Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy sideerisestä kartastasi  (Luettu 90310 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #45 : 20.11.2005 11:58:37 »

KIITOS SatAqu lapseni kuvauksesta!  smitten smitten smitten

Kiinostuin kovasti tästä sideriasta jo tuolla edellisen foorumin puolella ja siellä Harschi tekikin minulle yv:nä(4ever) myös hämmästyttävän osuvan kuvauksen.
Sitten juttu jäi hautumaan ja nyt näyttää jo tietoakin löytyvän netistäkin, kiitos vinkeistä kaikille!

Kaikki vaikutta kaikkeen ja mielestäni kaikki horoskoopit toimivat omalla tavallaan/tasollaan: Mayan, Kiinalainen, Sideerinen, Trooppinen, Druidien ja mitä kaikkia niitä onkaan. :Smiley

Terveisin Ippuska Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #46 : 20.11.2005 20:05:46 »

Entä minä  02.04.1963   klo 00.15   jyväskylä

Kaakki
tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
SatAqu
Vieras
« Vastaus #47 : 20.11.2005 20:11:49 »

Moi SatAqu, en lainkaan tunne sideeristä astrologiaa, ja avoimin mielin ja hyvin mielenkiinnostuneena ottaisin vastaan tulkintaasi.
5.6.1988 16:00 Helsinki


 askendentti NEITSYT
 keskitaivas  merkurius  venus KAKSOSET
 aurinko HÄRKÄ
 kuu KAURIS
 mars VESIMIES
 jupiter OINAS
 saturnus JOUSIMIES


Irkkunen,
Persoonallisuuttasi hallitsee kyllä levoton Merkurius, sillä Asc on Neitsyessä ja itse planeetta Kaksosissa keskitaivaalla. Sinussa on päältä päin puheliasta ja vilkasta puolta. Tykkäät esiintyä ja kommunikoida.

Kuitenkin, tuo on vain persoonaasi. Todellinen luonteesi on vahvasti maa-elementtinen. Mielesi on rationaalinen, organisoiva ja kaiken järjestävä. Olet arjen tasolla hiljainen, velvollisuudentuntoinen työmyyrä joka hoitaa asiat sovitusti. Tunne-elämäsi on ikäänkuin lukossa järkeilevän mielesi vuoksi. Psyykeeltäsi (aurinko) olet vakaa, tasapainoinen ja ulkoisesti rauhallinen. Et sodi mielelläsi. Haluat elämältäsi pysyvyyttä ja maallista hyvää. Olet lempeä ja haluat antaa itsestäsi rakastuneena kaiken mitä ei sanoilla ilmaista voi. Marsin asema viittaa tahtoosi olla monien pitämä ja avaramielinen. Elämäsi tulee laajenemaan hyvin ennakoimattomalla tavalla, sillä sinulla on Jupiter Oinaassa. Tulet toteuttamaan sosiaalista osaasi hyvin itsenäisesti ja uskaliaalla tavalla. Itsestäsi riippuu missä asioissa sen toteutat, mutta tulos on varmasti vaikuttava.

Terv. Smiley
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 20.11.2005 20:40:40 »

Entäs tälläinen

19.01.1986       Turku (Vheid)

Kiitos, näin etukättelyssä.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
SatAqu
Vieras
« Vastaus #49 : 20.11.2005 20:50:29 »


Olen kauris mutta pienestä saakka tuntenut, etten sovi kuin pieneltä osin kauriin kuvaukseen. Löytyisiköhän tästä kenties vastaus..

Elikkäs tässä tiedot 27.12.1979 klo. 08.35 Kokkola


 askendentti  merkurius SKORPIONI
 keskitaivas VAAKA
 aurinko JOUSIMIES
 kuu KALAT
 venus KAURIS
 mars  jupiter LEIJONA
 saturnus NEITSYT


Sowelu,
Eipä sinulla ole kuin Venus sideerisesti kauriissa. Nousussa skorpioni, jonka hallitsija Mars tulisessa Leijonassa. Ylipäätään olet sekoitus tuli ja vesi-elementtiä.

Olet sosiaalisesti muita huomioonottava ja tahdikas. Sinussa on ripaus politiikkoa. Aurinko Jousimiehessä viittaa toverilliseen ja hieman seikkailunhaluiseen luonteeseen. Olet spontaani ja ryhmähenkisesti elävä. Otat huomioon koko sosiaalisen tilanteen ja teet arvioita sen pohjalta. Sinussa on eloisuutta ja aitoa sosiaalista omatuntoa. Tunnet mitä ihmiset yleisesti ajattelevat ja elät virran mukana positiivisessa merkityksessä. Mielesi on hyvin herkkä ja idealistinen. Sinussa on empatiaa ja myötätuntoista mielenlaatua. Arjen tasolla saatat olla häilyväinen, mutta elämäntavoiltasi varsin yksinkertainen. Kykenet osoittamaan tahtoasi voimallisesti halutessasi huomiota (Mars Leijonassa). Sosiaalinen osasi on olla vahva itsetunnoltasi ja nousta näkyvälle pallille (Jupiter).

Terv. :Smiley
tallennettu
SatAqu
Vieras
« Vastaus #50 : 20.11.2005 21:24:17 »

Olisinpa kiinnostunut, mitä kartastani näet SatAqu?
3.3.1967, 12:06, Mänttä.
 smitten


 askendentti KAKSOSET
 keskitaivas  aurinko  merkurius VESIMIES
 kuu SKORPIONI
 venus  saturnus KALAT
 mars VAAKA
 jupiter RAPU


Christian,
Sideerinen karttasi osoittaa vahvaa ilma-elementtisyyttä. Persoonallisuutesi (Asc) on utelias, kekseliäs ja välkky. Ylipäätään elämäsi tarkoitus on vaikuttaa arvaamattomalla ja itsenäisellä tavalla vuorovaikutuksen kautta. Löydät paljon mahdollisuuksia tiedon ja informaation kasvussa.

Mielesi (Kuu) sitävastoin on erilainen. Olet arjen tasolla jähmeä, muuttumaton ja omistautuva. Omaat syviä tuntemuksia kokemuksiesi kautta. Sinun on esim. vaikea antaa anteeksi. Omaat syviä seksuaalisia haluja. Olet elämäntavoiltasi silti korrekti ja hyväkäytöksinen. Psyykkeesi (aurinko) on tasainen ja voimakas. Olet määrittelemätön, sosiaalinen ja hyväluonteinen. Kiinnostuksesi on laaja-alaista ja elävyyttä tähdentävää. Tahtosi (Mars) on toimia sosiaalisia pyrkimyksiä ja vuorovaikutusta eteenpäin vieden. Omaat herkkää vainua ihmisten suhteen. Olet diplomaattinen ja viisas monessakin mielessä.

Onneksi minun ei tarvitse selittää paljon, sinähän löydät tietoa aina itsekin.
Terv. Smiley
tallennettu
lumineito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #51 : 20.11.2005 21:30:02 »

Minä täälä taas!

Mistä saisin sideerisen karttani!?

200861
11.21
valkeakoski     Kiva jos joku sen nopasti jostain löytää Smiley

Vielä kivenpaa tietysti jos joku viitis sitä vielä tulkata. smitten
tallennettu
Sowelu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #52 : 20.11.2005 22:20:38 »

Kiitos tuhannesti SatAqu!!!   smitten
Tämä tulkinta sopii paremmin kuin nyrkki silmään, tuollainenhan minä olen. Ainoastaan viimeinen lause ei ainakaan tällä hetkellä sovi minuun, mutta ehkäpä se on asia, jota en ole vielä "saavuttanut" itsessäni.
Nyt kiinnostus aiheeseen heräsi vain entistä enemmän, täytynee alkaa itsekkin tutkimaan asiaa syvemmin..
Oikein kauniita talvipäiviä Sinulle ja kiitos vielä kerran. Smiley
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #53 : 21.11.2005 00:10:16 »

SatAqu, olet loistava!  smitten  Tuossahan se sitten tulikin. Joo, toi jähmeys-asia on kyllä ihme, mutta niin kipeän totta.  :Smiley Miten saitkaan muutamaan riviin mahtumaan noin paljon täyttä asiaa?  Smiley Smiley Smiley
tallennettu

SatAqu
Vieras
« Vastaus #54 : 21.11.2005 00:44:35 »


Mitä muuten tulee länsimaiseen ja sideeriseen astrologiaan, niin oletan, että molemmissa on aina jotain mitä ei tunnista itsessään. Sideeristä astrologiaa en niin tunne, mutta länsimaisen osalta olen havainnut, että mitä pidemmälle mennään (huonesijainnit, asteroidit, hallitsijat, aspektit) sitä osuvampi siitä tulee.



Ei,
Juttu on niin, että kartan tulee toimia jo perustekijöiden osalta vakuuttavasti. Perustekijät ovat aurinko, kuu ja planeetat eläinradan merkeissä. Jos tämä puoli ei skulaa, niin on ihan turha mennä pidemmälle.

Trooppinen astrologia ei ole vakuuttanut minua juuri perustekijöiden osalta.

Terv. Angry
tallennettu
SatAqu
Vieras
« Vastaus #55 : 21.11.2005 01:45:54 »

hei! Jos ehdit niin katsoisitko minunkin tulkinnan olen syntynyt 26.06.1973 kello 16.13 ja syntymäpaikkanani oli Lahti :smitten:kiitos kovasti smitten

 askendentti VAAKA
 keskitaivas LEIJONA
 aurinko  saturnus KAKSOSET
 kuu OINAS
 merkurius  venus RAPU
 mars KALAT
 jupiter KAURIS

Epi,
Olet aktiivinen ja ulospäinsuuntautunut persoonallisuus. Esillä ollessasi olet luonteva ja varmanoloinen. Kokonaisuutena luonnettasi vastaa parhaiten ilmaisu "Itsenäinen". Arjen tasolla (Kuu) haluat omaehtoisesti tehdä ja toteuttaa alati asioita. Mielesi tekee jatkuvasti tehdä jotain ja määrätä omasta ajastasi. Psyykkeeltäsi (Aurinko) olet valpas, eloisa ja seurallinen. Omaat luonnollista puhetulvaa aika-ajoin ja kaikki eivät sitä siedä. Utelias on myös luontosi ja keksit nokkelasti kaikenlaisia asioita, sillä omaat herkkyyttä ympäristösi suhteen. Tahdoltasi olet herkkä ja idealistinen (Mars Kaloissa). Elämäsi suuntautuu käytännön työprojekteihin, joissa sinusta tulee organisaattori (Jupiter).

Jahka pääsen suomentamaan Frawleyn tekstejä taas, niin kirjoitan isomman luonnehdinnan sideerisestä Kaksosista.

Terv.
 Smiley
tallennettu
SatAqu
Vieras
« Vastaus #56 : 21.11.2005 01:50:19 »

Kiitos Christian, Sowely ja muut kehuistanne.  Cool
tallennettu
epi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #57 : 21.11.2005 07:23:16 »

Kiitos paljon tulkinnasta. Mä olen aina kuvitellut olevani ujo arka ja hiljainen, mutta iän lisääntyessä mulla ovat nämä piirteet kadonneet Cheesy Tuntui kuin olisin saanut rohkaisua tarttua niihin haasteisiin jotka ovat edessäni juuri tällä hetkellä. Suur kiitokset sinulle, olet taitava  näissä jutuissa ja saat toiselle ihmiselle hyvän mielen smitten Tuntui kuin päivälle olisi noussut erityisen kirkas aurinko joka antaa valoa ja iloa elämään. kiitos siitä sinulle  smitten smitten
t.Epi
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #58 : 21.11.2005 12:21:10 »

Minäkin haluaisin tietää sideerisen karttani.. Haluaisiko joku auttaa?

31.5.1975 00:55 Tampere ks
tallennettu
st catherine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #59 : 21.11.2005 12:43:40 »

Minä myös olisin oikein kiitollinen ja iloinen jos joku tekisi minulle sideerisen tulkinnan?!
12.10.1964 20.39 Hämeenlinna Höyhensaari
vastausta odotellen.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: