Emelia
|
|
« Vastaus #45 : 23.11.2006 16:44:30 » |
|
KANNATAN! Sitten kun jos haluaa voi kerota nikkinsä. TAI voidaan arvuutella sitten jälkeenpäin foorumilla että kuka oli kuka!!
JOOOOOOOOO!
Tuota tehtiin Linnunradalla S.A.S :in Päivölän tapaamisen jälkeen... Oli turhauttavaa saada postiin huhuilija kuka oli kukakin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #46 : 24.11.2006 13:43:53 » |
|
Joo en haluis että koko tapaaminen menis arvailuks kuka on kuka... Ne nimilaput olis tosi asiaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #47 : 24.11.2006 22:17:30 » |
|
Samaa mieltä nimilapuista . Me kukanenkin olemme tavallamme upeita ihmisiä eikä meidän sen takia tarvitse ujostella tai hävetä vaan olla iloisia siitä, että näin meillä on mahdollisuus nähdä keiden kanssa olemme mielipiteitämme vaihtaneet .Kuka ties kuin hauskaa siellä on kun vaan olemme sama oma itsemme kuin tämän koneemmekin takana .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #48 : 29.11.2006 17:17:12 » |
|
(Ottakaa omat kartat mukaan) Mitä mahtavat taivaan kuviot kertoa ihmiskunnan kohtaloista suhteessa sinun karttaasi. t. Astroseppo Niin..millaiset kartat? Auringonpaluut vai radix-kartat? Tuloste siitä karttapallukasta vai semmoinen lista mistä myös voi nähdä nuo sijainnit? Ja muistutukseksi, olettekos pitkänmatkalaiset yvitelleet kimppakyydeistä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #49 : 29.11.2006 22:06:49 » |
|
Niimpä, vai pitääkö käydä kirjastosta , , puh. luettelosta repimästä sivu? Että olisi oikea karttalehti?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #50 : 29.11.2006 22:11:50 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #51 : 01.12.2006 10:13:12 » |
|
Niin..millaiset kartat? Auringonpaluut vai radix-kartat? Tuloste siitä karttapallukasta vai semmoinen lista mistä myös voi nähdä nuo sijainnit? Minä ainakin tulkitsen, että "oma kartta" tarkoittaa aina omaa syntymäkarttaa. Vaikka voihan sitä itse kukin ottaa mukaansa niin monta karttaa kuin haluaa, vaikka sen puhelinluettelon karttalehdenkin. Ehkä siitä kuitenkin keksii vähemmän jutunjuurta. Oman syntymäkarttansa voi astrologiasta tietämätönkin hyvin kätevästi tehdä ja tulostaa joko täältä Astron sivuilta Kartat-osiosta tai osoitteesta www.astro.com, kunhan vain tietää syntymäaikansa. Molemmissa näyttäisi tulevan mukaan myös aspektiruudukko, huoneiden kärjet ja planeettasijainnit.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #52 : 01.12.2006 14:11:27 » |
|
Niin..millaiset kartat? Auringonpaluut vai radix-kartat? Tuloste siitä karttapallukasta vai semmoinen lista mistä myös voi nähdä nuo sijainnit? Minä ainakin tulkitsen, että "oma kartta" tarkoittaa aina omaa syntymäkarttaa. Oman syntymäkarttansa voi astrologiasta tietämätönkin hyvin kätevästi tehdä ja tulostaa joko täältä Astron sivuilta Kartat-osiosta tai osoitteesta www.astro.com, kunhan vain tietää syntymäaikansa. Molemmissa näyttäisi tulevan mukaan myös aspektiruudukko, huoneiden kärjet ja planeettasijainnit.
Hei "Ajatus"
Kiitos lisäinformaatiosta
(http://65.18.214.134/images/smilies/candle.gif)
Joulukuun 1. päivä Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Terhi35
Kohtuuastroilija
Minä ja koiruus
|
|
« Vastaus #53 : 04.12.2006 11:25:30 » |
|
Ketkä sinne ovat ilmoittautuneet tulemaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #54 : 12.12.2006 00:06:45 » |
|
Missä tää ensimmäinen Astro-miitti pidetään ja koska? Minkäikästä porukkaa sinne on pukkaamassa?
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #55 : 12.12.2006 00:31:09 » |
|
Missä tää ensimmäinen Astro-miitti pidetään ja koska? Minkäikästä porukkaa sinne on pukkaamassa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jasmi
Kohtuuastroilija
§§~Hopelessly devoted to you~§§
|
|
« Vastaus #56 : 13.12.2006 15:09:12 » |
|
nonii ei sattunut ollenkaan toisele päivälle olen juuri tuona päivänä vähän kiireinen..Kai näitä tulee lisää
|
|
|
tallennettu
|
*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*
-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #57 : 13.12.2006 15:29:45 » |
|
Saisiko tuohon ensimmäiselle sivulle Tampereen vanhan kirjastotalon kohdalle myös osoitteen, jotta osaa suunnistaa sinne? Mie olen ainakin tulossa, jos ei ihmeitä esteitä satu tulemaan (tai en eksy Tampereelle!)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 13.12.2006 15:58:57 » |
|
http://www.tampere.fi/ytoteto/kartta/map.php?%20x=2487494&y=6821214&px=2.0&txt=Keskustori%204&kieli=suomiEli aika keskeisellä paikalla.. Jos löydät Keskustorin ts. Hämeenkadun varrella, melkein Hämeensillan kupessa, niin alkaa jo polttaa.. Keskustorilta teatteria kohti ja kosken suuntaisesti löytyy sen kirkon takaa iso kellervä rakennus..Eksyminen aika hankalaa.. Eli tuon puun ja tötterötornin välissä: (Savupiippu ei kuulu rakennukseen) (http://www.tampere.fi/kuvat/56bnXGb0B/kirkkojakirjasto2.jpg)
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.12.2006 16:03:01 kirjoittanut Lemniskata »
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #59 : 14.12.2006 17:17:25 » |
|
Hyvä linkki Lemnis!! Tuosta kartasta sen verran, että kartalla Hämeenkadun oikeassa päässä on Rautatieasema ja vasemmassa Hämeenpuisto. Ja keskellä Keskustori ja siellä tuo Kirjastotalo... Ei siis Metso. Vanhan Kirjastotalon vieressä on Tampereen Teatteri ja Tillikka . Niin ja tamperelaiset ihmiset on siitä mukavia, että NIILTÄ TODELLAKIN USKALTAA KYSYÄ TIETÄ!!! Ettei eksy.. Ai, että kun tuli ikävä kotikaupunkiin... Jos en asuisi täällä maalla, asuisin Tampereella... (http://img121.imageshack.us/img121/3991/imissu6uz.gif)
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.12.2006 17:44:52 kirjoittanut Emelia »
|
tallennettu
|
|
|
|
|