Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter yhtymä neptunus  (Luettu 13020 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« : 31.10.2006 11:28:08 »

Onko kellään kokemuksia miten tällainen vaikuttaa tai on vaikuttanut elämässä? 
jupiter aspect_con neptunus ??

 Smiley
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1 : 31.10.2006 18:06:19 »

Syntymäkartalla Smiley. Tuo lienee se aspekti, joka saa (jos on saadakseen) ihmisen kiinnostumaan henkisestä. Löytyy se ainakin legendan mukaan profeetta Muhammedin syntymäkartalta ja karismaattisen herätysliikkeen "isä" William Branham sai näkynsä juuri tuon aspektin aikana  Wink Uneksuntaa, visioita... :Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #2 : 31.10.2006 18:56:38 »

Kiitos!
Siis tuo on nyt minulla 'päällä oleva'.. hmm... onkos se planeettaohitus syntymäkartalleni? Hiukan näet tämä astro-kieli hukassa...  Embarrassed
Hmm.. jos onkin ollut syntymästään asti kiinnostunut 'henkisestä', niin mitähän tuo tullessaan sitten tässä parin kuukauden aikana..  Huh
Vaikka onhan tässä jo jotain 'kummasteltavaa' ollutkin jo...
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #3 : 31.10.2006 19:07:23 »

Kuten Pallaskissalla, myös täältä löytyy syntymä-aspektina tuo yhtymä..Ja piakkoin myös jupiterinpaluu transiittina

 Hmmm Tuo kalojen hyviä puolia varmaankin lisää, kuten myötätuntoa ja mielikuvitusvilkkautta, ellei yhtymään kohdistu jotain kasvattavaa aspektia (isselläni siihen kohdistuu neliöt arskalta ja merkkarilta). Kalathan hallitsevat Neppistä ja perinteisemmin Juppiakin..

Tajuntaa laajentava  jupiter aspect_con neptunus on ainakin, tuo tarkempi vaikutus riippuu varmaan siitä mihin merkkiin ja huoneeseen osuu.
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 31.10.2006 20:01:35 »

transiitti jup 0 nep: voimakas halu auttaa sairaita tai hädässä olevia,ihanteellisuutta. Voit ajautua unimaailmaan (haaveisiin) etkä näe asioita realistisesti. Uskot että voit tehdä mitä tahansa joutumatta vastuuseen. Mystiikan nälkää. Nyt ei uhkapelit yms lotot kannata. Ole varovainen liiketoimissa äläkä lainaa rahaa kenellekään.

syntymäkartan aspekti jup 0 jup: pitää sisällään haaveen, illuusion ja harhan ainekset. Tekee henkilöstä epäkäytännöllisen uneksijan, käytännön asiat siis vaikeita. Toisaalta sisäinen herkkyys ja vastaanottavaisuus korkeaa luokkaa, mielikuvitusrikas. Mystiikka ja kultit kiinnostaa.
(s stenberin kirjasta)
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 01.11.2006 10:10:04 »

Onko kellään kokemuksia miten tällainen vaikuttaa tai on vaikuttanut elämässä? 
jupiter aspect_con neptunus ??

Sinulla siis transitoiva Jupiter yhtymässä syntymäkartan Neptunukseen? Neptunushan on niitä kaikkein hitaimmin liikkuvia planeettoja, joten sama yhtymä on meneillään aina muillakin samana vuonna ja suunnilleen samaan aikaan vuodesta syntyneillä. Yksilöllisemmän siitä tietysti tekee kartalla se, mihin huoneeseen se osuu. Missä huoneessa siis Neptunuksesi on?Minulla sama transiitti on tulossa vasta tammikuussa, joten nähtävästi olen jonkin verran sinua (ja Lemniskataa) nuorempi. Smiley

Minulla Neptunus (aurinkomerkkini hallitsija) on 9. huoneessa ja Jousimiehen merkissä, Jouskarin hallitsija Jupiter taas on kartallani 1. huoneessa siinä auringon vieressä, Kalojen merkissä. Kysymyksessä on ns. mutual reception eli suomennettu mm. "vastavierailuksi". Planeetat sijaitsevat siis toistensa merkeissä, mikä useimmiten vahvistaa molempien teemoja. Vaikkeivät ne minulla keskenään aspektia teekään, niin molempien teemat ovat todellakin kiinnostaneet minua eniten tässä elämässä. Smiley

Jupiterin kiertohan on n. 12 vuotta, joten mietin mitä elämässäni tapahtui 12 vuotta sitten, kun tuo tr jupiter aspect_con neptunus oli viimeksi kohdalla. No, ainakin juuri siihen aikaan muutin ensimmäistä kertaa kauas kotiseudultani (Jupiter = matkustaminen, näkökulmien ja ympäristön laajentaminen), rahattomana ja rakkauden perässä eli ruusunpunaiset Neptunus-lasit silmillä. Olin viettämässä kirjoitusten jälkeen välivuotta, joten samoihin aikoihin taisin pistää hakupaperit koulutukseen, jonka olin valinnut suunnilleen umpimähkään valintaoppaasta, ilman mitään tietoisesti selkeää kuvaa "unelma-ammatistani" (kartallani myös Nep konj. MC). Jälkeenpäin osoittautui, että koulutus oli juuri sitä mitä tarvitsin ja koulussa tapaamani ihmiset myös. Peräti kuusi uutta ihmistä joihin opiskellessa tutustuin, ovat edelleen hyviä ystäviäni joita tapaan ja joihin pidän yhteyttä. Tässä vaiheessa stooria ei varmaan yllätä, että oikeastaan läheisin heistä ja se, jonka kanssa olemme eniten vaikuttaneet toistemme elämään on se, joka on aurinko-Kalat, kuu Jousimiehessä. :Smiley Koulun ansiosta myös "ajauduin" (Neptunus...) nykyiseen Jouskari-työpaikkaani. Ja opiskelu jo sinälläänhän liitetään Jouskariin & 9. huoneeseen.

Nyt olen "yllättäen" (heh) aloittanut uudelleen opiskelun, kyseessä on tieteenala josta taisin kiinnostua ensimmäisen kerran juuri tuolloin 12 vuotta sitten. Jokin ympyrä lienee sulkeutunut. Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #6 : 01.11.2006 10:18:00 »

Kiitos Ajatus!  Smiley

Tuo selvensikin paljon.
Minulla tuo neptunus on 10.huoneessa ja skorpioonissa.
Eikös tuo 10.huone ole uran ja ammatin huone...

Aika jännää, kun aloin miettimään, mitä elämässäni oli 12 vuotta sitten.
Silloin muutin yhteen silloisen 'seurustelukumppanini' kanssa, menimme naimisiin, perustimme perheen jne ja sitä kesti n.10vuotta. Tässä olen sitten haahuillut pari vuotta ja juuri nyt päättänyt yhden ihmissuhteen, muuttanut toiselle paikkakunnalle, aloittanut opiskelut ja alkanut tutustua ihan uusiin ihmisiin...
Hmm..
Mutta nyt on kiire.... Smiley
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #7 : 20.11.2006 16:18:48 »

Heipä hei,
huomasin juuri tämän ketjun ja mulla menossa tuo sama jakso!
Mun vuosihoroskoopissa on tällainen teksti tähän:

Jupiter yhtymä Neptunus

Mediaalinen ja alitajuinen herkkyytesi on tämän jakson aikana huippuvireessä siitä yksinkertaisesta syystä, että sinulle tarjotaan nyt paikkaa uuden ajan tietäjien joukossa. Luonnolliset kykysi telepatiaan, selvänäköisyyteen ja enneuniin vahvistuvat niin voimakkaiksi, että pystyt niiden avulla luomaan itsellesi kokonaan uuden elämän niin halutessasi. Kaikki sinulle nyt tarjottavat uudet mahdollisuudet, joihin uskallat lähteä mukaan pelkän lapsellisen innostuksen ja alitajuisten tuntemustesi ajamana, tulevat jatkossa nostamaan sinut menestyksen vauhdilla eteneville rattaille.

Tämä Jupiterjakso aloittaa elämässäsi uuden 12 vuoden mittaisen aikakauden jonka koko elinkaari rakentuu tällä jaksolla tekemiesi ratkaisujen varaan. Nyt kannattaa hiukan jopa ahnehtia, sillä kaikki asiat, joista vähänkään pääset jyvälle tulevat jäämään pysyviksi voimavaroiksesi tulevalle intuitiivisen menestyksen kaksitoistavuotis kaudelle.

Ilmaiseksi tähän kelkkaan ei tietenkään pääse hyppäämään, sillä voidaksesi seurata alitajuntasi usein täysin järjenvastaisia ohjeita tulee sinun pystyä tietoisesti irrottautumaan kaikkien sinua lähellä olevien ihmisten ohjauksesta ja määräysvallasta.
Tähän ei vielä moni pysty ja sikäli kun kuulut tähän suureen enemmistöön niin tämä aika palvelee sinua valtavasti jo pelkästään sillä, että pystyt tiedostamaan miksi menestys ei tahdo pysähtyä sinun kohdallesi. Jatkossa alitajuntasi tulee varsin nopeassa tahdissa vapauttamaan sinut kaikista vielä tällä hetkellä menestystäsi ja luovuuttasi rajoittavista tekijöistä.


Mulla tuo Neptunus on syntymäkartalla 10.huoneessa jouskarissa ja Jupiter 9.huoneessa skorpparissa.

Tällähetkellä ne on Neptunus 4.huoneessa ja Jupiter 2.huoneessa..

Eli voitte vain kuvitella mihin nämä mulla liittyy  Wink  :Smiley  Embarrassed

Unia oon nähnyt ihan mahdoton ja olen niitä yrittänyt selvitellä  Smiley
Mutta kuten tuo teksti:
"tietoisesti irrottautumaan kaikkien sinua lähellä olevien ihmisten ohjauksesta ja määräysvallasta." siinä mulla on ollut tekemistä!
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #8 : 20.11.2006 16:33:11 »

Kyllähän tämä nyt on ollut melkoista 'hulinaa' monella saralla..  Cheesy
Samalla tässä 'poden' tuota 'iänikuista'  pluto  aspect_con  askendenttijupiter aspect_sex    aurinkomars aspect_con keskitaivaschiron aspect_tri jupiterpluto aspect_squ pluto yms sitten jotain  venus :sellisia juttuja---
En enää tiedä mikä mitäkin tekee ja vaikuttaa, mutta kuukauden sisään on lähtenyt elämä niin suureen muutokseen, ja nyt pitkästä aikaa ilman 'itkua ja hammasten kiristystä'.... Ainoa mitä tässä voi tehdä, on yrittää pysyä vain muutoksessa mukana...  buck2 Ajatelemaan ei juuri ehdi... vaistolla vaan mennään, niin että hirvittää...  crazy2


tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #9 : 20.11.2006 16:52:22 »

Mutta tuohan kuulostaa hyvältä ettei tarvi hampaita kiristellä  Wink
Anna sit mennä kun hyvältä tuntuu  Smiley

Näyttää olevan samoja transiitti-jaksoja meillä... eli samaa ikäkalibeeria ilmeisesti (pluto)  Wink
Mulla tällasia:

 chiron aspect_tri uranus
 chiron aspect_squ jupiter
 chiron aspect_squ saturnus
 chiron aspect_con kuu

 pluto aspect_squ pluto

 mars aspect_con keskitaivas
 mars aspect_con neptunus
 jupiter aspect_sex uranus

Väliin olen (minäkin) pää pyörällä kaikesta Wink  Cheesy
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #10 : 20.11.2006 16:58:25 »

Kyllä tuossa pari vuotta 'kiristelinkin'.  Wink
Itseasiassa huomasin tuossa joku päivä, että kun minusta on tuntunut, että asiat vain 'tulee elämääni', niin ehkä ennemminkin on siitä kysmys, että minun haasteni olisi elää täysin hetkessä ja virrassa kyselemättä mitään muilta, mutta kun olen sitten ollut mikä olen, että kuuntelen muita ja hiukan joskus olisi kiva täyttää jotain ulkoisiakin arvoja  buck2, niin periaatteessa kerään niin paljon kerralla taakse jätettävää, että tulee aina se ISO-kaaos, kun lakaisen sitten rytinällä elämästäni kaiken vanhan ja uutta tulee sitten jo voimalla lisää.... ikäänkuin ajan tasalle menoa... päivitystä....   Huh

Olen antanut 'elämän odotella', ja heti kun tajuan näyttää vihreää valoa, eli luopua radikaalistikin (kasaantuneesta)menneestä, alkaa sitä uutta tulla ryminällä ... ja pääsen ikäänkuin ajan hermoille... joskos sitä oppisi paremmin pysymään 'ajan tasalla'... että olisi tuo elämä hiukan 'tasaisempaa'...  :Smiley


tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 20.11.2006 20:26:45 »

jos elätkin pää pilvissä pidä jalat maassa..
eli älä mene liiallisuuksiin saatikka välinpitämättömyyteen,
itseäni suututtaa koko jupiter,
sen kerran 12 vuodessa kun se yhtyi stelliumiini niin eikös tuo
"joulupukki" vetänyt kivirekeä perässään,eli on t-ristin osana
samalla,lahjoista ei tietoakaan,
tekisi mieli vetää parrasta ja purra korvasta,
minua on huijattu..
ihan kuin istuisi vanhanajan puisella hevosvetoisella lumiauralla painona tietä auraamassa..
ehkä jäi "toivelista" lähettämättä korvatunturille,
ehkä 8 vuoden sadonkorjuu näkyy vasta seuraavan kylvön aikaan,
enpä tiedä,

eli muista toivoa...
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #12 : 20.11.2006 20:29:42 »

jos elätkin pää pilvissä pidä jalat maassa..
eli älä mene liiallisuuksiin saatikka välinpitämättömyyteen,

eli muista toivoa...

Kiitos neuvosta. Uskoisin olevani melkoisen jalat maassa tyyppiä, eli suhteellisuudentajuinen aikalailla... mutta eihän sitä itseään aina näe.

Ehkä ennemmin voisin kompastua tuohon välinpitämättömyyteen.... siihen on syytä minun kiinnittää huomiota...  Huh
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 20.11.2006 20:58:08 »

itelläni oli tuo yhtymä tässä tänä vuonna,
lisäsi jonkun verran punaviinin kulutusta ihan selvästi,
ei ongelmaksi kuitenkaan,
lisäsi haaveellisuutta ja mielikuvitusta,
tarinoita olen päässäni kehitellyt aina,
teki minusta jotenkin omissa oloissani olijan,ulkopuolisen,samaan aikaan  saturnus aspect_con kuu erakoitti muutenkin,
ja neptunus taasen teki neliötä venukseen,minkä se tekee vielä kolmannen kerran nyt joulukuulla,
nähdään onko unelmilla siivet vaiko pallo jalassa..
ja jupiter siirtyy askendentille samalla ja avaa sen pandoran lippaan..juu..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: