Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi ei, maailman huonoin aika kaupantekoon :(  (Luettu 5713 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Mira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« : 31.10.2006 12:07:10 »

Apua, apua!!!

Mistäs minä saisin selville, mitä se merkurius tekee minun kartallani???
Minulla on kuun puoleen väliin aikaa maksaa tekemäni talokaupat ja vahva tunne siitä, että se talo on meille tarkoitettu!!
Nyt sitten ajattelin lukiessani merkuriuksen perääntymisestä, että olenko valinnut maailman huonoimman ajan  Sad 
Oih ja voih, kun en itse osaa. Jaksaisiko joku ystävällinen ihminen minua auttaa  smitten 
« Viimeksi muokattu: 31.10.2006 14:09:06 kirjoittanut MTM » tallennettu

Nouseva Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Neitsyt
KeltainenYliääniSiemen
Tuli Käärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 31.10.2006 12:56:14 »

Miten voi pelätä jotain planeettaa noin paljon? Vähän perskistä asiaan. Minuun ei juuri vaikuttanut. Pelot vaikuttavat, voit vaikuttaa omaan asenteeseen. Planeetat antavat mahiksia suuntaan/toiseen.
« Viimeksi muokattu: 31.10.2006 12:59:52 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #2 : 31.10.2006 13:03:37 »

No en mä nyt kirjaimellisesti tarkoita että täällä nyhjään nurkassa itkeskelemässä asiaa...mutta kun itsellä ei edelleenkään ole taitoa tutkia näitä asioita ja etusivulla oli juttua ettei kannata paljon kauppoja tehdä, niin haluaisin vaan mielenkiinnosta tietää miltä ne merkit mun kartalla näyttää.
Jos tässä orjallisesti noudattaisin astron horoskooppia, niin tuliskohan elämän elämisestä yhtään mitään..  :Smiley
Mut pahoitteluni, mikäli kyselen täällä vääränlaisia kysymyksiä  Smiley
tallennettu

Nouseva Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Neitsyt
KeltainenYliääniSiemen
Tuli Käärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 31.10.2006 13:08:51 »

Ei se ollut vääränlainen. Paljonko voit siirtää kaupantekoa jos M nyt pelottelee? Jos et voi älä tee asiasta ongelmaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #4 : 31.10.2006 13:13:33 »

No ei se vielä ainakaan pelottele kun en tiedä mitä se minulle lupailee vai onko siellä edes mitään kun en osaa itse katsoa  Grin Silläpä juuri kyselinkin täältä tulkinta apua.. Wink
tallennettu

Nouseva Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Neitsyt
KeltainenYliääniSiemen
Tuli Käärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 31.10.2006 13:16:58 »

tais ne synt ajat ja muut unohtua.. liittyiskö kommunikaatio---ongelmiin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #6 : 31.10.2006 13:32:25 »

Sellainen olennainen asia pääsi unohtumaan Grin Anteeksi ^^Golden Sphinx^^ koita kestää,ehkä mä en joskus tulevaisuudessa ole näin tumpelo kun asiat tulee tutummaksi..sinulle nämä on varmaan jo itsestään selvyyksiä ja koet aloittelijat vähintäänkin aivottomiksi..mutta pakkohan tässä on taas jostakin aloittaa. Syntymäaika on 15.8.1977 klo:19.05 oulu-ks
mutta en tiedä tarviiko tähän laittaa jotain muuta lisäksi??
tallennettu

Nouseva Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Neitsyt
KeltainenYliääniSiemen
Tuli Käärme
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #7 : 31.10.2006 18:08:06 »

No, itse tein asuntokaupat edellisen perääntymisen aikana, kun karttakin näytti muuten tosi suotuisalta  Grin ja asunto oli kerta kaikkiaan "Se Oikea". Ei ainakaan vielä ole ilmennyt mitään kaduttavaa  Wink
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 31.10.2006 20:04:13 »

ei se aina tarkoita epäonnistumisia kaupoissa, muutenhan tässä sais jo kauppareissullakin pelätä menettävänsä kaikki rahansa, tai ostavansa huonoa tavaraa.....mutta kannattaa olla tarkkana sopimusten teossa, lukea tai vielä parempi luetuttaa ne asianajajalla (joten jos jki häikkää tulisi voisi vetää asianajajan vastuuseen...)tämmösenä aikana...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 31.10.2006 20:24:45 »

Sinulla on ainakin AP kartta aika hurjasti painottunut minän/avioliiton huoneisiin. Mars Merkurius Aurinko Venus (vain hyviä aspekteja) Saturnus (neliötä Kuuhun ja Jupiteriin) 7-huoneessa eli avioliitto, joten siellä varmaan skulaa pääosin. Kasissa eli perintöasioissa on Jupiterin neliö Merkuriukseen ja Venukseen, eli jotain häikkää voi olla? Nelonen eli koti oli sinänsä tyhjä, ilmeisesti ei mitään huonompaa.

Neptunus ja Uranus ykkösessä saattavat merkitä sisäistä myllerrystä.

Merkurius sinänsä ei näy saavan huonoja aspekteja - transiitit on sitten eri asia ja nekin voit katsoa Astrodienstista päivittäin.

www.astro.com

Kakkosessa on Kuu neliö Aurinkoon, eli siksi tunteet ehkä kuohuvat liikaa.  angel Wink Joku muu voi tulkita noita erikoiskuvioita.  smitten
« Viimeksi muokattu: 31.10.2006 20:33:47 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: