Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ongelmia jupiterin kanssa?  (Luettu 6266 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
monni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 02.11.2006 15:55:37 »

Onko kellään muulla ollut ongelmia jupiterin kanssa? Minulla näyttää siltä, että aina kun on Jupiter tekee kuvioita mihin hyvänsä syntymäkartan kohteeseen, niin elämässä kaikki menee päin prinkkalaa. Tuntuu jotenkin hassulta että Jupiter planeettana yhdistetään onneen ja muihin positiiviisiin asioihinihin. Olisi kiva kuulla jos muilla on vastaavia kokemuksia. Vai onkohan vaan niin etten tajua jupiterin syvällisiä opetuksia. Pahiten tökkii ihmisuhderintamalla. Sad
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2006 16:14:09 »

Niin... tarkastele niitä Kulmia joissa Jupiter vaikuttaa synymäkarttasi planeettoihin. Selvitä itsellesi miten mikin planeetta vaikuttaa ja mitä kolmiot ja neliöt ym. tarkoittavat... Vastaus löytynee helpoiten näin.

Itse koen Jupiterin vaikutukset tervetulleina. Ei yleensä mitään hirvittävän negatiivista.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 02.11.2006 16:15:32 »

Minulla on mennyt hyvin ihmissuhteissa ja luomistyossa, mutta tyoasiat ovat pain
p...a
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #3 : 02.11.2006 17:53:26 »

Mites tuon nyt ottaa, kun Jupiter ensimmäisessä huoneessa "kehottaa henkilöä menemään eteenpäin ja laajenemaan sosiaalisessa yhteisössä". Mulla Jupiter askendentilla ihan syntymälahjana lupaa laajenemista, joten keski-iän ohitettuani olen tasaisesti laajentunut sosiaalisessa yhteisössäni ja saavuttanut jo kunnioitettavat 30 kg enemmän tilaa ympärilleni. Eteneminen on kyllä hidastunut tämän laajenemisen myötä. Siis sekä plussia että miinuksia.   tickedoff  2funny    crazy2
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 02.11.2006 18:26:36 »

joo, mä olenkin alkanut melkein pelätä näitä ns onnekkaita jupiterin kuvioita...aina on jotain paskaa tapahtunu, esim kun olin naimisissa, ipana oli sylivauva, omakotitalo rakenteilla (samaan aikaan oli melkein peräjälkeen jup 0 mer, jup 0 sun,jup 0 nep ja jup o ven) ja odottelin mitähän kivaa vielä mä saan....jeps sainhan mä, sukupuolitaudin. Siinä sitä oltiin n-i-i-n umpikujassa kuin vain voi ihminen olla! Olenkin alkanu ajatella josko pääsy onneen edellyttää kovia kokemuksia ja jupiter onnenplaneettana tuo eteen sen kohdan elämästä missä on ongelmia.....ja kun ongelma on hoidettu alkaa kuvio oikeesti toimia. No esim tossa tilanteessa ajattelin, että olipa onni että asia tuli tietóoni ja pääsin siitäkin paskasta eroon....tosin noin ajattelin vasta kuukausien kuluttua. Ihminen ei aina tajua mikä sille on hyväksi joten kun kohtalo sen näyttää voi se tapahtua aikas hirveellä tavalla. Oli se niin rankkaa....(oikeesti)
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #5 : 04.11.2006 12:32:27 »

Jupiterin - niin kuin muidenkin planeettojen - transiittien vaikutus riippuu aika paljon siitä, missä kunnossa ko. planeetta on syntymäkartalla. Jos Jupiter on sille epäsopivassa merkissä (Neitsyt, Kaksoset, Kauris), tekee aspektia johonkin ilkimykseen tms. niin se kantaa kaikkia näitä kuvioita transiittiensa mukana. Eli omalla syntymäkartalla on paljon vaikutusta siihen, mitä transiitit todella tuovat mukanaan.
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #6 : 04.11.2006 21:42:44 »

Tähänpäs väliin sopii varmaankin kysyä onko kellään mielikuvaa/ muistikuvaa/ kokemuksia/ ajatuksia jupen yhtymästä nousumerkkiin? Mulle on tulossa ja innolla odotan. Voin kyllä sitten jälkeenpäin kertoa jalostuinko vain muutuinko kahta kaameemmaksi!

9.12.2006 Jupiter yhtymä Nousumerkki
Alkaa: 8.11.2006 Päättyy: 23.12.2006
Yksi kahdentoista vuoden jakso persoonallisuutesi toteuttamisessa ja laajentamisessa on nyt päättymässä ja toinen alkamassa. Kaikki se, mitä olet tähän asti saavuttanut ja millaisena olet oppinut itsesi näkemään ja näyttämään, tulee nyt asettaa alttiiksi muutokselle, joka antaa sinulle mahdollisuuden laajentaa minäkuvaasi ja persoonallista vaikutustasi kokonaan uusille urille.
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #7 : 04.11.2006 23:17:21 »

 jupiter  aspect_con  askendentti-senhan pitaisi tietaa hyvaa, itsellani on 10.11  jupiter  aspect_squ  askendentti-se vissiin tietaa vahemman hyvaa
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 05.11.2006 12:05:47 »

Tähänpäs väliin sopii varmaankin kysyä onko kellään mielikuvaa/ muistikuvaa/ kokemuksia/ ajatuksia jupen yhtymästä nousumerkkiin? Mulle on tulossa ja innolla odotan. Voin kyllä sitten jälkeenpäin kertoa jalostuinko vain muutuinko kahta kaameemmaksi!

Niin, tuossahan on kyse siitä että Jupiter siirtyy 12:sta huoneesta, "piilosta", valoon eli se tuo persoonaasi esille ja jos kaikki menee hyvin, niin ne sinun persoonasi parhaat puolet pääsevät esille.

Kun minulla oli tuo viimeksi ( jupiter Ravussa siis), ei mitään ihmeellistä tapahtunut, oli vaan ihan kiva olotila.

Jupiterhan laajentaa, eli voi olla, että ihmissuhteet ja ystäväpiiri laajenevat. Tai sitten laajenet itse (lihot) niinkuin Marsini tuossa aika osuvasti kerroit, vaikkakin sulla Jupiter on jo syntymälahjana laajentamassa.

Vaikka Jupiterin sanotaankin monesti tuovan vain hyvää, niin itsekin suhtaudun varauksella siihen. Se voi tuoda myös ylilyöntejä, ylioptimistisuutta.

Saas nähdä, meilläkin isännällä on tuo juuri tulossa, kun  jupiter siityy Jousimieheen...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #9 : 11.11.2006 01:03:22 »

Mulla tais kayda tanaan yksi oivallus  jupiter  aspect_squ  askendentti
menneisyydesta ja me olemme tassa ja nyt ja katson suoraan tulevaisuuteen.
Sanoinhan etta menneisyys pulkahti tassa esille muutama paiva esille-eli kaikella on tarkoitus ja nyt se tuli ilmi-niinkuin epailinkin...
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #10 : 11.11.2006 17:13:04 »

[quote author=Kaurisenergiaa link=topic=10489.msg97733#msg97733
Jupiterhan laajentaa, eli voi olla, että ihmissuhteet ja ystäväpiiri laajenevat. Tai sitten laajenet itse (lihot) niinkuin Marsini tuossa aika osuvasti kerroit, vaikkakin sulla Jupiter on jo syntymälahjana laajentamassa.
[/quote]

 Smiley Mä olin niin kovasti jo laajentumisorientoitunut, että näin untakin: Uudessa asunnossamme (kaksio) oli yhtäkkiä monta kerrosta ja ovia ja lokeroita, joita availin ja pyyhin pölyjä. Oli ihan luxus-penthouse.

Tänne mä taas kutistuin nettikahvilaan, enkä jaksanutkaan laajentua.  Sad Mutta onhan tässä vielä vähän aikaa.
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: