Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hyvä elintaso?  (Luettu 17432 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 28.10.2006 22:09:27 »

Kuljeskelin pitkin kaupunkia yöllä ostoskassien kanssa.. yksi oli Bond Streetilta, yksi jostain Lontoosta.. hassua tuossa lapussa lukeekin Bentley, mutta myös Cartier .. eihän se voine olla sattumaa hahaha.. ei olekaan vähään aikaan ollut niin hauskaa kuin investointipankkiirien käyntikortteja selatessa tänään, kuten Simmons and Simmons, Millennium, IMS Consulting..  2funny 2funny ymv-taisin hieman juopuakin mikä on todella harvinaista, samalla kun kattelin eräitä TV ohjelmia joissa neuvottiin miten punaisella matolla kuuluupi kulkea..  :Smiley Grin Shocked elämässä on huumoria..  coolsmiley  niin minä katsos vain visualisoin sen kaiken..  Cheesy

October 28, 2006
Things should go quite nicely for you today, and you will find that the brighter you shine, the more prosperity will be coming your way. Things should flow smoothly and you will find that your mind is clear and strong. There is a marked aggressiveness to your nature that is powerful and effective. Use this to your advantage and try to bring others up to your level instead of making them feel like they are below you.
« Viimeksi muokattu: 28.10.2006 22:20:00 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 28.10.2006 23:46:00 »

Rohkaisuna kaikille, maallisella on aina yhteys henkisen kanssa. Wink

Mitä tarkoitat?

Olen mieltänyt näin, että henki hallitsee kehoa (materiaa)
ja kun henki on voimissaan, voi kehokin hyvin.
Henki tarvitsee kehon maanpäälliseen elämäänsä liikuttaakseen ja todentamiseen asioita
ja keho henkeä ollakseen ylipäätään elossa.

Ajattelen saman ajatuksen maallisen mammonan kanssa. Smiley

Minä (henki) hallitsen materiaa, rahaa (kehoa)
ja kun minä olen voimissani, voi materiakin hyvin. Smiley

Jos kehoni alkaisi hallita henkeäni, käy se tuhoksi sekä hengelle
että keholle itselleen (esim. ylensyönti ja muu sellainen).

Jos raha alkaisi hallita minua, käy se tuhoksi aivan samoin.

Yhteys ja symbioosi on olemassa, molemmat tarvitsevat molempia,
mutta komentojärjestys ratkaisee tuloksen. Wink

Tälläisiä mietteitä omalta elämän vuoristolta syntynyt. Wink

« Viimeksi muokattu: 28.10.2006 23:59:05 kirjoittanut Asterix » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 29.10.2006 08:26:05 »

Pinnacleni joka alkaa 14 v kuluttua, sitä ennen luovuus, sitä ennen henkisyys. Näinhän se menee..

Your Fourth  Pinnacle Cycle is 8:

Under the influences of this Pinnacle, you will have greatly enhanced talent for dealing successfully with business and finances. This is a time of material growth, a time of expansion and reward. It is the cycle of harvest.
The 8 Pinnacle also increases your personal power. You have sound judgment and vision. In fact, this is the basis of your financial success.
People sense your power and effectiveness. They defer to you much more easily, and look to you for answers. This makes it easier for you to use power without having to be a bully or force your way through situations. They perceive your ableness and want to join you in your vision. Others have faith in you.
You will be able to organize large enterprises. Problems do not threaten you so much as provide a challenge. You yourself sense your enhanced personal powers and feel a growing sense of stability and centeredness. You will be capable of influencing matter in an almost magical way. As a result, you are extremely goal oriented, moving toward the realization of your dreams with confidence and clarity.
Your challenge during this period is to maintain a hold on your human and spiritual values. You must remain balanced between heaven and earth.
There will be enormous temptations to make money and status your only priorities, excluding the more human or immaterial matters entirely. This will undoubtedly lead to losses. You are being tested and instructed in the real value of money - it's natural place in life. If money is placed on a high altar, overshadowing all other facets of life, you will become its slave.
If you are balanced in your approach to money, and have proper perspective, this can be a truly rewarding period, both materially and spiritually. That is the true promise of the 8.
The number 8 symbolizes the balance between the finite and infinite, matter and spirit. It offers a great opportunity to grow.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 29.10.2006 09:42:08 »

Hei ystävät!

Minä en jaksa uskoa ,että mammona veisi henkisyyden mennessään
jotkuthan tänne syntyvätkin kultalusikka poikittain suussa!!!!
ja silti ovat hyvin henkisiä.
kylmä totuus kuitenkin on , että ilman maallista emme tässä
edes kirjoittelisi nämä tiedonsiirto välineet valitettavasti
maksavat ,tai itselleni ei ainakaan ole vielä kukaan tullut tarjoamaan.
Palaan aiheeseen myöhemmin
No money, no fun Wink

tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 29.10.2006 09:49:29 »

Eikö tästä aiheesta ole klassisesti aina tullut esiin ne 2 ääripäätä?

