Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: USKOLLISUUS  (Luettu 106198 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #90 : 06.11.2006 18:18:55 »

Luulenpa, SP, että sinun kärsivällisyyttäsi nyt koetellaan. Pätee tuo niin hyvin omaan kaksospoikaan, oikea höyry. Odottaminen ei kaksosille sovi. Mutta sitten kun leimahtaa, niin voi sitä silmien läikehdintää!

Odotahan vain!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #91 : 06.11.2006 18:20:54 »

Firstly, my name is GS, hear it! hahaha

No ei, ei kai se auttamiseen liiennyt energia ole turhaa ollut, olen ehkä avannut joidenkin silmiä ja auttanut joitakuita. angel

Secondly, olen jousimies+vaaka, eikä kaksonen, mutta yrittänyt kuunnella kaksosia.  Wink  smiley6600

Thirdly, SE paikka mikä tuli mieleen oli Pietari, ziljoonakaupunki, rapu/kaksosserkku täpinöissä, mm Eremitaasin jonossa, mutta.. niin, kyllä, periaatteessa.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.11.2006 18:25:45 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #92 : 06.11.2006 18:27:14 »

Firstly, my name is GS, hear it! hahaha

No ei, ei kai se auttamiseen liiennyt energia ole turhaa ollut, olen ehkä avannut joidenkin silmiä ja auttanut joitakuita. angel

Secondly, olen jousimies+vaaka, eikä kaksonen, mutta yrittänyt kuunnella kaksosia.  Wink  smiley6600

Thirdly, SE paikka mikä tuli mieleen oli Pietari, ziljoonakaupunki, rapu/kaksosserkku täpinöissä, mm Eremitaasin jonossa, mutta.. niin, kyllä, periaatteessa.  Smiley

Anteeksi GS, jopa meni heti kerralla pieleen... buck2
Tontulla pimeitä talvihäiriöitä!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #93 : 06.11.2006 18:29:40 »

Toisaalta SP=SPhinx.

Suominaiset" Koetteko ulkomaalaismiehet luotettavina (uskollisuus) vai onko roduilla eroa? Onko kokemusta?  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #94 : 06.11.2006 18:31:52 »

Suominaiset" Koetteko ulkomaalaismiehet luotettavina (uskollisuus) vai onko roduilla eroa? Onko kokemusta?  Cool

Ainakin nuo itse 'vaativat' uskollisuutta naiselta kovasti ...  Cheesy
Luotettavia... tjaa.. vaikeaa sanoa... on ollut sen verran erikoisia nuo suhteet, ettei voi sanoa...  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #95 : 06.11.2006 18:33:31 »

Vaativat uskollisuutta? Minulla kokemusta vain britistä, kuulopuheiden kautta irlantilainen, algerialainen, egyptiläinen, virolainen.. muslimit ainakin kuulema kunnioittaa naista (?) tavallaan..
tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #96 : 06.11.2006 18:35:26 »

Vaativat uskollisuutta? Minulla kokemusta vain britistä, kuulopuheiden kautta irlantilainen, algerialainen, egyptiläinen, virolainen.. muslimit ainakin kuulema kunnioittaa naista (?) tavallaan..

Tai no, ehkä paremminkin 'pitävät kiinni' lujemmin... "tämä on minun" tyyliin. (muslimi) ...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #97 : 06.11.2006 18:51:17 »

Ai ei pohjoismaista "olen vapaa, olen saari, don´t come close". Mitä olen kuullut eräästä espanjalaisesta ja italialialaisesta niin ovat uskollisia. Yksilöasia?
tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #98 : 06.11.2006 18:56:19 »

Yksilöasia. On.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #99 : 06.11.2006 20:19:57 »

Kaksosillahan on aina sosiaalista kuhinaa.

Totta. smitten

Kyllä kai Pohjolassakin on miehiä, rakkaustarinoita lumen keskellä? Tai venäläiset on tunteellisia ja romanttisia?

Venäläiset kyllä ovat intohimoista kansaa,
mutta suomalaiset..?  uglystupid2

Grin 2funny Grin 2funny

Facta oman kokemukseni mukaan,
että suomalaisia kehutaan vain Nokiasta, Lapista ja ryöstöhinnoistaan maailmalla,
mutta se ei tarkoita arvokasta ja hyvää käytöstä, tapoja,
älykkyyttä ja tunteikkuutta. Wink

Suomalaiset tunnetaan persoonina vähän yksinkertaisina paitsi
tunne-elämältään, niin myös tavoiltaan ja ikävä sanoa,
älykkyydestään, koska suomalaiset uskovat ihan kaiken pajunköyden,
mitä heille syötetään epäilemättä sitä ainakaan ääneen. Grin

Nämä Venäläisten, Virolaisten ja Ruotsalaisten vitsit
suomalaisista hiukan.. no.. :Smiley
huonosti pukeutuvina ja hiukan yksinkertaisina ja sivistymättöminä tyyppeinä kossupullo/kaljapullo kädessä ja ylipainoisine ja naisineen on ihan yleisessä tiedossa. Sad

Ei oikein kiva juttu, mutta siihen suomalaiset voivat vain itse
omalla yksilökäytöksellään vaikuttaa. Wink

Mistä se intohimo suomalaisiin tulee..?
Tangostako..? Grin 2funny

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/Uglytango.jpg)

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #100 : 06.11.2006 20:34:50 »

Hmm.. ei-suomalaisten miesten uskollisuudesta. Smiley
Facta on, että suomalaismiehet ovat kovin eleettömiä, yksitotisia
ja hiukan yksinkertaisia ajattelultaan ja käytökseltään.
Siis näin yleisellä tasolla lukuunottamatta poikkeuksia..
..minun mielestäni. Wink

Ja minua ei suomalaiset laske suomalaiseksi Suomessa
käytännön arkielämässä. Smiley

Tähän verrattuna muut esim. Eurooppalaiset miehet ovat värikkäämpiä.
Tunteellisia, puheliaita, huomioonottavaisia ja sanoisin yleisesti ottaen,
että myös fixumpia.. siis minun mielestäni. Wink

Tälläinen käyttäytyminen on tavalliselle suomalaisnaiselle
uutta ja jotkin pitävät iloista ja positiivista miestä
myös hyvin flirttinä ja sitä mukaa myös uskottomana,
joka on mielestäni paha ennakkoluulo. Sad

Eurooppalaisten miesten gigolomaine on vain myytti.
Mieheni on puoliksi Italialainen ja hän nauraa tälläisille
luuloille. Wink

Hän sanoo, että ne Italialaismiehet, jotka huutelevat
ja viheltelevät kohteliaisuuksia
scandinavialaisille naisturisteille Italian kaduilla
ja pyrkivät juttusille ja lakanoiden väliin nopeasti niiden kanssa,
eivät ole kykeneviä saamaan normaalia parisuhdetta normaalien naisten kanssa
ja ovat vain marginaali-osa kaikista miehistä. Grin

Valitettavasti moniin suomalaisnaisiin tuo käytös kolahtaa,
koska suomalaisnaiset eivät paljon saa huomiota yksitotisilta suomalaismiehiltä
ja huomion saaminen, laadusta tinkimättä,
tuntuu varmasti hyvälle nujerretulle itsetunnolle.

Oma kokemukseni, tosin nyt peilaan tätä omalla kulttuuritaustallani,
joka on enemmän Keski-Eurooppalainen kuin Pohjoismaalainen,

on, että Keski-Eurooppalaiset miehet ovat uskollisempia kuin suomalaiset,
koska heidän ei tarvitse hakea seksiä venäläisiltä
ja virolaisilta prostitoiduilta. Wink

Täällä sitä pidetään sellaisten raukkojen harrastuksena,
jotka eivät ole kykeneviä
saamaan normaalia parisuhdetta normaalin naisen kanssa. coolsmiley

Kauniita naisia on vaikka kuinka paljon ympärillä
ja miehet ovat niin jo tottuneita siihen,
että se ei tee samanlaista vaikutusta heihin kuin
se tekee suomalaismiehiin. Wink

Lisäksi Eurooppalaiset naiset ovat kiihkeitä ja intohimoisia luonteita
ja pitävät kyllä huolen, että seksiä on tarpeeksi suhteessa. Wink

Yleensä täällä erotaan muista syistä kuin uskottomuudesta. Wink

Suomalaiset aviomiehet ovat kuulema isoin asiakasryhmä Virossa ja Venäjällä prostitoiduille,
jos olen oikein ymmärtänyt. Wink

Täällä miehet vaativat ehdotonta uskollisuutta ja kunnioitusta naiselta
ja jos he aavistavat naisensa olevan ajatuksissaan jostain toisesta miehestä
tai hiukan tympääntynyt mieheensä,
niin he alkavat valloittamaan naista uudelleen. Wink

Tämä voi olla osasyy gigolomyyttiin?  idiot2

Mielestäni suomalaismies aloittaa tässä vaiheessa huoriskelut
ja muut "kunnianosoitukset" avatessaan koskenkorva pulloa. buck2

Voi olla, että kärjistin jonkin verran,
mutta valaiskaa, jos olen väärässä. Wink
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #101 : 06.11.2006 20:36:25 »

Älähän nyt Asterix!

Kait minun pitää positiivisena tonttuna löytää vähän sitten muuta, sillä on tässä tullut muitakin metsiä koluttua kuin kotometsä.

Uskollisuus. Olen ollut myös pikkuisen ulkomailla ja olen kokenut että suomalaiset tunnetaan juuri rehellisyydestä ja uskollisuudesta, sekä luotettavuudesta. Minä olen kokenut nuo jutut vähän liiankin vastuullisena.

Sitten suomalaisen eksoottisuus. Kun lähimailla on suomalainen, sana kummasti kiertää. Kaikki haluavat tutustua häneen. Ei ole ollut seurasta puutetta, usein liikaa. Olen kokenut sen eksoottisuuden positiivisena.

Suomalaisia pidetään usein myös ajattelevina ja syvällisinä ihmisinä, ei turhan lärppinä. Joten olen eräänkin kerran joutunut kuuntelemaan tuntikausia elämän ryöppyjä. Ja tutustunut inhimilliseen kulttuuriin, mistä olen ollut hyvin kiitollinen.

Olen näin tutustunut englantilaisiin, saksalaisiin, puolalaisiin, ruotsalaisiin ja moneen muuhun ulkomaalaiseen yksilöön ja sitä kautta kulttuuriin.

Ehkä tässäkin on edessä ne omat asenteet ja avoimuus!

Mutta en ole koskaan hävennyt olla suomalainen. Tämä on kuitenkin hyvin naisellinen näkökulma.

Miehillä voi olla aivan toinen näkökulma asioihin.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #102 : 06.11.2006 20:51:02 »

Hmmm..ja mistäpäs ovat ENIMMÄKSEEN kotoisin nuo Thaimaassa yms. käyvät pedofiili-turistit?

.. mietin vaan ettei enemmistö ko. namusedistä taida olla ihan näiltä leveyspiireiltä?

Ja luulen ettei se ole kovinkaan iso prosentti suomipojista, jotka lähtevät Tatjaanan luo
vaan suurin osa harrastanee sitä aidan ylitystä (jos on harrastaakseen) ihan lähimaastossa.. Cheesy

Ja mihinköhän päin Eurooppaa tuo human trafficking enimmäkseen suuntautuu..? Minneköhän tuotiin vartavasten tuhatpäin ilotyttöjä viime kesän jalkapallokisoihin?

(http://www.coe.int/T/E/Com/Files/Themes/trafficking/carte_route-1.jpg)
« Viimeksi muokattu: 06.11.2006 21:14:43 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #103 : 06.11.2006 22:09:11 »

Aaaarrrggghhh, Asterix, here we go again...   buck2 Grin. Joskus tuntuu että sinä vertaat suomalaista pikkukaupungin mattimeikäläistä Wienin/Brysselin/muun suurkaupungin hyvin koulutettuun pukuherraan. Kuinka hyvin tunnet vaikkapa Belgian syrjäkylien tai Napolin lähiöiden talkkarimiehet?

Sama juttu muuten mullakin, Metsis, kaikki kohtaamani tyypit ovat aina olleet suomalaisista hirveän kiinnostuneita, ja pitäneet meitä reiluina, mielenkiintoisina, hyvällä tavalla omaperäisinä "hiljaisen älykkäinä" ihmisinä. Kerran olin Hollannissa töissä eräässä puhelinkeskuksessa, jonne soittelivat mm. kaikki jenkkeihin töihin haluavat lääkärit. Ympäri maailmaa kotoisin olevat työkaverini aina ihmettelivät sitä, että miten voi olla mahdollista että KAIKKI suomalaiset soittajat olivat rentoja, ystävällisiä, kohteliaita ja hauskoja, kun taas muista soittajista 30% oli idiootteja. Kolmen kuukauden työrupeaman jälkeen eräs skotti tuli pöytäni viereen riemuitsemaan, että VIIMEINKIN hänelle soitti suomalainen joka oli mulkku! Ranskalaisen ystäväni (homo-lakimies-snobi-parooni) mielestä taas Suomessa oli mahtavaa kun ihmiset hymyilivät kadulla ja vaikuttivat niin avoimilta, kun taas Pariisissa ei voi hymyillä ettei vaikuttaisi tyhmältä (tämä tosin tapahtui kesällä  Wink).

Loppujen lopuksi se kuitenkin on niin, että joka maassa suurin osa on hienoja ihmisiä. Se millaisen kuvan heistä saa riippuu aivan omasta asenteesta, siitä miten ihmiset kohtaa ja vaivautuuko heihin tutustumaan kunnolla.
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #104 : 06.11.2006 22:23:10 »

Loppujen lopuksi se kuitenkin on niin, että joka maassa suurin osa on hienoja ihmisiä. Se millaisen kuvan heistä saa riippuu aivan omasta asenteesta, siitä miten ihmiset kohtaa ja vaivautuuko heihin tutustumaan kunnolla.

Ja täysin samaa mieltä. Sitä paitsi suomalaiset ovat aina olleet vähätteleviä itseään kohtaan. Kyllä täältäkin gentlemanneja löytyy ja muualta löytyy niitä p***läpiä. Yhtä juntteja ne peräkylän pertsat siellä  Itävallan pikku alppikylissä on kuin vaikkapa perähikiällä Suomessa  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
  Tulostusversio  

Siirry: