Olipa todella ihanaa lueskella näin innostunutta palautetta tapaamisesta! Tuollaiset miitit ovat aina jännittäviä, sillä koskaan ei tiedä, millaista porukkaa nimimerkkien takana oikeasti on. Itse esimerkiksi olen herkkä toisten auroille ja jos aurat eivät oikein sovellu toistensa seuraksi, koen oloni vaivautuneeksi (vaikkei minulla olekaan koskaan ketään vastaan mitään). Onneksi näin ei käynyt kenenkään kohdalla, tosin se oli odotettavissa. Tällainenkin forumi kuin tämäkin on, vetää varmasti puoleensa porukkaa, joilla on luonnostaan lämmin ja hyvä meininki, sekä ilmeisen paljon uteliaisuutta!
Lunean luento oli todella mielenkiintoinen, innostun varmasti itsekin tutkimaan karttaani tuon perusteella. Harmi vain, etten hoksannut tulostaa omaa karttaa mukaani, mutta noh - puuhailen kotona sitten sen parissa. Harmittaa hiukan, ettei minusta nyt ollut astrologista apua kellekään, mutta olihan teitä taitajia siellä paikalla runsaasti!
Seppo nyt on jo luontainen luennoitsija, joka saa kuulijan huomion pysymään aiheessa väsymättä
Miekään en sinne Hymyilevään Saturnukseen sitten lähtenyt. Ensiksi se oli aika kaukana ja minä kun tuputankävellä niin hitaasti, olisin varmaan ehtinyt vain laskea ahterini penkille, kun olisi ollut pakko suunnata jo takaisin kohti bussiasemaa!
Suuntasimmekin Martinin kanssa Koskikeskukseen teelle ja pidimme oikein mielenkiintoisen ja antoisan keskustelun mm. unista. Terveisiä vaan hälle, jos sattuu lukemaan tätä ketjua!
Ei kun vaan uusiksi tällainen tapaaminen! Varmasti saisimme seuraavaan miittiin vielä lisää henkilöitä, jotka eivät tällä kertaa päässet tai uskaltaneet tulla, kun palaute on ollut näin hyvää ja tapahtuma erittäin onnistunut.
P.S: Elämänilon aurasta tuli todella paljon ihana Katri Helena mieleen!