Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Johan pukkaa Merkurius riitaa  (Luettu 48860 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« : 29.10.2006 18:42:18 »

Merkurius alkoi perääntyä ja tämän aamun Hesari kirjoittaa:

Lauantain ja sunnuntain välinen yö oli poliisin kannalta poikkeuksellisen vilkas. Katutappeluita ja pahoinpitelyjä kirjattiin lauantai-illan ja aamun välissä keskustassa ja Kalliossa 24, mikä on normaaliin verrattuna kaksinkertainen määrä.


Onko teidän mielestänne näillä asioilla yhteys Merkuriukseen?

Itsekin todistin baarissa kahden ystäväni typerää ja drammaattista riitaa tyhjästä ja onnistuivatpa molemmat loukkaamaan minuakin (ihan tahallaan) mitä ei kovinkaan helposti minulle tapahdu -- yleensä vaan lotkautan korvia jos joku *ittuilee.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.10.2006 18:46:33 »

mulle merkkari teki kans temput....matka peruuntu huonon sään vuoksi...toinen matka olisi parin viikon kuluttua joten toivottavasti se ei peruunnu myös. Mutta mentiinpä sitten kirjamessuille, halli oli täynnä kirjoja mutta mä en löytäny mitään...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 29.10.2006 22:03:48 »

Kauas tämmönen kestää?   Angry Sarjassa siitäkö tää kaikki ny johtuuki!?
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #3 : 29.10.2006 22:28:03 »

niin, seppo varoitteli tuossa merkuriuksen perääntymis-jutussaan tekemästä tärkeitä sitoumuksia...Itselläni tuntuisi nyt olevan yksi tilaisuus tarttua erääseen haasteeseen, uskaltaako nyt toimia vai ei? Mene ja tiedä.
tallennettu
Seiska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #4 : 29.10.2006 22:30:07 »

Merkurius perääntyy 28.10-17.11. Itse en ole havainnut tavallista enempää riitaisuuksia omassa elämässä enkä lähipiirissä. Sattuuko joku tietämään mitä merkitystä on  jupiter aspect_con merkuriusalkaen 3.11?
tallennettu

Sininen magneettinen apina, Lohikäärme
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #5 : 30.10.2006 14:20:28 »

Tällä hetkellä pelkkää sähläämistä ja vommeltamista ympäriinsä.. 2funny. Perjantaina kompuroin koko päivän kaupungilla, lauantain parantelin kipeetä pölvea ja sunnuntaina räväytin taas upeesti nivusen kauppareissulla uglystupid2.
Kaikenlaisia lentäviä,tippuvia ja kaatuvia asioita täälläpäin (melkein normaalia Grin).
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #6 : 30.10.2006 15:10:04 »

Onko teidän mielestänne näillä asioilla yhteys Merkuriukseen?

Voisi olla ainakin siinä mielessä, että Merkuriushan symboloi tiedonvälitystä ja riidoissahan usein on kysymys siitä, että keskinäisessä viestinnässä on jotain häikkää. Smiley

Merkuriuksen perääntyessä sanotaan muuten usein, että etenkin menneisyydestä voi pulpahdella selvittämättömiä asioita. Juuri nyt, kun Merkurius perääntyy Plutoon ja pinnanalaisiin asioihin liitettävässä Skorpionin merkissä, voisi tällaisiin yrittää kiinnittää huomiota. Itselläni Merkurius liikkuu vielä kasihuoneessa, joten täytyypä pitää mielessä. Heh - ja samalla kun tätä kirjoitin, niin muistin että totta tosiaan, perjantaina törmäsin liikennevälineessä (= Merkurius) erääseen tuttuun jonka olin nähnyt viimeksi joskus 6-7 vuotta sitten. Kyseinen henkilö on ex-avomieheni kaveri, joten hän palautti kuulumisillaan mieleen yhden jos toisenkin muiston menneisyydestä. Laittaisin tällaisen "sattuman" ehdottomasti perääntyvän Merkuriuksen piikkiin, vaikka "virallisesti" tuo peräytyminen taisikin alkaa vasta lauantaina? No, joka tapauksessa tämä ex on myös aurinkomerkiltään Skorppari.

Niin, ja Kirjamessuilla olin muuten minäkin, enkä varmastikaan koskaan ole sieltä poistunut ilman kantamuksia - en nytkään. :Smiley Ei siis Merkurius vaikuttanut ainakaan messusaaliiseeni. Tuo Jupiterin yhtymä on kyllä mielenkiintoinen, sehän on Merkuriuksen vastapari siinä mielessä, että kyseessä ovat polariteettimerkkien Kaksoset-Jousimies hallitsijat. Laajentaako Jupiter entisestään mahdollisia Merkurius-ongelmia..?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #7 : 30.10.2006 15:17:48 »

Minulla kanssa matka peruuntui huonon saan vuoksi..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 30.10.2006 16:04:16 »

merkurius yksinään ei riitele,ei edes perääntyvä,
eikä merkurius sinällään ole aggressiivinen,
se on utelias ja kokoava,
sen yhtymä jupiteriin(just tarkka,yhtymä omaan aurinkooni) ja samanaikainen neliö saturnukseen leijonassa voisi liittyä sanalliseen vallankäyttöön,
se voisi kaivella menneitä ja suurennella juttuja,kertoa kalavalheita,
koetella kepillä jäätä,kaivaa toisen minuutta esille,
väitellä ismeistä,vaikkapa sideerisen ja trooppisen auringon jättämistä rusketusraidoista,
se voisi järjestellä perääntyessään tämänkin pöydän paperiröykkiön uuteen uskoon,voisi harrastaa tiedollista karsintaa saturnuksen
neliöllä,olla kriittinen teatraalisesti

tuo aggressiivisuus,
tappelut,nujakat,
jo yksin  mars skorpioni on ruutia ja dynamiittiä sille päälle sattuessaan ja se nyrkki osuu maaliinsa,
saatikka että se on osana stelliumia, mars aurinko venus skorpioni,
räjähdysaltis pakkaus,kuten tuolla toisaalla on suomennettu,
pinnanalta kuohahtaa ja rajusti,
ja nämä tuntemukset tulevat ainakin itsellä äkkiarvaamatta,
todella kuohahtaa,ajatuksen tasolla,tunteen tasolla,
mutta niin voimakkaana että itsekin säikähtää,
 chiron tekee taasen tuohon stelliumiin neliötä,
jotenkin sellanen takaisinmaksun aika,
silmä silmästä meininki,
toisaalta myös sellanen tarpeellisten ihmisten kohtaamisen aika,
uusien tuntemattomienkin,
chiron on vesimiehessä ja itse henk.kohtaisesti (omakin stelliumi  skorpioni.ssa)kohtasin erittäin positiivisen,avarahenkisen uuden tuttavuuden,kahden pienen pojan vesimiesäidin,
olin töissä uudessa paikassa,jossa oli todella hyvä "henki" niin sisällä kuin ulkona,
muutenkin tuohon tuttavuuteen sopii hyvin tuo merkuriuksen perääntyminen,
hän oli mukamas huolissaan poikien laiskasta puheesta,
mutta totesi sitten itsekin että vaikka häntä lapsena vähä-älyisenä pidettiinkin,koska rupesi puhumaan vasta neljän vanhana,
on tuota puhetta ja älyä riittänyt sen jälkeen yllin kyllin..


tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #9 : 30.10.2006 16:23:05 »

Ei ole totta! Ei ihme että sain erään ihmisen kanssa riidan aikaan vaikka emme koskaan riitele  Shocked Merkkariko meitä kiusasikin? Mokoma kiusankappale  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #10 : 30.10.2006 16:30:10 »

Onko teidän mielestänne näillä asioilla yhteys Merkuriukseen?

Voisi olla ainakin siinä mielessä, että Merkuriushan symboloi tiedonvälitystä ja riidoissahan usein on kysymys siitä, että keskinäisessä viestinnässä on jotain häikkää. Smiley


Nimenomaan meidänkin riidassamme oli kyse siitä ettei kommunikointi sujunut, toinen ehdottaa innoissaan jotain mikä ei toiselle käy, toinen vaan ei avaa suutaan. Kun asia on toteutettu niin toinen onkin katkerana ja tokaisee että taas tehtiin sinun tahtosi mukaan... Johon toinen taas että minähän kysyin ja ehdotin... Todella typerä riita joka oltaisiin helposti voitu välttää  Embarrassed
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #11 : 30.10.2006 19:20:30 »

Minulla kanssa matka peruuntui huonon saan vuoksi..
Yksi työkaveri sentään pääsi viikonloppumatkalleen, mutta siellä hänet hakattiin sairaalakuntoon ja on nyt jumissa ulkomailla. Samaan aikaan töissä yllättäin hajoaa kaikki minkä vain hän osaa korjata  Angry  Sad
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #12 : 30.10.2006 19:22:39 »

Vielä tuli mieleen, että S.T. tuossa artikkelissaan varoittaa sopimuksia sopimasta mutta mun ois vähän pakko tässä parin viikon sisällä yksi neuvoitella ja allekirjoittaa. Huh, mitenköhän siitä selviäisi?
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
kooky
Vieras
« Vastaus #13 : 30.10.2006 19:57:31 »

Lainaus
niin, seppo varoitteli tuossa merkuriuksen perääntymis-jutussaan tekemästä tärkeitä sitoumuksia

niinkuin esimerkiksi vaikka syntyminen...elämään sitoutuminen... Cool :Smiley 2funny


  ei siis ollut Sepon tulkintoja eikä ketään muutakaan vastaan, vaan siitä, miltä tuntuu lukea peräytyvästä merkuriuksesta siltä kantilta, kun syntymäkartan merkurius perääntyy.

              noh, kyllähän se mulle sopiikin...


       koko sielu on huijattu tänne maan päälle jollain epämääräisillä sopimuksilla...tässä tulos... :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 30.10.2006 21:46:28 »

sign
olet saanut elämäsi tilaisuuden UUDELLEEN AJATELLA syntymääsi
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: