Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #75 : 19.03.2007 21:34:00 » |
|
Uusi kuningas oli syntynyt
Puolikuut taivaalla kiersivät kehää tähdet kumarsivat uutta herraansa
Puut ja kukat taipuivat hiljaiseen kumarrukseen
Maailmojen valtiaat loistivat ylväyttään kultaiset viitat yllään suuressa puoliympyrässä
Nuori mies, poika vielä katsoi lasittunein silmin tätä kaikkea aamukaste silmäkulmissaan tunsi poltteen rinnassaan
Maailman valtijoiden vanhin astui ulos kehästä säteilevänä ja hymyilevänä ja lausui pehmeän matalalla äänellä
”Isäsi on kuollut, olet meidän uusi Kuninkaamme.
Poikani, tämä on elämäsi surullisin ja iloisin päivä,
astuhan eteemme niin näemme sinut”
Hän nöyränä astui kaiken keskelle ja kaunein ja kirkkain tähti laskeutui taivaalta valaisemaan häntä
Ihmiset, haltiat ja eläimet vaikenivat
Metsän humina hiljeni ja jokien vedet pysähtyivät
Koko maailma pidätti hengitystään
He haltioituivat pojan kauneudesta; hänen sielunsa oli kuin raikas tuuli sydämensä puhdas kuin lähde
Hän kumarsi syvään sai päähänsä kruunun kimaltavan ja käteensä valtikan kristallinhohtoisen
Hän tunsi esi-isiensä henkien seisovan ympärillään valaen häneen uskoa ja rohkeutta
Hän tunsi väkevän tahdon sielussaan uhmakkaan voiman ja kunnian täyttää elämäntehtävänsä astua isänsä kultaisiin kenkiin
Uusi Kuningas oli syntynyt
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Cheva
Kanta-astroilija
Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.
|
|
« Vastaus #76 : 19.03.2007 21:56:15 » |
|
Sielunkumppanille, viiden minuutin tuherrus.
Jos et pelkää pimeää olet rohkeampi kuin minä Minä, joka pelkään elämää. Sen syvyyksiä ja varjoja, Joihin astumalla ajatuu pimeyteen.
Ja kun joskus jokainen putoaa elämänsä syvimpään ja tummimpaan aukkoon. tulisitko sinä nostaisit minut siivillesi lennättäisit pois antaisit turvaa tekisit minusta rohkean.
Jos et pelkää minua Olet rohkeampi kuin muut. Anna mennä, ota minusta kiinni.
Pysäkki
Muistitko maksaa pysäköintimaksun? Ikävä kyllä et. Onneksi olen tarpeeksi vahva potkaisemaan sinut pois pilven päältä. HAAHAA. Seuraavassa elämässä sinä olet hiiri ja minä olen kyy. Ja minä hiiriä syön, jos ne näyttäytyy.
Yksityisiin mielipiteisiin on oikeus vain sinulla Muiden mielipiteet raiskaat julkisuudessa "Minä saan tehdä niin, olenhan valtuutettu Raamatun oikeuttama syntinen paska Pelastuksen arvoinen." Sanoo mies, jonka moraali on muokattu Saatanan kanssa Pahempi kuin Dr. Phil Freudiakin helvetillisempi
Minä katkaisen sormesi Pidät edelleen kiinni Kyynervartesi menetät Enkä pääse sinusta eroon Olkavarsi katoaa Ja yhä riiput lahkeessani Vaikka katkoisin kätesi ja eksyttäisin sinut synkän joen yli kävelemällä. En pääsisi sinusta eroon. Pidät edelleen kiinni. Riiput lahkeessani. Minä potkin, potkin, potkin "Painu Helvettiin!" Ja tapaan sinut Taivaassa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.03.2007 22:01:28 kirjoittanut Cheva »
|
tallennettu
|
A ttitude B efore I ntelligence (http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif) Nyt on menneisyyden päätepiste.
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #77 : 09.05.2007 18:12:19 » |
|
Joskus kun on oltu niiiiiin yksin... YKSIN
Katson peiliin, mitä näen? Näen itkevät kasvot, kyynelissä olevat silmät. Ei näytä yhtään kauniilta tuo vääristynyt tuskan ilme kasvoilla. Kuitenkin jotenkin rakastan tuota kuvaa tuolla, Sen sisällä olevaa pientä ihmistä, joka huutaa hiljaa sisällään; Mistä tämä suunnaton pohjaton yksinäisyys nousee?
Se kumpuaa jostain syvältä, pimeydestä ja ytimestä. Se saa haukkomaan henkeä ja koko kehon vavahtelemaan. Kyyneleet valumaan. Ja paradoksaalista kuin onkin, se saa uskon vahvistumaan. Uskon siitä, että on olemassa jotain ihmistä suurempaa. Jotain, joka näkee minut, katsoo lempeästi, ymmärtävästi. Tietää jotain, mitä minä en tiedä. Eikä minun tarvitsekaan tietää.
Mitä sillä tiedolla tekisinkään, mistä maailma sai alkunsa ja mihin se ehkä päättyy? Ehkä tähdet taivaalla tietää? Mutta minä en ole tähti taivaalla, vaan pienisuuri ihminen.
Pieni kaikkeudessa. Hiukkanen ja hiutale. Suuri, jos täytän osani, tyydyn hyväksymään sen arvon ainutlaatuisuudessaan.
Saanhan olla se pieni, mikä olin tänne syntyissäni? Jos lupaan, että kasvan aikuiseksi? Keneltä kysyn siihen lupaa? Vai olenko saanut jo sen? Eikö se ole oikeuteni ja velvollisuuteni. Se vastuuni, jonka ihminen voi elämästään kantaa. Tulla omaksi itsekseen, antaa kummuta itsestään. Kieltäytyä harppomasta tulevaisuuden ihanteisiin. Rakentaen sen tukemana, mitä jo sisälleen rakentanut on. Koittaen olla jättämättä ilmaa väliin…..
Jostain pilkottaa valon kajo. Pieni hymy saapuu kasvoille. On tästä selvitty ennenkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #78 : 09.05.2007 20:52:44 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #79 : 09.05.2007 22:46:24 » |
|
Inanna, kyllä selviät. Osaat ilmaista itseäsi. Tuttuja tuntoja. Mutta niistä selviää. Onneksi elämä ei ole koskaan samanlaista!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #80 : 09.05.2007 22:52:58 » |
|
Kiitos! Ilmaisin tänään itseäni pakertaen johonkin syvälle upoten, tehden lopputyötäni ja tulostin sen näin vielä raakileena, jotta voisin lukea sitä ja etsiä "virheitä" ja epäjohdonmukaisuuksia yms.. Heh, ja kun luin sitä ääneen, paremmin siis ymmärtääkseni mitä olen tähän asti kirjoitellut, nousi kyynel silmään ja pala kurkkuun jossain kohdin ja aloin nauraa, kun mietin, että miten ihmeessä tätä luen "yleisön" edessä, jossa itse liikutun lukiessani Tässä nyt pähkin, että pitäisikö sitä hieman "ulkoistaa" ja asiallistaa vielä... (siis tuo edellä kirjoitettu ei ollut se)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #81 : 09.05.2007 23:17:53 » |
|
Ai vitsi, tällaiset luovuuden ketjut ovat ihania ^_______^ Itse en hirväesti kirjoittele vapaa-ajalla (muuta kuin kirjeitä ja maileja), vaikka pidänkin esimerkiksi haikujen rustaamisesta, joten osallistun ketjuun piirroksella. Puna-Tuuli(http://art1.sheezyart.com/image/112/1121393.jpg) Punkku-poika ihan yksikseen ^______________^ Tämä on ajankuluksi tuherrettu työ. Tuhertelin kaverin synttäripippaloissa tätä, kun en tuntenut ketään enkä oikein osannut jutellakaan kenenkään kanssa, kun aiheina olivat vain moottoripyörät ja viinakset
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.07.2007 12:40:58 kirjoittanut AthaMaarit »
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #82 : 09.05.2007 23:23:49 » |
|
Minä en sinällään ymmärrä mitään tuon suuntaisesta taiteesta... siis tuo aihepiiri ei kuulu "omaan elämääni", mutta että vaan mahdottoman lahjakas olet piirtämään Athamaarit! Tuo vähän sykähdytti sydäntänikin jo, kun nuo "kulmikkaat" äityy halimaan "Olet paras!" teoksessasi! Mutta että aivan ainutlaatuisen hieno lahjakkuus...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #83 : 09.05.2007 23:31:08 » |
|
Kiitos Innanna kommenteista! Erityisen ilahtunut olin tuosta "kulmikas"-kommentista Itse kun olen sokea omalle tyylilleni, niin minusta on aina hauskaa kuulla, millaista viivaa ja tyyliä sitä loppujen lopuksi on oppinut käyttämään. Kulmikkaaseen määritelmään olen törmännyt kerran aiemminkin, ehkä se on minun Oinas ja taidehuoneessa skorpioni, joka vaatii vahvaa ja selkeää viivaa sekä muilta että itseltä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #84 : 10.05.2007 07:58:32 » |
|
Minua suututtaa politiikot ja nyt menee hiukan ironiaksi...
Good politician
Should he make magic or maybe it's better to be very dynamic
Maybe he needs to be smart or it's better to have a warm heart
He needs to have good negotitation skills and of course has to pay his bills
He needs to have a special lifestyle but everything wins his nice smile
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #85 : 10.05.2007 23:49:27 » |
|
Voimakasta kynänkäyttöä, AM, jotain samaa kuin tuossa Euroviisusemissä, jota just katselin. Ihailen sitä valtavaa voimaa kaikessa! Ja tietenkin ihastuin sudentanssiisi!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #86 : 11.05.2007 18:35:27 » |
|
Oi vitsi, kyllä tuo ihan sinulta näyttää, hienoa! Itse olen aivan onneton piirtämään mitään valokuvista, vielä vähemmän omistani Luin kyllä analyysisi, kiitos, ja vastasinkin siihen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #87 : 25.05.2007 16:32:51 » |
|
Tama on nyt se runo
Deep Emotions
I feel like a stormy sea Want to wet my burning body with cool waves I need to calm my emotions with the mild wind To feel grounded to the earth under my feet The sunshine to clear my thoughts To feel energy flowing and my vitality growing Like the plans need oxygen I need to breathe again To walk on the mountains to get more understanding Let my soul rest in the soft moonlight and wake up in the morning for the new life full of intention
Rakkaudella Diamond
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.05.2007 18:04:38 kirjoittanut diamond »
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #88 : 25.05.2007 22:16:19 » |
|
Diamond!!! Fantastic!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Rusalka
Kohtuuastroilija
kuulkaa korpien kuiskintaa
|
|
« Vastaus #89 : 25.05.2007 23:17:38 » |
|
AthaMaaritin upean piirroksen inspiroimana uskaltauduin laittamaan tähän yksityiskohdan eräästä maalauksestani olohuoneen seinältä. Sen nimi on hengetär.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|