Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kanavoiminen  (Luettu 12694 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 28.10.2006 18:17:50 »

Mille kanavoiminen tuntuu? Miten se teillä tapahtuu?

Minä en ole varsinaisesti koskaan kanavoinut mutta joskus, jos esimerkiksi tulkitsen jollekin unta, katson korteista tai muuten vaan juttelen/kirjoitan, niin tekstiä vaan tulee jostain. Se tulee jotenkin katkeamattomana virtana ja kehoni on niissä tilanteissa jotenkin "kananlihalla".

Noiden tilanteiden jälkeen olo on kuin pitkän uinnin jälkeen. Uupunut, väsynyt ja jollain tavalla vähän kylmissäni.

Ne on siis sellaisia tilanteita, joissa en ole pyytänyt olla kanavoijana. Ja jos yritän sitä oikeasti, en saa mitään aikaiseksi... Huh

tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #1 : 28.10.2006 18:29:42 »

Kun yhdistyn korkeampaan itseeni,
tunnen olevani enemmän
kuin olen
ja silti olematta
mitään tai ketään.

Syvässä rauhan tilassa
sanon oikeat sanat,
teen oikeat teot,
kirjoitan
kuten kirjoittaa täytyy.

Voima on minuun laskeutunut
ja minut täyttänyt
ja kirkkainta valoa
pyydän suojakseni
että välittämäni asiat
ovat puhdasta valoa.
Ja niin paljon pystyn välittämään
kuin kehoni taajuus kestää.

Ja kun se hetki,
ihanin kaikista loppuu
- siltä erää
olen täynnä
luottamusta, rauhaa ja valoa.
Sillä antaessaan
saa itsekin. smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 28.10.2006 18:32:21 »

Smiley
Kiitos Aion
 Smiley
Minulla se olo on vain vähän hölmistynyt...

Siksi täällä kyselen, mille se teistä muista tuntuu ja miten se tapahtuu.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #3 : 28.10.2006 21:18:26 »

Minusta se tuntuu kuin kadottaisin kontrollin enkä hallitse tilannetta ja se on suoraan sanoen hieman ärsyttävää. Yritän kyllä koko ajan luopua siitä hallinnasta ja antautua, mutta on se vielä hankalaa. Kaikenkaikkiaan se on minusta epämiellyttävä tunne kun en hallitse itseäni.
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #4 : 28.10.2006 21:37:11 »

Minulla on turvallinen olo; tiedän olevani suorana ja puhtaana auki, kanavana, jota kautta sielu puhuu.
 smitten smitten smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 28.10.2006 22:13:23 »

Olitko ennen Ikitosi?  Shocked Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 29.10.2006 08:25:38 »

Olitko ennen Ikitosi?  Shocked Cool

Olen edelleen  Wink
Ymmärryksen ympyrä laajeni nimestäni kattamaan isomman alueen  :Smiley Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 29.10.2006 08:30:06 »

Mitä Ikitsi ymmärtää enempi?  2funny Shocked
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 29.10.2006 08:35:17 »

Mitä Ikitsi ymmärtää enempi?  2funny Shocked

Koettua elämänmuutosta  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 29.10.2006 08:36:16 »

Pitääkös minun vielä lypsää vai kerrotko?  angel 2funny En tosiaan tiedä tuleeko tämä kanavointi ajankohtaiseksi minulle, kun edelleen tuntuu aineellinen maailma kiinnostavan enemmän. Kanavoimisessa pitäisi selvittää miljoonan eri tahon motiivit, että mistä on kyse..
tallennettu

maritu
Vieras
« Vastaus #10 : 29.10.2006 11:15:59 »

Moi **~Astraali~**!

Kyllä sinulla on vaikea nimimerkki, kun vasta neljännellä yrittämällä löysin tuon laineen.

Laitan yksityisviestin omista kokemuksistani, jos niistä olisi jotain apua.

Kauttani sanotaan, että olet täysi kanava, joten tuo kanavointi vaatii vain harjoittelua ja taito kehittyy. Kirjoita kysymys päätteelle tai vihkoon ja vastaa sitten niin, kuin kuulet ajatuksina mielessäsi. Vastaus tulee tavallisesti pienellä viiveellä, joten jos jotain tulee nopeasti, se voi olla säveltelyä. Voit kanavoida vaikka omaa korkeinta minääsi, kysellä oppaittesi kuulumisia, jutella suojelusenkelille. Kanavointi on harjoittelukysymys ja taito samalla tavalla kuin mikä tahansa. Aluksi tuntuu, ettei osaa, ei usko, että tieto tulee henkimaailmasta, mutta taito varmistuu ja voit laajentaa sitä kenttää, jota kanavoit.

Kanavointi on ihan oikeasti fyysisesti raskata. Kanavoinnin jälkeen on "pää pilvissä" ja tuntee henkimaailman energiat, joten väsymyksen ja kylmyyden tunne ovat tyypillisiä. Minua on joskus neuvottu ottamaan B-vitamiinikuuri, koska kanavointi on vienyt voimia kehostani ihan oikeasti.

Tuo, että tietoa tulee katkeamattomana virtana tarkoittaa sitä, että olet ollut näissä tilanteissa ns. henkikanava, eli kauttasi on puhunut tämä henkimaailmassa oleva korkein minäsi (henkimaailmassa oleva sielusi osa), jolla on enemmän tietoa kuin sinun ruumiissasi olevalla sielun osalla.

tallennettu
maritu
Vieras
« Vastaus #11 : 29.10.2006 11:17:36 »

Piti laittaa äsken yksityisviesti, mutta tänne yleiselle se menikin. Ei kai se haittaa.
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 29.10.2006 11:58:41 »

Kanavointi on avointa luoottamusta, jotta viesti välittyisi puhtaana.
Avoinna oleminen mahdollistaa energian vapaan virtauksen.
Hitaammalla käyvät tasot voivat kokea rasitusta, mutta se on ohimenevää ja aina energioita puhdistavaa.

Vapaus vaatii veronsa  Wink
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #13 : 29.10.2006 12:45:07 »

Moi **~Astraali~**!

Kyllä sinulla on vaikea nimimerkki, kun vasta neljännellä yrittämällä löysin tuon laineen.

Laitan yksityisviestin omista kokemuksistani, jos niistä olisi jotain apua.

Kauttani sanotaan, että olet täysi kanava, joten tuo kanavointi vaatii vain harjoittelua ja taito kehittyy. Kirjoita kysymys päätteelle tai vihkoon ja vastaa sitten niin, kuin kuulet ajatuksina mielessäsi. Vastaus tulee tavallisesti pienellä viiveellä, joten jos jotain tulee nopeasti, se voi olla säveltelyä. Voit kanavoida vaikka omaa korkeinta minääsi, kysellä oppaittesi kuulumisia, jutella suojelusenkelille. Kanavointi on harjoittelukysymys ja taito samalla tavalla kuin mikä tahansa. Aluksi tuntuu, ettei osaa, ei usko, että tieto tulee henkimaailmasta, mutta taito varmistuu ja voit laajentaa sitä kenttää, jota kanavoit.

Kanavointi on ihan oikeasti fyysisesti raskata. Kanavoinnin jälkeen on "pää pilvissä" ja tuntee henkimaailman energiat, joten väsymyksen ja kylmyyden tunne ovat tyypillisiä. Minua on joskus neuvottu ottamaan B-vitamiinikuuri, koska kanavointi on vienyt voimia kehostani ihan oikeasti.

Tuo, että tietoa tulee katkeamattomana virtana tarkoittaa sitä, että olet ollut näissä tilanteissa ns. henkikanava, eli kauttasi on puhunut tämä henkimaailmassa oleva korkein minäsi (henkimaailmassa oleva sielusi osa), jolla on enemmän tietoa kuin sinun ruumiissasi olevalla sielun osalla.

Kiitos Maritu! Laitan sinulle myös YV:tä.
Ja Astraalin voi kirjoittaa ihan ilman noita "hörhötyksiäkin"  Smiley
tallennettu
Wilmariina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 12.12.2008 00:21:59 »

Hei!

Löysin tämän vanhan ketjun etsiessäni netistä tietoa kanavoinnin taidosta.

Esikoisen läheisyyden olen tuntenut usein hänen kuolemansa jälkeen. Olen odottanut hänen viestejään, mutta usein en ole osannut tulkita niitä oikein tai huomannut niitä. Kanavoijat ovat onneksi välittäneet viestejä minulle.
Ystäväni kuoleman jälkeen tarve kanavointiin on lisääntynyt.
Tällä hetkellä minulla on tunne, että heillä olisi jotain kerrottavaa minulle.
En kuitenkaan 'saa kiinni' näistä viesteistä ja aina en haluaisi pyytä kanavointeja toisilta.

Läheisyydentunne on mutta taito viestien vastaanottoon ei Sad
Olisiko minulla itselläni mahdollisuus oppia kanavoimaan?
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: