Onko kellään kokemuksia miten tällainen vaikuttaa tai on vaikuttanut elämässä?
??
Sinulla siis transitoiva Jupiter yhtymässä syntymäkartan Neptunukseen? Neptunushan on niitä kaikkein hitaimmin liikkuvia planeettoja, joten sama yhtymä on meneillään aina muillakin samana vuonna ja suunnilleen samaan aikaan vuodesta syntyneillä. Yksilöllisemmän siitä tietysti tekee kartalla se, mihin huoneeseen se osuu. Missä huoneessa siis Neptunuksesi on?Minulla sama transiitti on tulossa vasta tammikuussa, joten nähtävästi olen jonkin verran sinua (ja Lemniskataa) nuorempi.
Minulla Neptunus (aurinkomerkkini hallitsija) on 9. huoneessa ja Jousimiehen merkissä, Jouskarin hallitsija Jupiter taas on kartallani 1. huoneessa siinä auringon vieressä, Kalojen merkissä. Kysymyksessä on ns.
mutual reception eli suomennettu mm. "vastavierailuksi". Planeetat sijaitsevat siis toistensa merkeissä, mikä useimmiten vahvistaa molempien teemoja. Vaikkeivät ne minulla keskenään aspektia teekään, niin molempien teemat ovat todellakin kiinnostaneet minua eniten tässä elämässä.
Jupiterin kiertohan on n. 12 vuotta, joten mietin mitä elämässäni tapahtui 12 vuotta sitten, kun tuo tr
oli viimeksi kohdalla. No, ainakin juuri siihen aikaan muutin ensimmäistä kertaa kauas kotiseudultani (Jupiter = matkustaminen, näkökulmien ja ympäristön laajentaminen), rahattomana ja rakkauden perässä eli ruusunpunaiset Neptunus-lasit silmillä. Olin viettämässä kirjoitusten jälkeen välivuotta, joten samoihin aikoihin taisin pistää hakupaperit koulutukseen, jonka olin valinnut suunnilleen umpimähkään valintaoppaasta, ilman mitään tietoisesti selkeää kuvaa "unelma-ammatistani" (kartallani myös Nep konj. MC). Jälkeenpäin osoittautui, että koulutus oli juuri sitä mitä tarvitsin ja koulussa tapaamani ihmiset myös. Peräti kuusi uutta ihmistä joihin opiskellessa tutustuin, ovat edelleen hyviä ystäviäni joita tapaan ja joihin pidän yhteyttä. Tässä vaiheessa stooria ei varmaan yllätä, että oikeastaan läheisin heistä ja se, jonka kanssa olemme eniten vaikuttaneet toistemme elämään on se, joka on aurinko-Kalat, kuu Jousimiehessä. :
Koulun ansiosta myös "ajauduin" (Neptunus...) nykyiseen Jouskari-työpaikkaani. Ja opiskelu jo sinälläänhän liitetään Jouskariin & 9. huoneeseen.
Nyt olen "yllättäen" (heh) aloittanut uudelleen opiskelun, kyseessä on tieteenala josta taisin kiinnostua ensimmäisen kerran juuri tuolloin 12 vuotta sitten. Jokin ympyrä lienee sulkeutunut.