tosi tärkeetä, jos astrologi on jäykkä ja liian virallinen, jännittäis enemmän. Lips Sealed

Ai niin, olen härkänainen crazy2
tallennettu
blockOut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #24 : 31.10.2006 12:34:06 »

Lainaus
olisimpa jo silloin vuosia sitten uskaltanut alkaa enemmän toteuttaa sitä mitä siinä kuvattiin. mulla oli myös pieni syyllisyys siitä, että en käytä kaikkea potentiaaliani ja heitän itseäni hukkaan
Tää on oikeastaan suurin syy miks haluan astrologin puheelle. Musta tuntuu etten todellakaan tajua omiaa potentiaalejani, missä ja miten olisin "maailman paras juuri minä". Siks olen tehnyt niin monta väärää valintaa, ja aina epäonnistunut, ja se on meikälaiselle tosi rankkaa...Tälläki hetkeellä kulutan niin paljon energiaa ja aikaa asioihin jossa jotenki en pysty toteuttumaan itseäni, hukassa...

Suomen kieli on vaikea crazy2
tallennettu
blockOut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #25 : 06.11.2006 10:41:46 »

Mun on vieläki vaikeeta käsittää sitä mitä tapahtui viikonloppuna
(onneksi on kasetti joten voi kuunnella ja ihmettellä lopputomiin).
Oli jotenkin niin epätodellista, mutta myös erittäin hauskaa ja mukavaa kokemus.
MM on hyvin kiehtova,personaalinen,mielenkiintoinen ja älykäs ihminen.
3tuntia meni ihan hetkeessä  Cheesy
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 06.11.2006 14:01:11 »

Hauska kuulla!
Minä pidin myös kovasti M.M:sen suullisesta tulkinnasta pari vuotta sitten, siitä sai uutta käsiteltävää pitkäksi aikaa.
Kyllähän se on ihan toista tavata livenä astrologi, kun vaan lukea tekstiä. Olin tänä keväänä Tanhuan suullisessa istunnossa, sekin oli loistava, mutta hyvin erilainen kuin Mannisen tapaaminen.

T.Synapsi

tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #27 : 10.11.2006 19:21:23 »

Juu allekirjoitan myös tuon ylläolevan.
Muuten, unohdin listastani Lars Johanssonin.
 Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: