Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Veden merkitys unessa  (Luettu 12922 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suvi69
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 30.10.2006 13:49:11 »

Olen muutamana yönä nähnyt unta vedestä tai tarkemmin meren rannasta.Ensin olin poikani kanssa jossain matkalla jossa kävelimme meren rantaan mutta käännyimme siitä pois.Se ei ollut mitenkään pelottavaa mut jotenkin se meri tuntui siinä hallitsevalta.Sitten toisessa unessa lähdin toisen poikani kanssa autolla ajelemaan aika vauhdilla,jouduin tekemään aika äkkijarrutuksen koska yhtäkkiä tie loppui kesken ja olin vähällä ajaa mereen korkeahkolta tien penkalta.Autohan varmaan merkitsee minua itseäni mut mitä tää vesi merkitsee?? :Smiley  Ja tää tuntu jo pelottavalta tilanteelta
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 30.10.2006 13:54:24 »

Vesihan merkitsee syvempaa tietoisuutta, mutta minkalaista vetta oli edessasi-tyynta vai myrskyisaa?
Poikasi oli mukana liittyyko unesi jotenkin haneen tunteittesi kanssa?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.10.2006 15:44:11 »

pohdi ensin mitä meri sinulle merkitsee?
mitä siitä tulee mieleen?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 30.10.2006 15:45:38 »

Vesi kuvastaa myös omia tunteita.
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #4 : 30.10.2006 18:18:59 »

Olen muutamana yönä nähnyt unta vedestä tai tarkemmin meren rannasta.Ensin olin poikani kanssa jossain matkalla jossa kävelimme meren rantaan mutta käännyimme siitä pois.Se ei ollut mitenkään pelottavaa mut jotenkin se meri tuntui siinä hallitsevalta.Sitten toisessa unessa lähdin toisen poikani kanssa autolla ajelemaan aika vauhdilla,jouduin tekemään aika äkkijarrutuksen koska yhtäkkiä tie loppui kesken ja olin vähällä ajaa mereen korkeahkolta tien penkalta.Autohan varmaan merkitsee minua itseäni mut mitä tää vesi merkitsee?? :Smiley  Ja tää tuntu jo pelottavalta tilanteelta

Hei! Unesi kertoo voimakkaasta muutoksesta elämässäsi. Tai oikeammin; ranta kuvaa sitä muutosta. Mitä suuremman vesiaulueen rannalla olet, sitä isommasta muutoksesta on kysymys. Nyt, kun kysymys tosiaan on merestä, se kuvastaa isohkoa muutosta elämässäsi. Autolla ajaminen kuvastaa taas oman elämän hallintaasi. On hyvä, että ajat autoa itse, koska se kertoo siitä, että hallitset tilanteen kaikesta huolimatta. Tuo, että tiesi loppuu äkkiä kesken ja päättyy mereen kertoo sen muutoksen radikaaliudesta ja tarpeesta. Nähtävästi et voi muuta kuin hyväksyä se muutos jne.

Itse vietän usein aikaa unissa rannoilla ennen muutoksia.

Jatkan vielä, että tosiaan veden käyttäytymisestä pystyt näkemään oman suhtautumisesi asiaan. Myrskyävä meri voi kuvastaa omaa epävarmuuttasi tulevaan muutoksen jne.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 30.10.2006 20:16:42 »

koskeeko tuleva suuri elämänmuutos poikiasi,etkä olisi siihen valmis?
tallennettu
suvi69
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 31.10.2006 11:00:49 »

Kiitos vastauksista paljon.Meri on minusta pelottava silloin jos olen esim.veneellä merellä liikkeellä(jota tapahtuu hyvin harvoin).Mutta jos makoilen turvallisesti rannalla,jopa nautin meren äänestä ja voisin istua vaikka kuinka kauan ihailemassa sitä.ehkä se on sellaista pelonsekaista ihailua?
Mutta unissani meri on ollut tyyni,heikkoa aallokkoa.
Toivottavasti jotain (hyvää)muutosta on tulossa sillä tuntuu että olisin juuttunut paikalleni elämässäni  Undecided
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #7 : 31.10.2006 12:09:25 »

Kiitos vastauksista paljon.Meri on minusta pelottava silloin jos olen esim.veneellä merellä liikkeellä(jota tapahtuu hyvin harvoin).Mutta jos makoilen turvallisesti rannalla,jopa nautin meren äänestä ja voisin istua vaikka kuinka kauan ihailemassa sitä.ehkä se on sellaista pelonsekaista ihailua?
Mutta unissani meri on ollut tyyni,heikkoa aallokkoa.
Toivottavasti jotain (hyvää)muutosta on tulossa sillä tuntuu että olisin juuttunut paikalleni elämässäni  Undecided

Kyllä ksysymys on vain sinun omasta elämästäsi. Ei esimerkiksi lapsiesi. Ja muutos on aina hyväksi! Ole vain luottavaisin mielin.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: