Athene
|
|
« Vastaus #30 : 25.11.2006 23:59:43 » |
|
voi hiivatti ja juuri onnistuin aloittamaan keskustelun kortteja koskien..Ylläpito poistakaa viestini kirjoitan mieluiten jo aloitettuun keskusteluun!Onko kellään Aleister Crowley Thothin kortteja?Tiedättekö mitään hyvää kurssia kortteja koskien?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #31 : 27.11.2006 12:59:31 » |
|
Tänään Yle1 klo 17.20-1740 basaari:syntynyt 6.12.
"Marianna Keisalo-Galvan matkustaa Meksikoon tutkimaan Yaqui-intiaanien pääsiäisrituaalin pyhää klovnia. Ohjaus Elihu Galván."
Joskus olen lukenut tarottien Narri kortilla olevan yhteys Yaqui -intiaanien klovniin.
En tiedä kerrrotaanko tästä ohjelmassa, mutta jos jotakuta kiinnostaa kannattanee ohjelma katsoa "sillä silmällä".
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 09.12.2006 23:59:57 » |
|
Noita pöytiä tässä mietin että jos omistaa jotkut kortit niin voiko omille korteille hyödyntää muille korteille neuvottuja pöytiä? Siis toimisko se? Toisaalta taas miks ei?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 22.12.2006 20:46:50 » |
|
Tuohon edelliseen vielä, että voiko ite tehä omia pöytiä vai pitääkö aina käyttää kirjallisuuden pöytiä?
Miten te käytätte korttejanne esim. millaisa pöytiä käytätte? Milloin/kuinka usein?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #34 : 22.12.2006 23:13:54 » |
|
Tuohon edelliseen vielä, että voiko ite tehä omia pöytiä vai pitääkö aina käyttää kirjallisuuden pöytiä?
Miten te käytätte korttejanne esim. millaisa pöytiä käytätte? Milloin/kuinka usein?
Käytän muutamia muilta opittuja pöytiä, mutta olen kehittänyt oman "selkiyttämispöydän", joka vielä käytännön hionnassa.
Kelttiläinen risti on aika hyvä, mutta käytän myös muita variaatioita siitä.
Käytössäni on reilu parisen kymmentä pöytää pelkästään Taroteille, osa pieniä pöytiä ja osa valtavan isoja, 36-38 kortin pöytiä, joilla jo katsotaan kattavasti ja vähän joka suunnasta ja varsin pitkälle menneisyyteen ja tulevaan.
Pelikorteille minulla on noin 15 pöytää.
Simppelien ihmissuhde kysymysten selkiyttäjänä käytän 4 kortin pöytää, jossa peilataan molempien tunteita ja suhteen toimivuutta.
Lisäksi muihin yksittäisiin kysymykseen minulla on 3 kortin pöytä, joka kertoo sillä hetkellä vaikuttavien energioiden/tunteiden laadun, jonka olen kehittänyt itse.
Olen kyllä törmännyt vastaavanlaiseen pöytään erään toisen käytössä, mutta kortin paikoille oli eri merkitykset.
Erittäin tehokas, joskus vähän liiankin, jos on kieltänyt totuutta itseltään ja elää hiukan unelmissa, mutta kysymyksetkin täytyy olla teräviä ja harkittuja.
Tarkastelen myös terveyttä ja chakrojen tilannetta eräällä pöydällä. Siitä saa hyvää pontta meditaatioon ja mihin chakroihin keskittyä.
Käytän kortteja joka päivä, jo yli 10 vuoden ajan. tosin nyt pidin 3 kk tauon, loman korteista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 22.12.2006 23:18:58 » |
|
hirmu hyvä pöytä mihin ei helposti pääse vaikuttamaan toiveet/pelot on 21 kortin pöytä:
1. rivi MENNEISYYS 2. rivi NYKYHETKI 3. rivi TULEVAISUUS
1.2.3.4.5.6.7 tunne-elämä, ihmissuhteet, työelämä, raha, henkinen elämä, vaikeudet, terveys
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 22.12.2006 23:55:20 » |
|
hirmu hyvä pöytä mihin ei helposti pääse vaikuttamaan toiveet/pelot on 21 kortin pöytä:
1. rivi MENNEISYYS 2. rivi NYKYHETKI 3. rivi TULEVAISUUS
1.2.3.4.5.6.7 tunne-elämä, ihmissuhteet, työelämä, raha, henkinen elämä, vaikeudet, terveys
Onko sinulla jokin voimaa antava kuvio korttien asettelussa, vai laitatko vain jonoon/riviin kortit?
En ole sen ajatuksen kannattaja, että kortit kertovat tismalleen tulevaisuuden, koska ihminen on kykenevä muuttamaan ja suunnittelemaan itse oman tulevaisuutensa.
Kortit kertovat mielestäni vain sillä hetkellä vallitsevien energioiden laadun, joten toiveita/pelkoja ei pidä vähätellä. Itse nostan kysyjälle hänen toiveille/peloille ihan omat kortit, jolloin se toive/pelko-energia on poissa siitä itse tulkinnasta, mutta otettu huomioon.
Esim. jos tulevaisuudessa on tällä hetkellä näkyvillä jotain pettymystä, niin kysyjä kuitenkin pystyy suurimmaksi osaksi vaikuttamaan siihen omilla energioillaan.
Tämän pystyy näkemään usein ongelmallisissa rakkaustilanteissa, joissa se kysyjä on usein hyvin epätoivoinen ja antaa itsestään ulos energioita, joilla valitettavasti on ikävä vaikutus suhteeseen, vaikka toiveet olisivat hyvin korkealla.
Minun "asiakkaistani" iso osa olisi voittanut menetetyn rakkauden takaisin muuttamalla pelkästään omia energioitaan.
Samaa sanoo opettajani, selvänäkijä, joka on tuon lisäksi myöskin ennustanut korteista jo yli 50 vuoden ajan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 27.12.2006 23:45:35 » |
|
Millaista tulkintaa olet tekemässä kun se tippuu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #39 : 27.12.2006 23:48:46 » |
|
Minun "asiakkaistani" iso osa olisi voittanut menetetyn rakkauden takaisin muuttamalla pelkästään omia energioitaan. Samaa sanoo opettajani, selvänäkijä, joka on tuon lisäksi myöskin ennustanut korteista jo yli 50 vuoden ajan. [/color] ihanaa uskoa omaan voimaan Mutta tuo 21 kortin pöytä on itselleni siitä hyvä (opettajani opetti sen minulle) koska minulla on tapana kadottaa yhteys jos toivon/pelkään kovasti. Siksi yritän saada korteilla (nykyään enää harvoin) tietooni todellisen sieluni vastauksen. Siíhen tuo pöytä toimii. Ja kyllä se kertoi minulle esim. edellisenä iltana sen, että pettymys on tulossa työpaikan suhteen... ja niin kävi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 28.12.2006 00:08:21 » |
|
Millaista tulkintaa olet tekemässä kun se tippuu?
No itse asiassa omia rakkaus ja työasioita ja tietenkin kyttään tuota omaa miestäni korttien kautta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 28.12.2006 20:41:25 » |
|
Asterix... minunkin mielestäni tuo on suhteellisen selvä juttu... turhaa kyttäilet miestäsi Rakastavaiset voi olla myös valintakortti, mutta tuskin se tässä tapauksessa sitä tarkoittaa! Naimisiinmeno on SUURI päätös. Se herättää pintaan kaikenlaisia pelkoja...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
heguli
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #43 : 01.01.2007 08:11:15 » |
|
Asterix Älä anna peloillesi valtaa Ajattele kuinka uskomattoman hienossa tilanteessa olet. Elämääsi tulee paljon uusia elämääsi rikastuttavia asioita näiden kaikkien uusien "haasteiden" myötä Ei avioliitto ole mikään mörkö, kunhan muistatte kunnioittaa toistenne reviiriä ja ette ala elää toistenne kautta. Toivotan teille rakkautta, keskinäistä luottamusta ja rohkeutta kohdata tulevaisuus yhdessä/yksilöinä. Onnea matkaan Asterix!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko,Venus: Kauris Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni Sideerinen Jousimies Valkoinen maailmojen sillanrakentaja Maa-kukko
|
|
|
heguli
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #44 : 01.01.2007 08:39:31 » |
|
Takaisin alkuperäiseen aiheeseen, Korttipakasta tipahtaviin kortteihin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota. Niillä voi olla jotain erityistä kerrottavaa, intuitiivisesti saat itse käsityksen kortin merkityksestä. Olet oikeilla jäljillä, kun luotat vain omaan sisimpääsi, etkä ala järkeileen merkityksiä mieleisiksi. Istunnon lopputulos ei aina miellytä, mutta se ei ole tarkoituskaan. Läksyt on tehtävä, jos ei hyvällä, niin sitten... Itse olen oppinut luottamaan kortteihini kantapään kautta. En aluksi halunnut uskoa "huonoja" kortteja erään ihmisen suhteen, vaan toimin egon varassa. Lopputuloksena turhaa murhetta kaivatun ihmissuhteen sijaan, ja saatoin itseni -valoon tämän ihmisen silmissä . MUTTA, mikä ei tapa, vahvistaa!!! "mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää"
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko,Venus: Kauris Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni Sideerinen Jousimies Valkoinen maailmojen sillanrakentaja Maa-kukko
|
|
|
|