Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Johan pukkaa Merkurius riitaa  (Luettu 48872 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #30 : 01.11.2006 16:09:11 »

Niin näkkyy Merkkari perääntyvän, kun ihan viime päivinä meikäläisestäkin on alkanut kuoriutua varsinainen pirttihirmu. Jollain merkillisellä konstilla elämääni on tullut lyhyessä niin älyttömästi kaikenlaisia juoksuja ja sitoumuksia, että pinna alkaa palaa. Siis se alkaa palaa sen takia, kun ympäristö ei oikein tajua, etten vieläkään ole mikään kone... Kun siihen lisätään puoliso, joka sohvan nurkasta murmettaa jotain (osallistumatta siis mihinkään), niin GRRRR...  tickedoff

Jos minut olis vaikka eilisiltana heittänyt seinään, olisin jäänyt kynsistäni roikkumaan sinne...   knuppel2
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #31 : 01.11.2006 19:12:21 »

Eipä oo perääntyvä merkkari oikeestaan tuonut minulle harmeja. Junat on kyllä vähän myöhästelly.. Taitaapi tuo merkurius olla kolmiossa omaan merkuriukseeni niin tämä saattais mennä osaltani aika ongelmitta.
Ei kyl saa sanoja suusta mutta oon aina sellainen.. No itseasiassa oon ollut puheliaampi kuin yleensä..

Ehkä tää alkaa sujua. Tongue 
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #32 : 02.11.2006 13:35:45 »

Kyllä Merkkari riitaakin ehkä aiheuttaa  idiot2
Itse lähinnä se tekee kommunikointivaikeuksia-, väärinymmärryksiä.
Mun skoopissa todettiin, ettei Merkkarin perääntyminen vaikuttaisi millään tavalla, mutta pitää katsoa yksityiskohtaisesti, vaikkapa Kuun paluusta ja muista kartoista, progilta, joka on kokoajan liikkeessä  :Smiley
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #33 : 02.11.2006 15:29:01 »



Kommunikoinnissa on kyllä meikäläisellä ongelmia ja paljon,
johtusko se sitten tosta  jupiter aspect_con   merkurius 24.10-7.11 idiot2

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #34 : 02.11.2006 16:08:19 »

Tuota... En halua kääntää veistä teidän rinnassanne, jotka olette perääntyvästä merkuriuksesta johtuen noita kaikkia vääryyksiä joutuneet kokemaan, mutta

Minun elämässäni ei ole ollut mitään sananharkkaa tai muutakaan, päinvastoin: olen jatkuvasti hyvällä tuulella ja muiden kanssa kommunikointi sujuu hyvin.

Joten vaikuttaako tämä sama perääntyvä merkurius myös ulkomailla? Täällä kun ollaan jo kolmatta kuukautta pois koto-Suomesta...

Mites sen omasta kartasta näkee, että mitkä oppositiot, neliöt yms. vaikuttavat nyt perääntyvään merkuriukseen vai vaikuttaako mikään???
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #35 : 02.11.2006 16:18:11 »

Kyllä on tullut huomattua. Myös töissä. Toisaalta törmäsin tässä pari pvää sitten ihmiseen jonka kanssa ollessani ympärillä liikkuu negatiivista energiaa... Nyt oli ihan päinvastoin! Ihme juttu.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
enska
Vieras
« Vastaus #36 : 02.11.2006 22:13:46 »

Juuh..on ollut harvinaisen takkuava viikko mitä tuohon merkkariin tulee..Työasioissa takapakkia, joustamattomuutta ja sitten tätä mitä syvästi inhoan, että olisi kauhea hoppu päästää palikka kaatumaan eteenpäin, mutta itseä edeltävä domino jää jumiin..

Sitten pitkin viikkoa olen törmännyt ylipuheliaisiin minäminäminä-ihmisiin, jotka kotkottavat aivan jonninjoutavia..Kauheasti on tehnyt mieli älähtää että nyt se turpa tukkoon..Vaikka ei minua sellainen huulten tuuletus normaalisti näin paljoa ärsytä..Johtuu varmaan tuosta retro-merkkarista sitten  uglystupid2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 03.11.2006 11:17:48 »

kovia tiukkoja sanoja tuo merkurius pukkaa t-ristin myötä vanhalle isälle ( saturnus leijona) ja mistäpä muustakaan kuin vallasta ja sen käytöstä ihmissuhteissa,
en kohtele isääni helläkätisesti niinkuin ehkä vanhuksia "pitäisi"
mutta jos heidän järenjuoksussaan ei ole mitään vikaa,
miksen puhuisi asioista asioiden nimellä,
kunnioitusta tietysti saisi jostain löytyä pikkasen enämpi..

viimeöinen uni liittyi merkuriukseen ja kirjaan sen siksi tänne,
liikaa ilmeisesti astroilua kun jo unissakin..
luin illalla da vinci-koodin aakkosia,liekö sieltä lähtenyt koko
juttu..
seurasin unessa merkittyä merkuriusreittiä,
tavallaan kuin suunnistusta,maastossa ja sitten korkealla katoilla,
ihmiset yrittivät seurata perässä,
jostain syystä halusin harhauttaa heidät,
ehkä siksi että tulin ns. maaliin,
suurelle aikiolle,urheilukentän tapaiselle,
maahan oli piirretty yhtälö,
tiesin että se sisältää salaisuuden ja on tarkoitettu vain harvoille ja valituille (siis aattelin unessa noin)
KOSKA sitä voitaisiin käyttää myös väärin,
kaksi ihmistä oli jo sen äärellä..

tuosta kirjasta,
luin kohtaa HIEROS GAMOS
tarkoittaen "pyhät häät",hedelmällisyyskultti,jossa miehen on mahdollista saavuttaa "gnosis" tai välitön tieto jumaluudesta olemalla sukupuoliyhteydessä papittareksi ( vesta,ja sen kolmio..)
koulutetun naisen kanssa.Tuon filosofian mukaan mies on vajavainen
ilman naisellista käyttövoimaa,jumaluus on koettavissa hekuman hetkellä
muuttuneessa tietoisuuden tilassa.
Tässä tulee nyt sitten yhteys merkuriukseen,
tuota tilaa symboloi Hermafroditos,kreikkalaisen mytologian kaksineuvoinen hahmo,joka on yhdistelmä HERMESTÄ ja jumalatar Afroditea.
Nuo keskiaikaiset kirjoitukset,alkemia (=muuttamisen taito)
viittaisivatkin korkeamman tason seksuaaliseen rituaaliin,
vertauskuvallisesti keskusteltaessa esim. ruusua käytettiin kuvaamaan naisen sukupuolielimiä.
Tuo Holy Blood,Holy Grail,lyhennetään usein HBHG,
kemiassa Hb on muistaakseni elohopean merkki (merkurius),
mutta mikäs tuo HG sitten on?
miksi siitä tulee mieleen Haagin yleiskokous ja mikä sekään sitten on?
siis
kummallisia aatoksia tuo perääntyvä tuottaa,
elohopea luisuu käsistä....
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 03.11.2006 11:45:38 »

korjaan,
Hg on nimenomaan mercury,tuo quick silver,
metyylielohopeaa syntyy saastuneitten vesistöjen pohjassa,
elohopeaa on räjähteissä,käytetään siis kaivostoiminnassa,
amalgaamipaikoissa on 50 prosenttia elohopeaa,
yhdisteenä tiomersaali-rokotteiden valmistuksessa käytetty,
säilöntäaineena,piilolinssinesteenä,
ja tämä oli mielenkiintoinen lisä;
huopahattujen valmistuksessa käytetty,josta on tullut sanonta:
"hullu kuin hatuntekijä"

Hb
hemoglobiini,
"pyhä veri"
punasolujen määrä veressä,niinkös?
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #39 : 03.11.2006 12:13:33 »

Merkurius...  crazy2

Meillä on putkahdellut vanhoja asioita pintaan ja on yritetty kommunikoida ja selvittää asioita, hieman huonolla menestyksellä  Undecided
Kyllä laitan sen merkuriuksen syyksi  Grin
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #40 : 03.11.2006 12:23:58 »

        "elohopea veressä"
          liikkuvaista laatua,
             lieneekö lisäainemyrkytys
                sisuskalut kovilla
      noin symbolisestikin..
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #41 : 03.11.2006 14:23:26 »

Hmm.. Johtuukohan se sitten merkuriuksesta... Olen koko viime viikosta tähän asti kehitellyt aivan mielettömän typeriä riitoja kaikkien läheisten kanssa.. Tongue

Tai tuntuu yhtäkkiä että kaikki puuttuvat asioihini, KYSELEVÄT, NEUVOVAT, eivätkä tajua, kun sanon että osaan itse pitää huolen asioistani eivätkä ne kuulu kenellekään! Olen perheen nuorimmainen ja sitä myötä on kaikilla mitä ilmeisimmi oikeus sanoa minulle mitä minun pitäisi tehdä ja miksi, mukamas "ystävällisiä neuvoja ja huolenpitoa"... Ehkä se onkin sitä, mutta minä suutun sellaisesta!  uglystupid2 tickedoff Koska tunnen itseni typeräksi, jos neuvotaan kädestä pitäen asia, jonka osaan hoitaa itsekin! Äitini loukkasi minua tosi pahasti, oli puhunut miespuoliselle työkaverilleen (jonka kanssa olen usein baarissa yhden kaverini kanssa) että "kyllä se meidän tyttö taitaa olla aika kova juomaan, ainakin kun vertaa siihen kaveriin!" Sika!!! tickedoff Miten se kehtaa verrata minua mun parhaaseen kaveriin aina kaikessa?! Se on niin veemäistä, kun tämä mun kaveri ei ole oikeasti yhtään sen siveellisempi kuin minä. Ja vielä että se puhuu sille miehelle, vaikka joskus sanoin äidille että älkää viittikö puhua mun asioista!

Sain kuulla ton jutun siltä mieheltä ja se nauroi että onpas sulla reilu mutsi.. Joo, niin mäkin luulin!!!!!! En kuitenkaan maininnut äidille, koska mä tunnen niin paljon myötähäpeää sen puolesta että se kehtas puhua noin epäkunnioittavasti omasta tyttärestään, etten viitti penkoa asiaa. Lähdin sitten syyslomalta takas tänne missä asun nyt halaamatta ja sanomatta heippaa. olkoot lapsellista mutta mä en enää kuuntele/katsele tota ämmää niin kauan kun se moralisoi mun tekemisiä sen sijaan että yrittäis joskus ymmärtää.
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #42 : 03.11.2006 14:29:21 »

Ja lisäys siihen että se asia ketuttaa ihan sikana (elämet on hyviä voimasanoja  Wink) just siks että olen ollut nyt kuukauden melkein tupakoimatta ja kuukauden sisään oon juonut vaan yhet kohtuulliset kännit (vrt. aikaisemmin dokasin joka viikonloppu ja kaks päivää putkeen!).. Teki oikeesti mieli alkaa itkeä, kun kuulin mitä äiti oli sanonut, että se tosiaan inhoo mua noin paljon, eikä suostu näkemään että oon muuttunut... En olis ikinä uskonu että se voisi tollain puhua paskaa selän takana.
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #43 : 03.11.2006 15:23:41 »

Näin näyttäisi tekevän
Itse jouduin tänään työelämässä "välikappaleeksi", kun riitaa
haastava ei saanut enää vastakaikua kohteeltaan.
Otti ja soitti minun numerooni, johon on aina pakko vastata
ja se paska sen tietää
 knuppel2 knuppel2
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #44 : 03.11.2006 15:48:54 »

Minulla harvinaisen sopuisaa mutta onkin Venus kolmosessa. En ole moneen vuoteen kinannut töissä. Irish, odota Venusta kolmoseen vaan.  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: