härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #150 : 08.11.2006 13:39:33 » |
|
6 jäsentä ja 0 vierasta katselee tätä aihetta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #151 : 08.11.2006 13:41:11 » |
|
5 huoneeni varmaan lupailee hankalia suhteita.. no ei.. tarkistanpa, nimittäin ei se Saturnus siellä neliöitä muistaakseni tee. Mutta ehkä jotenkin kuivan asiallinen suhtautuminen suhteisiin - paitsi kun joku vie tajun kankaalle.. ei ole onneksi vähään aikaan. En ole potentiaalinen pettäjä, olisin aika hyvä kumppani SUHT työnarkoottiselle henkilölle. Joukkarin kanssa koettua symbioosia kaipaan. Sellainen osoittautunut harvinaiseksi.
Saturn Opposition Uranus
Relationships may be difficult for you. When you have to work closely or just be with someone, you feel a constant tension between what you want and what the other person wants. (tuossa mielessä vaikka olen koettanut sopeutua muihin, on ok olla ilmankin)
Often in close relationships you contain your sense of frustration and keep on plugging to make the relationship work. But eventually the tension becomes unbearable, and you lose your temper or take an unexpected and hostile action against the other person. Such sudden flare-ups can do great damage, because they make people afraid of your unpredictability. The answer is to learn to release your tensions gradually and not hold on to them.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.11.2006 13:52:34 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #152 : 08.11.2006 13:41:49 » |
|
Huhuuu Meikäläinen ei enää uskaltadu tänne kissatappeluun kommentoimaan Ei tosissaan, keskustelua pitää aina olla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #153 : 08.11.2006 13:45:56 » |
|
Saturn in the Fifth House 5th hs
You are more reserved about expressing yourself than most people. This may be because you are afraid of making a bad impression or because you feel you should live up to very high standards of behavior. It is difficult for you to play like other young people, because you feel that you are wasting your time. You prefer games that teach you something or train you in a useful skill.
You prefer to be around serious people, especially those who are older and, you believe, wiser than yourself. Unconsciously you think of such relationships as learning experiences.
Your reserve and shyness may lead to misunderstandings with people your own age, and you may find it difficult to form friendships with them. However, you will probably have a few relationships that are quite good, so you shouldn't feel especially lonely.
*Oikeastaan oma karttani keskittyy enemmän huoneisiin 2, 3, 10, 11, 12 eli varat, matkat, suku+ystävät, ura, suunnitelmat ja henkisyys kuin tähän flirttipuuhaan, siksi varmaan olen automaattisesti aika uskollista tyyppiä.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #154 : 08.11.2006 13:50:40 » |
|
Tilasin sen transiittitulkinnan tuolta harmoniahuoneelta, josta kerroit GS, mutta en ole vielä sitä saanut. Haluaisko joku vilkaista karttaani?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #155 : 08.11.2006 13:56:11 » |
|
Huhuuu Meikäläinen ei enää uskaltadu tänne kissatappeluun kommentoimaan Ei tämä kissa ainakaan tappele
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #156 : 08.11.2006 13:58:26 » |
|
Ai että löytyiskö jotain uskottomuuteen viittaavaa? Ajattelin lähinnä noita transiitteja ja planeettoja eri huoneissa, joista mainitsit. Sorry, off topic.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #157 : 08.11.2006 14:02:14 » |
|
nythän on jakoviikot menossa.. ja kissanaiset liikkeellä iltakaffen merkeissä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #158 : 08.11.2006 14:04:54 » |
|
Pallaskissa onkin leppoisa kotikissa Vai ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #159 : 08.11.2006 14:13:22 » |
|
Artemis, oi, olen Mutta kyllä minultakin kynnet löytyvät, en ole antanut itseäni silpoa. Purrr. *kehrää*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #160 : 08.11.2006 14:14:15 » |
|
Jotkuthan olivat väkivaltaisia, ellen väärin muista? Se oli vain tämä yksi suomalainen? Kuka oli se vainoaja-diplomaatti?
Varsinaisista suhteista vain tämä yksi suomalainen. Tosin olen joutunut pahoipidellyksi suomessa ja suomalaisten taholta pariinkin otteeseen, mutta suhdetta niihin ei kuulunut.
Vainoaja-diplomaatti on/oli ihailija, jolla oli toiveita suhteeni, mutta illallista pidemmälle se ole koskaan mennyt.Onko mies koskaan myöntänyt pettäneensä sinua - minullehan yksi olisi jättänyt sanomatta, ellei nainen olisi kertonut, heh. Mikä on joukkarimiehesi nousu/kuumerkki? Kuukaksos-joukkarini ei ollut uskollista sorttia.
Suhteissani valitettavasti minä olen ollut se, joka on taipuvainen hairahduksiin. En oikein osaa valita kahdesta yhtä hyvästä karkista.
Mieheni on Härkä, tämä toinen on se Jouskari. Mieheni on syntymäajan korjauksen jälkeen ja , mutta muutoin hänen aspektinsa ovat lähes samat kuin minulla.
Mustasukkainen kyllä, mutta ei ainakaan vielä kovin häiritsevästi, paitsi, että hän pyrkii seuraamaan tekemisiäni, joten soittoja tulee useita illassa/päivässä, kun liikun ilman häntä. Hänellä on vapaus tehdä mitä hän haluaa.
Jouskari on Leijona ja muistaakseni tai , en tosin ole varma, kun minulla ei ole hänen karttaansa tehtynä.
Hän on hurjan tulinen ja varsin mustasukkiainen ja kilpailun haluinen, mitä tulee mieheeni.
Mieheni ja hän ovat jo vuosia ottaneet yhteen ja heilutelleet sapeleita toistensa edessä milloin mistäkin. Niin kauan kuin olen heidät tuntenut! Miten arvioit että miehen rakkaus ja uskollisuus kestää kauan? Olitko ennen naimisissa?
En mieti miehen uskollisuuksia, omassanikin tekemistä. Ajattelen näin, että jos mies on mennäkseen jonkun muun kanssa, niin sitten menee. En minä ole kenenkään vartija.
Rakkaus kestää, jos se on oikeaa rakkautta, eikä riippuvuutta tai omistushaluisuutta. Jos ei kestä, ei ole minun päänsärkyni.
En ole ollut naimisissa. Jumalan kiitos.. : Olen perunut hääni 3 viikkoa ennen hääpäivää joskus vuosituhannen vaihteessa. Iski paniikki. : Olen ollut kihloissa 2 kertaa ja kieltäytynyt kihloista 3 kertaa ja tällä hetkellä yritän olla panikoimatta ja rakastan kahta miestä yhtä aikaa.
Voi minua..(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)Niin ja miksi hän on se oikeampi? [/color] En usko, että on olemassa vääriä tai oikeita ihmisiä. Kaikki ovat tärkeitä kokea.
Kemiat, ajatukset ja ideat lyövät yhtä mieheni kanssa. En voi sietää itseäni tyhmempiä ihmisiä, etenkään parisuhteessa.
Mieheni kanssa arki on varsin miettyttävää, eikä hän tee ongelmia mitättömistä asioista, kuten yleensä miehillä on tapana, kun ne haluaa riidellä ja tehdä typeriä draamoja.
Hän on oikea koomikko ja vieläpä varsin komea sellainen. :
Mutta suurin syy... Hän rakastaa minua sellaisena kuin olen, kaikkine huonoine puolinenikin.
Mutta on tuo toinenkin kiva.. :
..ja hänkin antaa minun olla minä kaikkine puolineni.
He molemmat ovat tunteneet minut kauan ja nähneet elämääni ja exiäni niin ylämäissä ja alamäissä ja he silti ovat kaiken tuon jälkeen elämässäni tiiviisti.
Sitä kutsuisin jo jonkin asteiseksi rakkaudeksi. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/939593831_l.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #161 : 08.11.2006 14:22:02 » |
|
Artemis, oi, olen Mutta kyllä minultakin kynnet löytyvät, en ole antanut itseäni silpoa. Purrr. *kehrää* En yhtään epäile Kyllä kotikissaltakin kynnet löytyy Meikäläinen on Karvinen Mukavuudenhaluinen, kova syömään ja ovela
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #163 : 08.11.2006 14:30:08 » |
|
..ja kaikki olivat uskollisia omille mielipiteilleen ja elivät valamiehistön langettaman tuomion onnellisina loppuun asti..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #164 : 08.11.2006 14:31:19 » |
|
Itseasiassa en edes ole ovela, toisinaan vähän ilkeämielinen : Tiedäthän miten Karvinen aina kiusaa Oskua ja syö kaikkien ruuat Onpas hölmöt jutut taas, väsyttävä iltapäivä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|