Ne jotka oikeesti haluavat/ on paljon, ja ne jotka paheksuvat/ oikeasti eivät osaa olla ahneita?
tallennettu

VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 29.10.2006 10:13:32 »

Olen mieltänyt näin, että henki hallitsee kehoa (materiaa)
ja kun henki on voimissaan, voi kehokin hyvin.
Henki tarvitsee kehon maanpäälliseen elämäänsä liikuttaakseen ja todentamiseen asioita
ja keho henkeä ollakseen ylipäätään elossa.

Ajattelen saman ajatuksen maallisen mammonan kanssa. Smiley

Tälläisiä mietteitä omalta elämän vuoristolta syntynyt. Wink

Tuon voi lukea kyllä myös niin että köyhällä on köyhä henki...

Minulle kysymys on ennemminkin siitä, että jos henki voi hyvin, silloin on tyytyväinen myös materiaaliseen tilanteeseensa (tämä ei tarkoita etteikö sitä voi haluta myös kohentaa). Varallisuuden tunne on täysin subjektiivista, ja ihminen voi olla olotilaansa tyytyväinen/tyytymätön ja henkisesti hyvin/pahoinvoiva täysin riippumatta materiasta tai edes kehon terveydestä.

Tottakai, jos materiaa on riittävästi ja kroppa voi hyvin, on hengelläkin enemmän tilaa voida hyvin. Se on silloin paljon helpompaa.

tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #21 : 29.10.2006 20:19:35 »

Näinhän se on nähtävä, kuten Asterix kirjoittaa. Raha ja omaisuus ovat energiaa ja ratkaisevaa on miten niitä käyttää. Jokainen tarvitsee ruokaa ja lämpöä sen verran, että selviytyy hengissä. Kädestä suuhun -elämä tarkoittaa hyvin harvalle hyvää elintasoa, mutta joillekin se riittää. Minulla olisi varmaan vaikeuksia sopeutua totaaliseen köyhyyteen, mutta olen kyllä iloinen, etten ole rikaskaan. Tämä on oikein hyvä tilanne, kun rahat riittää ruokaan ja elämiseen. Liiasta rahasta huolehtiminen olisi jo turhauttavaa. Minä olen sopivan valaistunut ohjailemaan näitä nykyisiä rahaenergoita.  2funny     2funny        2funny
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #22 : 29.10.2006 21:03:16 »

Minä en pidä itseäni köyhänä enkä rikkaana. Joskus pitää lainata, joskus lainaan toisille ja kylvän rahojani. Silloin tällöin ostelen jotain ihan turhaa ja ylimääräistä hemmotellakseni itseäni. Joskus elän pitkiä aikoja "köyhäillen" askeettisesti kun innostun ajattelemaan ekologisesti...

Suhteeni rahaan on kuin miessuhteeni... Joskus niitä tulee joku suunnasta ja käytän ne loppuun alta aikayksikön, eläen sen jälkeen puoli vuotta puutoksessa.. Cheesy Cheesy 2funny

Raha on hauskaa. Mutta tärkeää on juuri se että on katto pään päällä, ruokaa. Sellainen perus-suomalainen keskitasoinen elämä keskitasoisine mukavuuksineen.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #23 : 29.10.2006 21:35:05 »

GS päästiin taas sun mustavalkosuuteen. Jota mä en vaan voi ymmärtää.

Mutta siis itse kysymykseen vastatakseni...

Ihmiset haluavat elämältään hyvin erilaisia asioita ja mun mielestä rikkautta on se, että pystyy toteuttaan sellasta elämää ja ideologiaa, josta unelmoi.
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #24 : 29.10.2006 21:47:05 »

Minä en pidä itseäni köyhänä enkä rikkaana. Joskus pitää lainata, joskus lainaan toisille ja kylvän rahojani. Silloin tällöin ostelen jotain ihan turhaa ja ylimääräistä hemmotellakseni itseäni. Joskus elän pitkiä aikoja "köyhäillen" askeettisesti kun innostun ajattelemaan ekologisesti...

Suhteeni rahaan on kuin miessuhteeni... Joskus niitä tulee joku suunnasta ja käytän ne loppuun alta aikayksikön, eläen sen jälkeen puoli vuotta puutoksessa.. Cheesy Cheesy 2funny

Aaaah! Kylläpäs kuulostaa ihanalta elämältä. Miekin aina sanon, että kun rahaa on runsaasti, kannattaa mietiä tarkkaan mihin sen laittaa. Kun köyhä vaihe iskee, elä kuin kuninkaalliset.
(http://www.cosgan.de/images/more/bigs/e118.gif)
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #25 : 30.10.2006 07:56:38 »

Mitä elintaso sinulle merkitsee?

Tässä tiemmä viitataan materiaaliseen elintasoon(?) ja sen merkitykseen(?) Minulle se merkitsee materiaalista perusturvallisuutta, joka on milloin milläkin mallillaan ja sen merkitys itselle myös muuttuu sen mukaan. Mihinkään suntaan minulle se ei ole mittari tai minkään arvon mittaamisen väline. Sen verran mononlaisessa 'elintasossa' olen elämäni aikana elänyt, etten osaa sitä arvottaa enää suuntaan taikka toiseen. Siinä mielessä se on menettänyt merkityksensä. Arvona siis.

Mitä "hyvään" elintasoon sinun mielestäsi kuuluu?

Että on fyysinen paikka missä nukkua, levätä, syödä ja elää. "Oma pesäkolo" . Oli se sitten mikä tahansa tai missä tahansa.

Mikä on riittävä elintaso sinulle?

Se, että minulla on tosiaan fyysinen paikka ja koti ja vaatteita perheelleni niin ettei tarvii palella ja ruokaakin jokaiselle päivälle. Loput kaikki on sitten extraa ja ilolla otan kaiken sellaisenkin vastaan, vaanen voin elää ilmankin sitä 'extraa'.

Mikä on alin elintason aste sinulle,
jonka alle et mistään hinnasta halua?

Hmm.. ehkä juuri se, ettei olisi kotia mihin mennä, ei vaatteita, ei ruokaa... Mutta en ajattele asiaa niin, että mitä haluan ja mitä en. Uskon että olisi hyvin antoisa kokemus elää niinkin kuin juuri nyt ei halua.

Millaista elintasoa tavoittelet vai
oletko kenties tyytyväinen nykyiseesi?

Nyt on tosi hyvin ja olen tähän tyytyväinen.

Mitä olet valmis tekemään/hyväksymään/kärsimään saavuttaaksesi
nykyistä paremman elintason?

No en elintason vuoksi juuri viitsisi kärsiä. Jos tilanne olisi eri, ei olisi kotia tms, niin toki siinä vaiheessa asia olisi toinen.

Voisitko kuvitella luopuvasi nykyisestä elintasostasi
korkeamman/paremman henkisyyden nimiin?

Ei korkeampaan henkisyyteen tarvita elintasosta luopumista. Vaikka se joskus voi avittaa siinä ja opettaa jotain, mutta oman henkisen ulottuvuuden käyttöönotto , ei vaadi välttämättä mitään ulkoisia luovutteita.

Voiko olla valaistunut, siis henkisellä tasolla rikas
ja materiaalisella tasolla rikas yhtä aikaa
vai kumoaako ne mielestäsi toisensa?

Eivät kumoa mitenkään tosiaan. Jos tarvitsee askettiisuutta 'valaistuakseen', kyse on vain psyykkis-somaattisesta prosessista, ei henkisestä.  Wink

tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #26 : 31.10.2006 11:27:06 »

(http://d21c.com/BeautifulTonight/roses/onerosebar.gif)

http://www.reikisivut.com/viesti/

(http://d21c.com/BeautifulTonight/roses/onerosebar.gif)

RUNSAUS

On aika runsauden,
rakkauden ja menestyksen
virrata elämässäsi.
Voit saada rajoittamattomasta universumin
runsaudesta uskomuksesi mukaan; niin paljon
kuin sinä siitä uskot ansaitsevasi.
Enkeliviisaus muistuttaa sinua
luottamaan itseesi ja siihen,
että ansaitset enemmän.
Siten houkutat runsautta
ja todellista elämän rikkautta.
Lisää runsautta vastaanottamalla runsaasti,
antaen halukkaasti, ja kiittäen kaikesta.
Nauti kaikesta mitä sinulla on,
ja lisää sinulle tulee.

(http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_1_11.gif)

Hei Ystäväin

(http://www.whiteriver.net/angels-retreat/angel3b.jpg)

Tämän päivän enkelin viestini
- sopii hyvin tähän aiheeseen

smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #27 : 31.10.2006 12:00:19 »

Ihana viesti. smitten
Kiitos Elämänilo smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 31.10.2006 12:11:47 »

Lilja, on monia asioita sinussa mitä en ymmärrä. No ymmärrän jos oikeasti haluan..

Ehkäpä minä vain huvikseni kärjistän enkä ole ainoa..  smitten 2funny ehkä se oli tapa löytää asiaan nopea lopputulos, olen käynyt just näitä keskusteluja liian monta kertaa..
« Viimeksi muokattu: 31.10.2006 12:15:48 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #29 : 31.10.2006 12:19:47 »

Lilja, on monia asioita sinussa mitä en ymmärrä. No ymmärrän jos oikeasti haluan..

Ehkäpä minä vain huvikseni kärjistän enkä ole ainoa..  smitten 2funny ehkä se oli tapa löytää asiaan nopea lopputulos, olen käynyt just näitä keskusteluja liian monta kertaa..

Miksi sitten osallistut enään keskusteluun? Huh  idiot2
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: