the_planet
Vieras
|
|
« : 30.10.2006 21:32:09 » |
|
Otin nyt tämän aiheen esille, koska olen elämässäni törmännyt useampiin vaakamiehiin, enkä ole oikeastaan kenenkään heistä koskaan nähnyt suuttuvan oikeasti. Vaakanaisia en pahemmin tunne, paitsi sideerisen itseni, mutta nyt kysymys olis trooppisesta vaa'asta. Esimerkiksi eräs vaakamiehen skorpparivaimo (en minä ) pompottaa tätä miestä aivan uskomattoman paljon, eikä tämä mies koskaan suutu. Myös exäni vaakamiehenä oli aivan uskomattoman suuttumaton persoona. Isänikään ei koskaan suuttunut mistään, paremminkin antoi vaan olla (joka tietenkin voi olla tapa osoittaa suuttumusta tai vihaa) Siis kysymys kuuluu, miten vaakamies osoittaa vihansa? Eihän kukaan voi ikuisuuksia vaan pidetellä vihaansa tai mitään vastaavaa tunnetta sisällään, pakkohan sitä joskus on räjähtää...vai? Mihin se viha vaakamiehillä menee, johonkin varastoonko, joka yksi kaunis päivä sitten räjähtää kerralla, eikä kenelläkään ole hauskaa... Olisi kiva kuulla kokemuksia sellaisten vaakamiesten ja miksei vaakanaistenkin vihasta/suuttumuksesta yms, joiden syntymäkartalla vaaka on muutenkin edustettuna kuin aurinkomerkissä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 30.10.2006 22:12:24 » |
|
Öhm, riittääkö jos ASC, kuu, venus, jupiter, saturnus ja pluto ovat vaa'assa mutta ei aurinkomerkki? Tämän miehen suuttumisesta en kyllä oikein ole perillä... Hän varoo sanojaan, ei oikeastaan ikinä haasta oikeasti riitaa ja aina kun minä olen hänelle aukonut päätäni jostain, hän pysyy tyynenä ja rauha palaa maahan hänen sanomatta ainoatakaan loukkaavaa lausetta... Kerran hän suuttui äidilleen, riehui siitä minulle. Sanoi etteipähän tarvitse pariin kuukauteen soittaa/vastata äidin soittoihin. Ilmeisesti hän ilmaisee suuttumuksensa siis epäsuoraan... Mykkäkoululla, kunnes asia on niin vanha että sen voi haudata. Hän ei selvästikään halua loukata ketään, mutta puhuu sitten selän takana toisille..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #2 : 31.10.2006 09:34:21 » |
|
Kyllä vain. Mykkäkoulua, asioiden kiertelyä ja kaartelua ja jos pakottaa sanomaan, niin asiat sanotaan omituisissa muodoissa, ei suostuta sanomaan suoraan mitä ajatellaan ja pyritään unohtamaan asia, jotta sen voi kuopata. Sanojen varomista, mutta saattaa kyllä kokemukseni mukaan haastaa riitaa, mutta sitä riitaa ei haasteta siitä itse asiasta, vaan jostain ihan pikkujutusta mikä ei liity asiaan ollenkaan ja käytetään tätä toista asiaa todellisen asian esiliinana ikään kuin. Eikä varsinaisesti haasteta riitaa, jotenkin vain ärsytetään niin paljon, että toinen suuttuu ja sen jälkeen voi sitten sanoa "En minä mitään tehnyt". Todella kummallista käytöstä, en ikinä oppinut tämänkään asian takia olemaan vaakamiehen kanssa. Itse olen suorasukainen ja haluan puhua asiat läpi, mutta tuntuu, että vaa'alla on ihan eri käsitys asiasta. :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 31.10.2006 09:44:48 » |
|
Kuulostipas Ebenia kovin tutulle. Itse olen aikoinaan elänyt 10vuotta vaaka miehen kanssa. Tuohon vielä lisäisin, että yleensä jotkin asian esille nostamiset päätyi siihen, että mies 'itkeä tihruusti' ja minä lohdutin.. Vaikka esim alunperin, minulla oli ollut jokin 'huoli/murhe'... kaikki kääntyi aina jotenkin päälaelleen... Suoria asioiden selvittelyä ei oikein päässyt koskaan kokemaan siinä liitossa. Tuntui, että mies pelkäsi sitä. Mikä hupaisinta, olen tässä jälleen tutustumassa vaaka mieheen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Harschi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #4 : 04.11.2006 11:10:14 » |
|
Ehkä sitä pitäis mieluummin katsoa Marsin asemasta tms. Mulla on Vaaka-mies työkaverina ja kun hän on suuttunut (mikä ei ole kovin harvoin), se ei jää keneltäkään epäselväksi. Ehkä äkkijyrkin ihminen, mitä olen koskaan tavannut. Hänellä on Mars Skorpionissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
the_planet
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 05.11.2006 19:46:46 » |
|
Ehkä sitä pitäis mieluummin katsoa Marsin asemasta tms. Mulla on Vaaka-mies työkaverina ja kun hän on suuttunut (mikä ei ole kovin harvoin), se ei jää keneltäkään epäselväksi. Ehkä äkkijyrkin ihminen, mitä olen koskaan tavannut. Hänellä on Mars Skorpionissa.
Gyl gyl, näinhän se pitää, mutta nyt yritänkin koota kokemuksia vaakamiehistä ja heidän vihasta. Meinasin näin, koska kaikki ne vaakamiehet, jotka olen tuntenut tai tunnen ovat olleet hyvin samankaltaisia vihansa näyttämisessä eli käytännössä eivät ole sitä koskaan näyttäneet. En ajatellut nyt kiinnittää huomioita niinkään marssin asemaan, vaan pelkästään vaakaan vaakana Jos vaakaa löytyy muutenkin, kun aurinkomerkin osalta niin vielä parempi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Triton
|
|
« Vastaus #6 : 13.11.2006 15:08:46 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Oinas: Venus, Saturnus Neitsyt: Pluto Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus Skorpioni: Kuu, Neptunus Jousimies: Mars Vesimies: Merkurius Kalat: Aurinko
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #7 : 13.11.2006 15:36:29 » |
|
Triton, sattuisiko marsin aspektit olemaan sitten jotenkin hankalat, kenties jotain Pluto ja mars aspekteja paljon?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Triton
|
|
« Vastaus #8 : 13.11.2006 20:35:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Oinas: Venus, Saturnus Neitsyt: Pluto Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus Skorpioni: Kuu, Neptunus Jousimies: Mars Vesimies: Merkurius Kalat: Aurinko
|
|
|
mafis
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #9 : 27.11.2006 23:36:09 » |
|
Hei! Oli pakko vastata tähän.. Mun isä on vaaka ja hän on mykkäkoulussa kun riitelee äitini kanssa. Lapsena koin sen inhottavana koska kun hän suuttui minulle niin isä mökötti äidille josta en pitänyt.Isä on pitkävihainen.En ole ikinä kuullut isäni huutavan tai korottavan ääntänsä. ???Ikinä riidoista ei puhuttu kotona. Minä (leijona ja nousu leijona kuu vaaka) törmään usein vaaka miehiin ja ihastun niihin mutta ne eivät halua vakavaa suhdetta. Vaa,at vievät aina mun sydämeni. Yks pitempi suhde vaakaan . Hän oli suuttunut kaikille sukulaisilleen.Myös pitkävihainen.mutta ihana mies. : :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aurinkoinen77
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #10 : 28.11.2006 23:01:43 » |
|
Minä olen vaaka nainen ja olen sellainen että patoan vihan sisälleni ja räjähdän sitten kerralla. Mökötän ja itkeskelen usein jos suutun. Mietin onko vika minussa, jos ei asiat toimi.. Joskus sorrun manipolointiin ja kostoon.. (epäsuoraan)
|
|
|
tallennettu
|
Hymy sulattaa jäätyneenkin sydämmen.
|
|
|
the_planet
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 29.11.2006 16:55:05 » |
|
Minä olen vaaka nainen ja olen sellainen että patoan vihan sisälleni ja räjähdän sitten kerralla. Mökötän ja itkeskelen usein jos suutun. Mietin onko vika minussa, jos ei asiat toimi.. Joskus sorrun manipolointiin ja kostoon.. (epäsuoraan)
Oletko syntynyt lähellä skorpparin rajaa vai oletko esim. kuu skorppari?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 29.11.2006 19:42:11 » |
|
Oletko syntynyt lähellä skorpparin rajaa vai oletko esim. kuu skorppari? pakko kommentoida, että lähipiirissä on kolme vaakaa (no, yksi heistä kaksonen, mutta suurin osa kartasta vaakaa), jotka käyttäytyvät juuri samalla tavalla..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
the_planet
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 29.11.2006 19:48:53 » |
|
Oletko syntynyt lähellä skorpparin rajaa vai oletko esim. kuu skorppari? pakko kommentoida, että lähipiirissä on kolme vaakaa (no, yksi heistä kaksonen, mutta suurin osa kartasta vaakaa), jotka käyttäytyvät juuri samalla tavalla.. Okei no sittenhän tää menee jännäksi. Toisaalta onhan se eläinrata kuitenkin ympyrä; siirrytään vaiheesta toiseen jne.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kaiko
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 30.11.2006 09:11:56 » |
|
Minulla on vaakamies, joka mököttää,jolle ei voi puhua mistään mitään, osaa kyllä räyhätä . Olen itsekkin vaaka.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|