Kysyn teiltä vinkkejä, apuja ja neuvoja minua vaivaavaan kuitenkin vähän arkaan asiaan.
Mulla on ollut näitä "yleisiä" naisten vaivoja neljättä kuukautta. Mainitsin yhdessä ketjussa aikaisemmin kesällä että olen päässyt niistä eroon, itseasiassa hiivatulehduksesta kylläkin.
Nyt on sellaisia oireita että en enää tiedä mistä ihmeestä nämä johtuu.
Eli pitkään oireili tuo alapää, oli emätintulehduskin. Mutta eipä tässä mennyt aikaakaan kun oireita tuli taas mutta ei ihan samanlaisena.. valkovuotoa on nyt erittäin runsaasti.
Vähän väliä on sellaista epämääräistä alavatsakipua ihan kuin alkavaa menkkakipua. Rinnat ovat myös oireilleet, olleet turvoksissa ja väliin kivuliaat. Kävin jo mammossaki mutta ei siellä mitään poikkeavaa löytynyt. Lääkäri tuumasi että voi olla hormonaalista oireilua. Hormoniepätasapainoa olen epäillyt vaikkakin menkat ovat olleet ajallisesti normaalit.
Luin tällaista ketjua, voiko olla tällaisesta kyse:
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=7573.0Mutta nyt alkaa pänniin jo kun halutki ovat menneet että mitä tää on..?
Mistä tällaiseen saa apua?
Alanko käyttään Aloe Veraa että saan elimistön tasapainoon (maha toimii huonosti), käynkö Reikissä vai missä?
Haluan teiltä hyvät kanssasisaret apua nyt. Antakaa ihan kaikkee mahdollista neuvoa jos teillä on tietoa tällaisista
KIITÄN