Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumottava korva  (Luettu 36806 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Tuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 15.11.2005 20:34:00 »

Moro. Alotan tämän harrastukseni tähän ihmeelliseen maailmaan oivalla kysymyksellä: Cheesy Mikäköhän on vikana kun minulla kuumottaa ja punottaa jokapäivä oikean puoleista korvaa. Rupee pikkuhiljaa jurppimaan.. Undecided kun en tiedä mistä moinen voisi johtua ja tätä on kestänyt jo monta kuukautta. Embarrassed Jos joku teistä viisaammista pystyisi minua neuvomaan olisin ikionnellinne  Smiley
tallennettu

Vesi-Rotta,
Keltainen Planetaarinen Soturi
Nousu Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Vaaka
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Leijona
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #1 : 15.11.2005 20:53:24 »

Minullakin kuumottaa korvia välillä ja ne ovat punaiset ja toisinaan poskia polttelee ja ainut selitys mitä asiaan olen kuullut, on että " silloin kun korvia polttelee joku puhuu pahaa ja silloin kun poskia polttelee joku muistelee hyvällä"  Cheesy  .... Seuraileppas niitä poskia kanssa  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 15.11.2005 21:10:11 »

Entäpäs tämä vaihtoehto:

Jos vasenta korvaa kutittaa tai kuumottaa, niin joku miespuolinen henkilö ajattelee sinua. Jos oikeaa korvaa, niin naispuolinen henkilö tietenkin! Grin
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #3 : 15.11.2005 23:19:42 »

Hei Mirzi!

Pitäisiköhän sinun oikein todella kuunnella itseäsi ja ajatella miten se liittyisi tulevaisuuteen... :Smiley Cheesy

Minulla ainaskin on joskus korvan kuumotus ollut juuri huomio, huomio kuuntele omaa sisintäsi uglystupid2
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 16.11.2005 10:01:55 »

Entäpäs tämä vaihtoehto:

Jos vasenta korvaa kutittaa tai kuumottaa, niin joku miespuolinen henkilö ajattelee sinua. Jos oikeaa korvaa, niin naispuolinen henkilö tietenkin! Grin

Olisin ehdottanut samaa  smitten
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 16.11.2005 16:37:12 »

smitten Kiitos! smitten Minusta on kiva ainakin ajatella niin, sillä tavalla positiivisesti!  Wink
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
kejo
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 04.09.2009 20:28:25 »

No miten sitten on jos olen mies ja vasenta korvaa kuumottaa (korvan lehteä). tämä on tapahtunut muutaman kerran tällä viikolla ja se oikeastaan  tekee melkeimpä kipeää?

t. kejo
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 04.09.2009 21:42:31 »

Kejo: tämä sama pätee miehiin:

Jos vasenta korvaa kutittaa tai kuumottaa, niin joku miespuolinen henkilö ajattelee sinua. Jos oikeaa korvaa, niin naispuolinen henkilö tietenkin!

Ihan omasta kokemuksesta. Poikkeuksena vain se, jos joku on ihan vieressä, silloin se on se suunta missä se tyyppi on.

En sitten tiedä onko se korkvanlehti eri asia kuin muuten korvaan pistäminen tai soiminen. Mulla ainakin vihloo ja vinkuu sisemmällä. uglystupid2 Ei onneks ihan hirveen usein 2funny
tallennettu
kejo
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 04.09.2009 22:13:07 »

No johan! toisaalta mitään erikoista ei oo tapahtummassa miesten suheen, mut sillee....Naisten kanssa  on tai ei pelkästään toivottavasti sillä itsehän näihin asioihin voi parhaiten vaikuttaa!

Kauris
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9 : 05.09.2009 19:05:55 »

No hitsi mitä mä taas olen kirjoittanut. Pitäis laittaa itselle joku promilleraja nettikirjoitteluun.

Nimittäin, niinpäin sen olen kokenut että vasen=nainen ja oikea=mies. Onko sitten naisilla toisinpäin?
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija

Inner peace is found through passion

Profiili
« Vastaus #10 : 10.09.2009 15:21:55 »

No hitsi mitä mä taas olen kirjoittanut. Pitäis laittaa itselle joku promilleraja nettikirjoitteluun.

Nimittäin, niinpäin sen olen kokenut että vasen=nainen ja oikea=mies. Onko sitten naisilla toisinpäin?
Käy järkeen, erään vanhan itämäisen opin mukaan vasen puoli on se vastaanottava, feminiininen, ying ja luraarinen. Kun taas oikea on se lähettävä, maskuliininen, yang ja solaarinen. Tämä on havaittavissa ihmisissä ihan fyysiselläkin tasolla esim. sukuelimissä. Toisaalta taas esim. miksi yleensä ihmiset kättelevät oikealla kädellä, tai halaavat vasemmalle puolelle jne. Kaikella on merkityksensä.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: