Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten vaakamies vihaa?  (Luettu 13791 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #15 : 30.11.2006 11:16:25 »

Minulla on vaakamies, joka mököttää,jolle ei voi puhua mistään mitään, osaa kyllä räyhätä tickedoff. Olen itsekkin vaaka.

Tämä oli jotenkin niin 'runollista', ettei voinut muuta kuin ..  Grin  2funny
tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 30.11.2006 13:36:59 »

Heh, minäkin osaan mököttää, räyhätä (vieläpä tyhjänpäiväisistä asioista). Minä kyllä tykkään keskustella kaikesta mahdollisesta. Me ollaan joka asiasta erimieltä (melkein), niinpä me "ottelemme" lähes päivittäin, yhdessä silti ollaan pysytty kohta 10 vuotta smitten
tallennettu
aurinkoinen77
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 30.11.2006 20:51:28 »

Oletko syntynyt lähellä skorpparin rajaa vai oletko esim. kuu skorppari?

No olen itse asiassa syntynyt lähellä neitsyen rajaa, eli syyskuun lopussa. Skorpparia kartallani ei juuri ole. Vain IC, uranus ja ceres ovat skorpparissa. Kuu on kaloissa. Eniten kartallani painottuvat neitsyt, vaaka ja rapu.
tallennettu

Hymy sulattaa jäätyneenkin sydämmen.
the_planet
Vieras
« Vastaus #18 : 30.11.2006 23:22:38 »

Oletko syntynyt lähellä skorpparin rajaa vai oletko esim. kuu skorppari?

No olen itse asiassa syntynyt lähellä neitsyen rajaa, eli syyskuun lopussa. Skorpparia kartallani ei juuri ole. Vain IC, uranus ja ceres ovat skorpparissa. Kuu on kaloissa. Eniten kartallani painottuvat neitsyt, vaaka ja rapu.

Hmm, mielenkiintoista. Tuntemani vaa'at eivät juurikaan ole suuttuneet ja ihmettelen eikö niillä tosiaan mene koskaan hermot. Mutta ehkä nämä tuntemani vaa'at eivät koskaan ole saavuttaneet räjähdyspistettä...eipäilen kyllä vahvasti   Smiley
Ehkäpä tuntemani vaa'at keräävät suuttumustaan sisäänsä, mutta eivät ole vain minun nähden ikinä räjähtäneet.
Huh, tuntuu etten halua edes törmätä vihaiseen vaakaan jos kaikki purkautuu kerralla  Huh
tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 01.12.2006 09:23:40 »

Jaa-a, meidän suvun vaa'at kyllä rätisee ja paukkaa. Minä olen kyllä leppoisa muuten, mutta sitten kun naksahtaa niin se naksahtaa, nykyään jostain syystä useammin...

Nousumerkkini on skorpioni...en ole vielä ihan perillä näistä....
« Viimeksi muokattu: 01.12.2006 09:42:23 kirjoittanut kaiko » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: