Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Johan pukkaa Merkurius riitaa  (Luettu 48863 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #60 : 09.11.2006 21:26:32 »

minulla niitä vanhoja kavereita on ilmestynyt uniin,
toinen liittyi ammattiini ja sukulaisiin,
sattumalta neitsyt ( merkurius)
toisen lapsuudenystävän kanssa nukuttiin vierekkäin postin edessä parisängyssä ja utelin hältä oisko hällä ollut unisiepparia,
pelkäsin että myöhästyn töistä (päiväunet)
kellonajat sekaisin,
ja hän on sitten kaksonen ( merkurius)
että semmosta parkkeerausta keskelle kirkonkylää..
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #61 : 09.11.2006 22:12:52 »

Vanhoista tutuista. Tänään tuli aivan vallattoman pakottava tarve ottaa yhteyttä vanhaan ystävään. Lähinnä alkoi naurattamaan, kun nyt lukasin tätä ketjua.  Cheesy
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #62 : 09.11.2006 22:40:28 »

ja minuun otti eilen ex-poikakaverin pikkuveli yhteyttä, olemme viimeksi tekstailleet muutaman viestin kahdeksan vuotta sitten.. Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #63 : 10.11.2006 22:18:07 »

Vanhoista tutuista. Tänään tuli aivan vallattoman pakottava tarve ottaa yhteyttä vanhaan ystävään. Lähinnä alkoi naurattamaan, kun nyt lukasin tätä ketjua.  Cheesy

Miullekin on uniin tullut(kuten näköjään Nikillekin) eräs vanha tuttu ja huomasin, että ois kiva kuulla hänestä, mutta hän kuuluu sellaisiin tyyppeihin, joihin ei vaan voi ottaa enää yhteyttä... Embarrassed
Melkein toivon (siis toivon, enkä melkein), että kohtalo järjestäisi pikku tapaamisen angel
tallennettu
Seiska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #64 : 12.11.2006 20:40:56 »

Minuunkin otti yhteyttä tuttu, josta en ollut kuullut pariin vuoteen ja johon en itse ollut saanut yhteyttä.
tallennettu

Sininen magneettinen apina, Lohikäärme
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #65 : 12.11.2006 20:58:18 »

minäkin pääsin vielä mukaan merkkarin perääntymiseen, katkoin melkein välit isääni  Embarrassed Onneksi ne saatiin korjattua viikossa, tosin edelleen maksan siitä henkistä laskua...  Cry Minulla  merkurius vitosessa.
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #66 : 12.11.2006 22:01:35 »

Mulla on  merkurius muistaakseni 7. huoneessa, yhtymässä kuuhun... Johtuiskohan se sitten siitä kun ei tunnu kotiasiat olevan oikein mallillaan, kaikki hyvin niin kauan kuin vain olla köllöttelee mutta heti kun yrität jotain alkaa tekemään niin mikään ei suju. Sotkua vaan aikaiseksi saan vaikka yrittäisin päinvastoin saada aikaan järjestystä! Ja kaikki tavarat on hukassa!  tickedoff vaan voihan tuo olla jotain muutakin, tiedä häntä. Onneks täällä kotona ei ole ketään jonka kanssa riidellä!  Wink
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #67 : 13.11.2006 13:13:18 »

Jousimies
Vaikka yleisesti tuntuukin olevan ihmissuhteissa kriittinen jakso, niin sinulla pitäisi kuitenkin olla ihan hyvä meno päällä näinä päivinä. Pääset ehkä jollakin tavalla hyötymään muiden kinastelusta, mutta se kannattaa pitää ihan omana tietonasi.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Illusion
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #68 : 13.11.2006 21:00:11 »

Toissa meijan manageri tuli sanoon mulle juuri tanaan, et oon tosiaan kassan kans tehnyt paljon virheita viime viikolla. Myohastyin perati yhtena paivana toista puolitoista tuntia, ku istuin kampaajalla enka tajunnu ajan kulua. Noloa Embarrassed Jotenkin muutenkin oon ollut ihan pihalla varsinkin viime viikolla. Voiko olla Merkurius asialla, heh?!
tallennettu

Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #69 : 14.11.2006 01:38:35 »

Toivottavasti huomas edes siun uuden tukan  Wink

 Grin
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #70 : 15.02.2007 19:53:30 »



Lainaus käyttäjältä: nousukuu - tänään kello 18:23:35
Kovasti kyllä olen ainakin itse näinä päivinä aktivoitunut tänne kirjoittamaan, liittyy sekin Merkuriuksen perääntymiseen mitä selvimmin!


****samoin ja kirjoitusvirheitä vilistaa ihan solkenaan Cheesy....

Lainaus
Astrologisesti olen paljon tutkaillut omia ja muiden progressiivisia karttoja ja niiden suhdetta tapahtumiin ja toisten karttoihin. Cheesy :Smiley coolsmiley
[/b]

****hmmm. minulla  aurinkokaksoset , pitäisikö nyt jotenkin huolestua Sad  Cry  tuo riitaisa merkurius Angry ...vai juuri päinvastoin  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #71 : 16.02.2007 00:27:43 »

 :merkurius:Rx
minä myöhästyin linja-autosta (3 huoneen lähiliikenne),se on kyllä enemmänkin sääntö kuin poikkeus meikäläisellä,,saatikka "hermeksen"
peruutuksesta johtuvaa,
maksoin myöhästyneet kirjat kirjastoon ja uusin lainan,
tuokin jo paha tapa,että ne ovat AINA myöhässä,
lainattu kirjakin oli "kun vielä muistan..",
kävin kirja-alessa ja löysin kilohintaan tähtitaivaskirjan,
jos opiskelisi noita taivahallakin näkyviä valopalloja eikä vain symboliikkaa,myyttien lyhyt historia kuin myös filosofian historia
lähtivät myös matkaan;historia-perääntyvä  merkurius?
joku kumma kiintymys kirjoihin jo esineinä vaikkei aina tule hirveesti edes luettua,
kuin myös tuosta historiasta tuli mieleen että muistelin omaa
penkkaripäivää ammoin muinoin neljännesvuosisata sitten,
kuulostaa ikuisuudelta noin ilmaistuna,eikös?
tämän päivän abeilla oli "otsikkona" PAKO,
prison brake, :merkurius:Rx  kalat;sopivaa..
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #72 : 20.02.2007 15:44:54 »

Jep jep. Viikonlopun aikana kuulin kaksikin tarinaa, jotka olivat tapahtuneet juuri nyt Merkuriuksen perääntymisen aikana. Toisessa oli vaihtunut vaatekappale (sattumien summana löysivät kuitenkin oikeat omistajansa) ja toisessa tärkeä dokumentti oli jäädä yli 500 km:n päähän sieltä missä sen piti olla - tässäkin monen sattuman summana kävi niin, että se löysi ajoissa perille.

Töissä aamulla kollegan tietokone oli "seonnut", jotkut asetukset menneet (ainakin näennäisesti) aivan itsestään päin honkia. Toinen kollega kertoi saaneensa koneelleen ihan perusohjelmasta aivan kummallisia virheilmoituksia tai varoituksia jotka eivät voineet mitenkään pitää paikkaansa. Itselläni eräs ohjelma herjasi myös päivityksistä, vaikka niiden pitäisi olla aivan kunnossa. Ajankohtaan sopivasti tietysti myös atk-tukihenkilömme on lomalla. Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #73 : 21.02.2007 21:38:09 »

Minä ryypiskelin perjantaina ja innostuin sitten soittelemaan sellaisille kavereille, joita en ole nähnyt aikoihin. Lauantaina huomasin, että olin toteuttanut tuota perääntyvää Merkuriusta omalla tavallani...

No, tänään töissä sinne ilmestyivät sellaiset kaverit, joille en ollut soittanut, ihan vaan kyselemään mitä kuuluu. Päivän päätteksi olin sopinut kolmet treffit.

Että ei tullut riitaa mutta niitä vanhoja kavereita tulla tupsahti elämään...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #74 : 21.02.2007 22:04:35 »

"vikkelien sormiensa ansiosta Hermeestä tuli varkaiden suojeluspyhimys"
että  :merkurius:rx kalat ja pankkiryöstäjät edelleen karkuteillä..
onkohan heillä astrologi konsultoimassa sopivaa ajankohtaa...?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: