Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 12 vuotta vanhempi oinasmies  (Luettu 7081 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
bettina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 28.10.2006 18:18:53 »

Tarkempia tietoja ei ole miehestä, mutta tässä suhteessa on jotakin hyvin hämmentävää ja kohtalonomaista.Rakkaussuhteesta ei ole kyse, ainakaan vielä. Mutta olen aivan ymmälläni, sillä oinasmiehen ei pitäisi olla kovinkaan syvällinen, mutta tämä mies aivan kuin lukee ajatukseni ja näkee lävitseni. Olen kuin alaston hänen edessään! Koen, että minulla on erittäin tarkat "antennit" ihmisten suhteen, mutta hänen kohdallaan ne tukkeutuvat täysin. En saa mitään otetta hänestä, mutta hänen läpitunkeva katseensa on kyllä intensiivisesti läsnä. Aivan kuin olisin suurennuslasin alla. Onko tämä normaalia oinasmiestä?? Kosultoikaa näiden puutteellisten tietojenkin valossa onko tämä astrologisesti selitettävissä?

Bettina

nainen:
Aurinko kalat, nouseva leijona
Kuu skorpioni
Venus oinas
Merkurius oinas

mies:
Aurinko oinas
Kuu kalat
Venus kalat
Merkurius kalat
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #1 : 28.10.2006 18:31:24 »

Onko hän kenties nouseva Skorpioni? Tuo olisi mielenkiintoista tietää.

Oinashan ei todellakaan ole niitä syvällisimpiä merkkejä, mutta onhan hänessä kalavaikutusta. Ja koska sinulla on  aurinko kalat niin ei ihme että jokin klikkaa...

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 29.10.2006 19:47:30 »

Mulla kans heti tul mieleen että kyseinen Oinasmies varmaankin on nousu-skorpioni  :Smiley
Mulla sama juttu eräään Leijonamiehen kanssa ja nousevaltaan hän on skorpioni. Me luetaan toistemme ajatukset ja herra tarkkailee mua välillä salaa, kait se luulee että nouseva-jouskari ei muka huomaa että sitä tarkkaillaan  Grin

Kiss   Oinas73
tallennettu
bettina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 29.10.2006 20:22:35 »

Voi kun tietäisinkin nousevan merkin, mutta valitettavasti niin tarkkaa syhtymäkellonaikaa ei ole tiedossa.
Olen itse epäillyt nousevaa skorpionia myös, mutta en tunne ketään joka olisi myös, joten en kykene vertailemaan.Mikäli hän olisi nouseva skorpioni, niin hänen kuumerkkinsä olisikin oinas eikä kalat.

Vaikkei hän ole millään tavoin paha ihminen, voin suoraan sanoa että hänen kohtaamisensa pelottaa aina. Eikä tapanani ole pelätä ketään normaalisti.En vain elämässäni ole tavannut ihmistä, joka pystyy katsomaan toista ihmistä niin intensiivisesti.

Mutta eikös nouseva merkki edusta vain sitä kuvaa mikä meistä näkyy? Sehän ei kuvasta millään tavoin sisintämme?
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 20:42:45 kirjoittanut bettina » tallennettu
Bella
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 06.11.2006 12:31:44 »

Oletko katsonut minkälaisia aspekteja miehen pluto tekee? Kovat pluton aspektit voivat tuoda tuota intensiivisyyttä.. Olen itse  aurinko  oinas  &   kuu   kalat ja lisäksi  aurinko  aspect_opp  pluto . Tietynlainen toisten ihmisten tarkkailu ja arviointi on ihan jokapäiväistä, mikä saattaa hämmentää sellaista joka ei tunne. Siis nimim. kokemusta on  Wink

Sinulla aurinko kaloissa ja venus oinaassa varmaan vetävät häntä puoleensa. Vaikuttaa aika lupaavalta  :Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 06.11.2006 12:42:48 »

Sideerinen kala?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: