Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: USKOLLISUUS  (Luettu 106194 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #75 : 06.11.2006 12:58:18 »

Kumma miten elämä sujuu vaikka vuoden ilman seksiä ja uskollisuuskysymyksiä ihan huomaamatta..  Grin tsori olihan sitä seksiä.. missähän se sydän oli, olikohan mukana..  Huh ei edes tiedä ketä Toista pitäisi kaivata?  angel Kylpylöitä on myös Laulasmaalla. Ja jopa Skandinaviassa.

Oikeastaan minun, joka en ole siis kahta rakkautta yhtaikaa kokenut, pitäisi varmaan kysyä että miten sitä sitten todellakin erottelee sen, kuka tuntuu enemmän kuka vähemmän ja miksi ja pitäisikö mennä Kirliankuvaukseen, että voi päätellä kenen kanssa laajentuma on suurempi (siis sydämen)?  smitten  2funny
« Viimeksi muokattu: 06.11.2006 13:19:40 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #76 : 06.11.2006 13:36:17 »

Niin.. jotain taas opin samalla kun mietin ja kirjoitan. Smiley
Vastaukset omiin kysymyksiini ovat sisälläni.
Löytäisimpä ne kaikki muutkin vastaukset..(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)

Tämä jos mikä on ihanaa Kaksosmaista toimintaa - kun puhuu tai kirjoittaa niin vastaukset löytyvät - kaikkeen  Wink smitten

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #77 : 06.11.2006 13:38:35 »

Minua alkoi nyt tosissaan kiinnostaa että mitä olisi rakastaa kahta.. kun rakastin universaalisti, rakastin silti miehenä yhtä..  Cool tuntuu niin kummalliselta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #78 : 06.11.2006 13:49:44 »

Hmm... luin nyt vasta tätä ketjua enemmän kuin tuon ensimmäisen 'sivun'... Oli tuo aihe siis enemmänkin pyörinyt parisuhteellisen uskollisuuden ympärillä kuin näin ylipäätään vain uskollisuuden...

Itse olen tullut elämäni aikana rankasti petetyksi näin tälläisen parisuhdeuskollisuuden pohjalta, olen ollut se 'toinen nainen' ja olen ollut se 'pettäjä', että kokemusta löytyy näiltä suunnilta.
Jokainen kokemus on ollut kipeä ja rankka, vaikka ehkä olen näiden kahden jälkimmäisen kautta hakenut juuri sitä 'rakkaudellista vapauttani'. Ollut ns,'anarkisti' ja sotinut moraalisääntöjä vastaan. Antanut tunteiden ja sähköisten kohtaamisten viedä mukanaan, ajatuksena, että rakkaus on vapautta pohjimmiltaan.

Edelleen koen niin, että ketään ei voi omistaa ja todellinen aito rakkaus antaa vapauden rakastaa ketä tahansa. Ei sido ulkoisin säännöin yms. Nytkin juuri olen tilanteessa, jossa minulla on monen vuoden 'parisuhde' takana ja olen monet kerrat saanut huomata, että miten jo se käsite;parisuhde, muokkaa suunnattomasti suhdetta ja vie tilaa yksilövapaudelta. Ne ovat sellaisia alitajusia totuuksia/asenteita, joita ei huomaa, ellei pysähdy tarkastelemaan niiden vaikutuksia itsessään ja suhteessaan toiseen henkilöön. Olen sahannut edes takaisin, kumpi on oikeinyrittää kasvaa tässä suhteessa vai poistaa tuollaiset käsitteet elämästään, eli tehdä loppu parisuhteelle.
Kiltisti olen palannut aina tuohon parisuhteeseen, koska se yksinjäämisen kipu ja mustasukkaisuus siinä 'lopullisuuden vaiheessa' on tuntunut liian suurilta kohdata... on helpompi ollut jatkaa 'kasvamista' suhteessa. Siinä on itsellä se parisuhteen turva taustalla kokoajan. Periaatteessa ei ota vastuuta itsestään. Antaa itselleen mahdollisuuden loukata toista.

Nyt olen ottanut sen rohkean askeleen, että en pyri parisuhteessa opettelemaan 'vapaan rakkauden rajojani', koska jos vaadin sitä vapautta itselleni, on minun myös se annettava toiselle. Parisuhteessa yleensä aina toinen osapuoli elää parisuhdetta ja toinen kokeilee vapaudellisia rajojaan. Miksei siis suoraan olla parisuhteettomia ja näin ollen ei rikota toista, ei loukata toista.

Olen todella paljon sählännyt elämäni aikana ihmissuhteilla, enkä juurikaan ole ollut yksin. Minulla on ollut hienoja ihanteita vapaasta rakkaudesta, mutta vasta nyt olen ymmärtänyt, että olen todellakin siinä anarkia vaiheessani rikkonut sydämiä, omaani ja muiden, loukannut ja satuttanut. <- se on tosiasia, josta olen ottanut vastuun. En tiedä uskonko enää sellaiseen 'anarkiaan', missä ollaan valmiita satuttamaan muita. Koska JOKAISELLA pitäisi olla vapaus myös valita, haluaako tulla loukatuksi ja petetyksi.
Varmasti sellaiset ihmiset voivat löytää toisensa, jotka haluavat perinteisen parisuhteen ja haluavat kunnioittaa perinteisiä sääntöjä ja varmasti 'me' vapaan rakkauden kannattajat, löydämme samoin kokevia ihmisiä... silloin ei tarvitse satuttaa muita..
Uskaltaako siis itse olla todella vapaa, jos vapaata rakkautta haluaa elää todeksi? Sen kysymyksen olen itselleni tässä heittänyt....  Undecided

buck2 Undecided pöh... tulipas sekavaa höpinää... on itselle vain nyt tällä hetkellä todella tuoreena tässä tällaiset kuviot..  Wink

muoks.kirj.virh.

« Viimeksi muokattu: 06.11.2006 14:26:24 kirjoittanut *Mirjam* » tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 06.11.2006 13:52:08 »

Rakkautta on niin monenlaista GS - rakastathan lastasikin, mutta rakkaus häntä kohtaan on niin erilaista kuin rakkaus jotain miestä kohtaan tai sitten agape.... Meillä on vaan niin vähän sanoja käytettävissä.

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 06.11.2006 13:52:17 »

Tiedän mitä Asterix tarkoittaa kertoessaan rakastavansa kahta. Olen itsekin rakastanut kahta miestä samaan aikaan. Eritavoin kumpaakin mutta voimakkaasti. Toisen kanssa ei ollut mitään fyysistä tietenkään koska olin toisen kanssa. Vaikeaa se oli..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 06.11.2006 14:05:14 »

jUUPA JUU.. kai tässä on erotiikasta kyse eikä äitilapsijutuista. Olenkin lapseni uskollinen vanhempi, kun isä miettii onko vaimo vai vaimon sisko kiinnostavampi..  idiot2

Eikö siinä ole kova pukeminen ja riisuminen jos joka pv 2-4 kertaa yhden kans? Mitä jos kerralla kauemmin, olis vähemmän puuhaa kuteiden kanssa? Anteeksi saksalaishenkinen rationalismini.. oh well..  2funny

Mutta - koen olevani vapaa nyt kun ei rakasta ketään, se on todella outoa, mutta ei tee mieli myöskään oikeen seksiä. Hm.  Kiss Jotenkin turha vaiva saati että olisin jossain vapaan rakkauden meiningissä..
« Viimeksi muokattu: 06.11.2006 14:09:02 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #82 : 06.11.2006 14:22:28 »

Omalla kokemuksellani rakastamisesta..

Rakastan eri ihmisiä eri tavoin.
Mikään niistä ei ole ollut samanlainen
tunne, vaan aina oma uniikki tunteensa. Smiley

Ihmisiä, joita olen todella rakastanut, rakastan edelleenkin,
vaikka fyysisesti emme enään olekaan yhdessä. Smiley
Se rakkaus ikään kuin jää ollakseen, mutta minä vain rakastun
uudelleen johonkuhun toiseen. Smiley

Ihastumisia hurmaaviin ihmisiin koen viikoittain,
mutta sillä ei ole kovinkaan paljon tekemistä
palavan ja intohimoisen rakkauden kanssa.

Monet tosin käsittääkseni sekoittaa tuon ihastumisen
rakkauteen, mutta ajattelen, että nuo ihmispolot
eivät tiedä mitään rakkaudesta
ja tuskin ovat lukeneet Tolstoita tai Aleksandr Puškinin runoja
tietääkseen mitään intohimosta edes lukemalla.. :Smiley

Minäkö vain olen se hullu rakkaudessa, joka juopuu intohimosta..? :Smiley

Dull day is done and petered out. Dull night
Has spread its leaden mist across the sky.
Behind the thicket, in a spectral light,
A foggy moon is nigh...
All this unfolds a shadow on my soul.
In a far land the moon climbs from the pole;
The warmth of evening saturates the air;
The sea like a luxurious carpet there
Stirs under bluer skies...
It is the time: straight down the hill she flies
Toward the shore where billows wash and moan;
There under our beloved stone
She’s sitting, melancholy and alone.
Alone... none to weep for her, none
To kiss her knees, their sweet oblivion;
Alone...Now there is not a man on earth to feel
Her moist lips, snowy breasts or tender shoulders.
.....
None worth the heavenly way she might have loved.
You surely weep alone... and I’m unmoved.
......
But if.........

-Translated by Alexander Foreman- 

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #83 : 06.11.2006 14:24:41 »

Viikoittain?

Viimeksi kun tapasin jonkun kiinnostavan se oli .. 11kk=44 vkoa sitten.. ja sekään ei ole jatkunut.. viimeksi kun rakastuin.. siitä on yli 25kk=100 vkoa.. Huh

Minä TOIVOIN että asia menisi noin, rakkaus vain säilyisi + tulisi uusia, mutta kohteiden laatu.. hmm..
« Viimeksi muokattu: 06.11.2006 14:29:00 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #84 : 06.11.2006 14:33:33 »

Viikoittain?

Viikoittain. smitten Ihania ihmisiä on maailma puolillaan. smitten
Avoimin, iloisin mielin kaikkiin kohtaamisiin,
ja kas niin,
-elämä onkin huomattavasti miellyttävämpää. Wink

Ihastumiset antavat väriä ja innoitusta arkeen
ja niistä usein syntyy hyödyllisiä tippejä vaikkapa uralla
tai vapaa-ajan harrastukissa. Smiley

PS. Jos maa/kulttuuri ei miellytä, aina voi vaihtaa itselleen sopivampaan. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #85 : 06.11.2006 14:38:22 »

Aina voi muuttaa yksin lapsen kanssa tuntemattomaan paikkaan, aivan, jättää kaikki verkostot, se tapahtuu noin vaan. Ei ihan vielä.  Huh

Sitäpaitsi kun olin Englannissa, en sielläkään ihastunut viikoittain. En ihastunut itse asiassa kehenkään kuin ex mieheeni, tai siis ei jäänyt ketään muuta mieleen joka olis tosissaan kiinnostanut. Sinänsä jännä, vaikea on käsittää omaa makuaan mutta ehkä se ajan kanssa selviää miksi näin on ja miksi se on niin harvinaista, siis tämä rakastuminen. Olisinhan voinut rakastua viimeksi Italiassa.. Virossa.. Atlantilla.. mut ei. Suomalaisista petti toinen, ulkolaisista 100% hah.

Siksi koen kaksi yhtaikaa TODELLA epätodennäköiseksi.  coolsmiley Voi olla että en kaipaa jatkuvaa ihastumista.  Tongue

Muutan kyllä kun aika on ja oikealta tuntuu. En lähde tuli p:n alla kuten eräs, ei sinä.  Kiss
« Viimeksi muokattu: 06.11.2006 15:05:53 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Irish
Vieras
« Vastaus #86 : 06.11.2006 16:43:25 »

Uskollisuus on minulle sitä, että teen niin kuin sisimpäni minulle sanoo, mikä missäkin tilanteessa on lojaalia itseä sekä muita kohtaan, mutta ennen kaikkea itseä...

Minua on petetty, olen ollut toinen nainen (tosin tietämättäni) ja itse olen halunnut pettää erittäin kipeästi, mutta en vain pystynyt siihen... Olen jättänyt miehen jos on pitempään ollut sellainen olo, että voisi pettää, eikä pääse siitä tunteesta ylitse. Siitä olen päätellyt, että suhde on tullut loppuunsa.

Minulla ei nykyään ole vaikeuksia löytää miehiä, päinvastoin, niitä on joka paikassa ja kaikki ovat omalla tavallaan ihania. En vain uskalla enää antaa mennä, en halua enää antaa kenenkään rakastua minua, jotta jättäisin hänet ja satuttaisin, sitten kun minulle tulee tarve "vaihtaa maisemaa"... Olen pohjimmiltani parisuhdeihminen ja kaipaan sitä, mutta pelkään että en osaa olla uskollinen. En kestäisi itseäni, jos vielä antaisin jonkun ymmärtää turhaan, että vietämme loppuelämämme yhdessä ja parin vuoden päästä todeta ettei se mennytkään niin. Toisaalta kaipaan aina ja kaikkialla ääretöntä vapautta ja koskemattomuutta, sillä tiedän että polkuni ei niin vain voi mennä kenen tahansa kanssa samaa matkaa.... Miehen pitää ymmärtää elämäntehtäväni ja kuulua siihen. Muuten mies ei merkitse minulle mitään. Kaikki tai ei mitään... Ihastuksia tulee ja menee, mutta se ainoa oikea on tuolla jossain ja saapuu jonain kuulaana iltana sumuisen niityn läpi ratsastaen uljaalla valkealla ratsullaan hiukset hulmuten leimuava palo silmissään... Cheesy
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #87 : 06.11.2006 17:28:29 »

Lukiessani teidän ajatuksia, jäin itsekin miettimään ja tulin seuraavaan tulokseen:

En ole koskaan rakastanut samalla lailla kahta ihmistä, vaikkakin yhtäaikaa. Kyllä sen rakkauden ulottuvuudet, sisältö ja tilavuus (no höh) ovat erilaisia suhteessa eri ihmisiin. Toisessa rakastuu eri asioihin kuin toisessa.

Ja kyllähän se sydän tähän ikään on ehtinytkin sykähdellä ja vielä ehtinee!  smitten

Aina se rakkaus nimittäin yllättää muodollansa ja väreillänsä!
Uskollisuus muotoutuu aina suhteessa rakkauteen, uskoisin.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #88 : 06.11.2006 17:44:47 »

Lukiessani teidän ajatuksia, jäin itsekin miettimään ja tulin seuraavaan tulokseen:

En ole koskaan rakastanut samalla lailla kahta ihmistä, vaikkakin yhtäaikaa. Kyllä sen rakkauden ulottuvuudet, sisältö ja tilavuus (no höh) ovat erilaisia suhteessa eri ihmisiin. Toisessa rakastuu eri asioihin kuin toisessa.

Ja kyllähän se sydän tähän ikään on ehtinytkin sykähdellä ja vielä ehtinee!  smitten

Aina se rakkaus nimittäin yllättää muodollansa ja väreillänsä!
Uskollisuus muotoutuu aina suhteessa rakkauteen, uskoisin.

Aivan, en minäkään samalla tavalla. Kaksi erilaista ihmistä ja erityyppistä rakkautta. Ennen minäkin olisin sanonut että ei kahta voi rakastaa samaan aikaan mutta perunpa puheeni kun koin sen itse..
Kyllä sydämen asiat ovat aina omituisia ja jänniä  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #89 : 06.11.2006 18:12:53 »

Kaksosillahan on aina sosiaalista kuhinaa. En tiedä olenko valikoiva vai mistä on kyse. Kyllä kai Pohjolassakin on miehiä, rakkaustarinoita lumen keskellä? Tai venäläiset on tunteellisia ja romanttisia? Intuitioni olis että seuraava ei tule täältä. Tänäänkään ei missään vahingossakaan ketään. Nähtävästi en törmää tähän henkilöön ainakaan kaupassa tai kirjastossa heh. En tiedä sitten missä.. olinhan just kypylässäkin itsekseni. Yksi paikka mikä tuli vielä mieleen oli .. hmm.. tuota..  Shocked

Jos näillä asioilla on joku jumalainen ajoitus, niin sitäpä sitten venaamaan. Silloin minulla tulee mieleen myös sitoumus yhteen aika luonnollisena asiana. Muuten alan vain halveksia toista. Siis näin kävi kun kuulin pettämisestä suoraan naiselta.  Cool Angry
tallennettu

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
  Tulostusversio  

Siirry: