Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen astro-miitti lähestyy  (Luettu 152910 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #165 : 29.01.2007 15:58:59 »


Miekään en sinne Hymyilevään Saturnukseen sitten lähtenyt. Ensiksi se oli aika kaukana ja minä kun tuputankävellä niin hitaasti, olisin varmaan ehtinyt vain laskea ahterini penkille, kun olisi ollut pakko suunnata jo takaisin kohti bussiasemaa! Grin Suuntasimmekin Martinin kanssa Koskikeskukseen teelle ja pidimme oikein mielenkiintoisen ja antoisan keskustelun mm. unista. Terveisiä vaan hälle, jos sattuu lukemaan tätä ketjua!

Wow, Atha! Eihän ne sinunkaan jatkot kovin "köyhiltä" kuulostaneet!  Wink
Martin oli oikein mukavan oloinen ja yksi sun toinenkin olisi varmaan mielellään tutustunut häneen paremmin.  Cheesy

Nyt se Martin pitää vain houkutella tänne foorumille. Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #166 : 29.01.2007 21:53:39 »

Olipa todella ihanaa lueskella näin innostunutta palautetta tapaamisesta! ... Itse esimerkiksi olen herkkä toisten auroille ja jos aurat eivät oikein sovellu toistensa seuraksi, koen oloni vaivautuneeksi (vaikkei minulla olekaan koskaan ketään vastaan mitään). Onneksi näin ei käynyt kenenkään kohdalla, tosin se oli odotettavissa.
Ei kun vaan uusiksi tällainen tapaaminen! Varmasti saisimme seuraavaan miittiin vielä lisää henkilöitä, jotka eivät tällä kertaa päässet tai uskaltaneet tulla, kun palaute on ollut näin hyvää ja tapahtuma erittäin onnistunut.
P.S: Elämänilon aurasta tuli todella paljon ihana Katri Helena mieleen! laugh

Hei "AthaMaarit"


Kiitos aura palautteesta
- kerrotko lisää aurastani



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #167 : 30.01.2007 12:28:35 »

Elämänilo, sinulla on samantyylinen aura kuin Katri Helenalla: valoisa, laaja ja hyvin kevyt. Tavallaan ravitseva aura, joka täyttää tilan viemättä tilaa muilta, vaan pikemminkin antaa aurastaan jotain toisille. Sepolla on ihan samanlainen aura, tosin ei niin sensuellisen herkkä kuin Sinulla, mutta se varmaan johtuu Vaakamerkistäsi Smiley

Ahaha! Martin tuntunee olevan jokin hyvin tuttu ja läheinen sielu menneistä elämistä/samasta entiteetistä, sainkin mieleeni ainakin yhden kuvan siitä, miltä hän on joskus muinoin näyttänyt.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #168 : 30.01.2007 14:15:29 »

Elämänilo, sinulla on samantyylinen aura kuin Katri Helenalla: valoisa, laaja ja hyvin kevyt. Tavallaan ravitseva aura, joka täyttää tilan viemättä tilaa muilta, vaan pikemminkin antaa aurastaan jotain toisille. Sepolla on ihan samanlainen aura, tosin ei niin sensuellisen herkkä kuin Sinulla, mutta se varmaan johtuu Vaakamerkistäsi

Hei "AthaMaarit"

Kiitos tarkennuksesta
- minua ei siis tarvitse pelätä



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #169 : 30.01.2007 14:30:23 »


^ Tiedätkö, ihan sama tuli mieleen! Jäin miitissä ihan muistelemaankin, että oliko Elämänilolla Pluto askendentilla ja olihan se!

Huomaa, että E:n aura ja olemus todellakin on tehnyt moniin suuren vaikutuksen.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #170 : 30.01.2007 14:34:07 »

Elämänilo, kyllä mun mielestä se Pluto  aspect_con  askendentti näkyy silti myös sun olemuksessa...  :Smiley Oletko tuota miettinyt?
^ Tiedätkö, ihan sama tuli mieleen! Jäin miitissä ihan muistelemaankin, että oliko Elämänilolla Pluto askendentilla ja olihan se!
Huomaa, että E:n aura ja olemus todellakin on tehnyt moniin suuren vaikutuksen.

Hei "Lilja-82" ja "pluto"

Enpä ole osannut tuollaista ajatella  Cheesy

Sepon minitulkinta:
  askendentti pluto leijona huone 12
"Tarpeeni jatkuvaan muutokseen
ja syvään sisäiseen uudistumiseen
toimivat ulospäin suuntautuen,
itsetietoisesti ja joskus turhan mahtailevasti
itseni voittamiseen ja korkeammalle ihanteille
antautumisen alueella"


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #171 : 30.01.2007 16:54:28 »

Yhdyn Saqirlatin sanoihin, että harmi kun ei ehtinyt kaikkien kanssa jutustelemaan. Olisi ollut mielenkiintoista vaihtaa useampien kanssa näkemyksiä kartoista ym. Ehkä seuraavan kerran voisi järkätä jonkinlaisen ryhmätyöjutun tms., jossa jokaisen karttaan ehtisi keskittyä kunnolla? Smiley

Laittakaas muuten ihmiset palautetta*) päivästä noin ylipäätään, mikä oli hyvää ja mikä huonoa, mitä toivoisitte mahdolliseen seuraavaan kokoontumiseen tms. - tietysti pitäen mielessä sen, että mahdollisimman vähin kustannuksin ja työpanoksin toimitaan. Ainakin itseäni jäi vaivaamaan, että toivottavasti kukaan ei tuntenut jääneensä paitsioon tulkintojen suhteen - aikaa kun oli vähän ja kiinnostuneita paljon, eikä minulla ainakaan ajantaju pelannut ollenkaan karttoihin uppoutuessa... crazy2 Hyvä, että Seppo välillä huuteli väliaikatietoja.

Saqirlat, sinullakin se Pluto oli 12. huoneessa, vaan ei tainnut olla ihan nousevana? Vähän sama juttu kuin Elämänilolla, eli minusta ainakin sinussa on "plutomaisuutta", pukeutumista myöten. Wink

*) Muoks: laitoin palautteesta oman ketjun äänestyksineen!
« Viimeksi muokattu: 30.01.2007 17:01:15 kirjoittanut Ajatus » tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #172 : 30.01.2007 16:56:11 »

Lällällää Saqirlat!  aurinko on  kalat ja tällainen tuntuu oikein mukavalta. Naisvaltaisella ( ? ) forumilla sulaudun joukkoon herkkä kun olen. Joskus Prahassa turistit kyselivät minulta tietä erinäisiin paikkoihin ja minä neuvoin. Olinhan ollut kaupungissa jo 3 päivää :Smiley
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #173 : 30.01.2007 18:26:11 »

Ehkä tosiaan aikaa olisi voinut enempi olla, mut tämähän oli tälläinen "neitsyt matka"  Wink

Seuraavassa miitingissä, joka toivottavasti on, niin järjestyisi aikaa karttoihin syventymiseen ja kaikki halukkatkin löytäisivät jatkoille  Smiley

Kovasti on asiat mielessä ollut ja astrologia kiinnostaa taas entistä enempi, kun siitä pääsee oikein kasvotusten jutustelemaan samanhenkisessä porukassa  laugh

Maallikko, Tony ja Martin ja tietysti Seppo, kivaa että olitte mukana, eihän astrologia ole pelkästään naisten juttu  laugh
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Yulunga
Vieras
« Vastaus #174 : 30.01.2007 20:56:36 »

Harmittaa juu ettei päässyt  Embarrassed Ehkä ens kerralla Helsingissä?  :Smiley
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #175 : 31.01.2007 13:25:40 »

Tai vaikka Jyväskylässä tai Kuopiossa? Sinne pohjosestakin olis lyhempi matka. Hesakin käy mulle, mutta muita aatellen nääs.  Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #176 : 31.01.2007 16:03:43 »

Minulle käy Tamperekin kyllä  Cheesy
Olemme muuttamassa sinne Maaliskuun alusta  smitten
Onhan sieltä jokatapauksessa lyhyt matka jokapaikkaan  Wink Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #177 : 31.01.2007 16:55:22 »

Pakko sanoa, että esim Jyväskylä ei kuulosta pahalta täällä Oulun seudulla asuvalle ihmiselle  Cool .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Tinkle
Vieras
« Vastaus #178 : 31.01.2007 18:38:09 »

Jostain kumman syystä minustakin tuo Jyväskylä ois hirmu hyvä
paikka järjestää seuraava miitti.. :Smiley  (Olis tosi sopivan matkan päässä Cheesy  Wink)

Tosin kun olen lukenut näitä tapaamis kokemuksia, iskee paniikki..
en tiedä vieläkään "mitään" astrologiasta,, nolaisin vaan itseni..
ja mun aura pian paljastaisi jotain kamalan synkää tms.  coolsmiley  angel
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #179 : 31.01.2007 19:07:03 »

Jostain kumman syystä minustakin tuo Jyväskylä ois hirmu hyvä
paikka järjestää seuraava miitti.. (Olis tosi sopivan matkan päässä Cheesy  Wink)
Tosin kun olen lukenut näitä tapaamis kokemuksia, iskee paniikki..

Hei "~Tinkle~"

Seppo lupasi tulla Jyväskylään pitämään Astrologisen kurssin,
kunhan joku järjestää paikan ja ajankohdan Sepolle sopivaksi
- miltäs kuulostaa

Sitten kun kurssi järjestetään, siinä ei ole sitten varaa panikoida
- silloin osallistutaan eikä meinata



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: