Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarra- ja harhahenget  (Luettu 78548 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #60 : 13.11.2006 12:25:36 »

Mietin myös parantajakuolun motiiveja. Onko oma työ tärkeämpää kuin hoitaa toisia ihmisiä ja vielä "huiputtaakkin" asiakkaita.

Hih, tällä hetkellä luulen että harvat ymmärtävät tämän asian ilman omia kokemuksia. Ne jotka tämän ovat kokeneet, ovat osaksi erimieltä keskenään. Tavallaan odottaisin sellaista tarinaa johon oma kokemus ja teoria ei toimi. Joten jatketaan vain, ehkäpä näemme teoriaa laajemmin.

Aika monet tämän palstan lukijat voisivat luoda monstereita halutessaan. Tähän voisi liittää myös kiltit ja mukavat monsterit, mutta sitä ei huomaakkaan niin helposti ja kaikki luotu menee pehmeästi sulatukseen, sinne pussauskoppiin  Smiley

tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lake
Vieras
« Vastaus #61 : 13.11.2006 13:16:21 »

Mietin myös parantajakuolun motiiveja. Onko oma työ tärkeämpää kuin hoitaa toisia ihmisiä ja vielä "huiputtaakkin" asiakkaita.

Mikä tuosta tekee huiputusta? Sekö että on muista massahoitajista poikkeavia mielipiteitä? Miksi joku toinen hoitomuoto sitten on vähemmän huiputusta?

Paras on valjastaa vain oma sisäinen parantaja käyttöön. Ulkoiset parantajat ovat turhaa harhaa ja vievät vain rahat. Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.11.2006 13:20:41 kirjoittanut Lake » tallennettu
VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #62 : 13.11.2006 13:53:13 »

Tässäpä teille pätkiä Eckhart Tollen kirjasta "harjoituksia läsnäolon voimasta" (alk. s. 73) (lihavoinnit meitsun toimesta  angel)

Et voi välttää kärsimystä niin kauan kuin samastut mieleen eli henkisesti ilmaistuna niin kauan kuin pysyt tiedostamattomana.
...
Kärsimyksen tasoja on kaksi: on nyt luomasi kärsimys ja menneisyydestä peräisin oleva kärsimys, joka elää edelleen mielessäsi ja kehossasi.
...
Tämä kertynyt kärsimys ilmenee mieltäsi ja kehoasi otteessaan pitävänä kielteisenä energiakenttänä. Jos pidät sitä näkymättömänä, itsenäisenä kokonaisuutena, olet hyvin lähellä totuutta. Kyseessä on emotionaalinen kärsimyskeho.
...
Jotkin kärsimyskehot ovat sietämättömiä, mutta suhteellisen harmittomia, esimerkiksi muistuttavat lasta, joka ei suostu lopettamaan kitisemistä. Toiset taas ovat ilkeitä ja tuhoisia hirviöitä, todellisia demoneja. Jotkin ovat fyysisesti väkivaltaisia, paljon useammat emotionaalisesti hyökkääviä. Jotkin kohdistavat hyökkäyksiä lähelläsi oleviin ihmisiin tai läheisiisi, kun taas toiset hyökkäävät sinun eli isäntänsä kimppuun. Silloin itseäsi ja elämääsi koskevat ajatukset muuttuvat hyvin kielteisiksi ja itsetuhoisiksi. Sairaudet ja onnettomuudet syntyvät usein tällä tavoin. Jotkin kärsimyskehot ajavat isäntänsä jopa itsemurhaan.
...
Kärsimyskeho on energiakenttä, melkein kuin jonkinlainen olento, joka on päässyt tilapäisesti majoittumaan sinuun. Se on ansaan jotunutta elämänenergiaa, joka ei enää virtaa vapaasti.
Kärsimyskeho on luonnollisesti olemassa siksi, että menneisyydessä sinulle tapahtui tiettyjä asioita. Se on sinussa elävää menneisyyttä, ja jos samastut siihen, samastut menneisyyteen. Uhriksi itsensä kokeminen merkitsee, että uskot menneisyyden olevan nykyhetkeä voimakkaampi. Mutta se on vastoin totuutta. Se merkitsee, että uskot toisten ihmisten ja heidän tekojensa olevan vastuussa siitä, kuka sinä nyt olet, emotionaalisista tuskistasi tai siitä, ettet kykene olemaan todellinen itsesi.
Totuus on, että ainoa olemassa oleva voima piilee tässä hetkessä. Se on läsnäolosi voima. Heti kun huomaat tämän, oivallat myös, että sinä itse olet vastuussa omasta sisimmästäsi - ei kukaan muu - ja että menneisyys ei voi voittaa nykyhetken voimaa.
...
Aivan samoin kuin et voi taistella pimeyttä vastaan, et voi myöskään taistella kärsimyskehoa vastaan. Sellainen yritys saisi aikaan sisäisen ristiriidan ja aiheuttaisi vain lisää kärsimystä. Riittää, kun tarkkailet sitä. Sen tarkkaileminen merkitsee sitä, että hyväksyt sen kuuluvan siihen, mitä sinä hetkenä on.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #63 : 13.11.2006 13:56:10 »

Parantajakoulun koulutuksen sisältöä: http://www.parantajakoulu.net/koulutus.htm

5. Harhahenget / Demonit
(31.8. - 2.9.07)

6. Sielunmenetys / Harhahenget / Demonit
(9. - 11.11.07)

7. Modulien 5 ja 6 kertaus / Energiatesti
(18. - 20.1.08)

Eli koulutuksesta noin 3/7 käsittelee tällaisia asioita, jotka mielestäni ovat toissijaisia asioita.

Mielestäni tätä voisi verrata vaikka täi ongelmaan koulussa. Kun tulee vanhempi, kokeneempi ihminen luokan eteen kertoen että koulussa on paha täi ongelma. Jos tätä asiaa hoettaisiin tunti ja sanottaisiin että tunnustele päätäsi ja hiuksiasi, sinne saadaan olematon täi. Raaputat päätäsi ihan kuin sielä olisi jotain.

Paras on valjastaa vain oma sisäinen parantaja käyttöön.
Hyvä, olen samaa mieltä. Mielestäni apua kannattaa hakea, jos tuntuu liian pahalta. Tärkeintä olisi kuitenkin yrittää olla tunnustelematta ja ajattelematta monsteria, vaikka se joskus saattaa salakavalasti häiritä.

Mielestäni kukaan ihminen ei voi luoda monsteria ihan tuosta vain. Siihen täytyy käyttää tahtoa, uskoa ja aikaa. Suuri pitkäaikainen keskittyminen johonkin sellaiseen asiaan jota normaali "naapuri" ei voi nähdä, voi synnyttää monsterin. Eikä monsteri aina ole paha tai hyvästäkin monsterista voidaan tehdä paha häirikkö keskittymällä siihen liikaa.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #64 : 13.11.2006 18:43:19 »

Gmusic,

Jos olet lukenut kaikki viestini tässä ketjussa niin hyvä, koska sitä mieltä olen. Tälläinen henkinen monsteri on hankala aihe kun sitä ei voi todistaa.

Tuollainen suuri määrä kauhujuttuja kurssilla on kuitenkin mielestäni turhaa. Nuo kaikki aiheet voisi painottaa tasapuoleisesti ja kertoa vaikka suojauksesta enemmän.

Tosin suojauskin on minulle turhaa, mutta kuitenkin sanoisin niin että se joka suojaa käyttää, käyttäkää edelleen. Joka hiemankin ajattelee että jotain kamalaa voi tapahtua on suojaus on suositeltavaa.

Luulen että olen nuolaisut totuuden jäätelöä ja se maistuu makealle. En tiedä onko se suklaata vai mansikkaa, en edes tiedä kuinka suuri se on, mutta nam... Hyvää.
tallennettu

taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #65 : 13.11.2006 18:59:10 »

Oon samaa mieltä, ett parempi valjastaa sisäinen parantaja.. Vaikka ulkoinen parantaja olisi kuinka hyvä, niin pysyvä parantuminen tapahtuu vasta kun itse tahtoo parantua..  Smiley
Pelot vetää puoleensa "monstereita".. syntyy aukkoja energiakehoon ja kaikenlaiset kiusanhenget kyllä käyttää tilaisuuden hyväkseen heti..   Sad ..  Grin

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #66 : 13.11.2006 20:16:25 »

Gmusic, luulen että ymmärrät minua hitusen paremmin kun viitsit lukea hieman. Tämä on kaksipiippuinen juttu.

Olen itse luonut monsterin ja taistellut sen kanssa. "Tapoin" sen, tunsin jälkitärinöitä ja se on poissa. Pystyin näkemään sen, tuntemaan sen jms, se on sinnikiäs pirulainen jos sen sinne asti kasvattaa. Siltikään sitä ei ole olemassa ja siihen voi oikeasti seota.
Valoa kohti matkamme käy  smitten
tallennettu

Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #67 : 13.11.2006 20:39:55 »

Jos sä haluut niin saat piiskaa  2funny

Kuitenkin tämä on tärkeä aihe, jota on syytä käsitellä  knuppel2
Minulla on laboratorio: sänky, lattia ja vapaa mieli.

Luulen että jokainen tekee jotain tälläistä, mutta sen voi tehdä pehmeästi huomaamatta. Jokainen lapioi multaa, mutta ei kannata kaivaa samasta paikasta kokoajan, koska suuresta montusta on hankala päästä pois. Kaivelkaa hitusen sieltä mikä tuntuu hyvältä ja jatkakaa matkaa.

Maltti on valttia  Smiley
Levähtäkää välissä kun tankkaatte tietoa ja kyseenalaistakaa.
tallennettu

Lake
Vieras
« Vastaus #68 : 14.11.2006 08:00:56 »

Halusin että hän kiinnostuisi minusta ja minä keskitin kaikki ajatusenergiani siihen että hän kiinnostuisi. Se oli minulle pakkomielle ja näin jälkeenpäin ajateltuna, en voi ymmärtää itseäni kun nyt näen miten sairasta koko touhu oli.

Hän soitti välittömästi minulle, kun ajattelin "soita minulle, soita, soita, soita...". Soitteli usein. Ihastui. Sanoi rakastavansa... Mutta sanoi aina ettei tiedä miksi ja tässä on jotain outoa.

Tämähän vain todistaa että ajatusten manipulaatio henkimaailman tasolta on mahdollista.
Kehottomat henget pystyvät myös ohjailemaan meitä miten haluavat omien tavoitteidensa mukaan.
Ne tavoitteet eivät välttämättä ole kehollisten kannalta hyviä.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #69 : 14.11.2006 11:46:59 »

Hän soitti välittömästi minulle, kun ajattelin "soita minulle,
Kehottomat henget pystyvät myös ohjailemaan meitä miten haluavat omien tavoitteidensa mukaan.
Ne tavoitteet eivät välttämättä ole kehollisten kannalta hyviä.

Tässä vaiheessa ihan yleisesti, tahdon kiittää Teitä kaikia. Yksi ovi on avattu ja maailma näyttää hieman erilaiselle kuin luulin.  Shocked smitten

Kiva Irish että universaali puhelimesi toimii, jotkut kutsuvat sitä intuitioksi  smiley6600

Voisi sanoa asian niinkin, että teillä on voima ohjailla näitä kaikkia kehottomia henkiä mielelenne mukaan. Teillä on voima käskeä nämä henget pois jotka teitä häiritsevät ja kutsua sellaisia henkiä jotka ovat etujenne mukaisia.

Toivottavasti en sekoita teidän ajatuksianne, kun On ja Ei ole yhtäaikaa, tätä on hankala kertoa. Ajattelitte miten päin vain, niin uskokaa että teillä on Voima ja "ne" kunnioittavat sitä.

Rakkaudella
tallennettu

Lake
Vieras
« Vastaus #70 : 14.11.2006 12:19:46 »

Teillä on voima käskeä nämä henget pois jotka teitä häiritsevät ja kutsua sellaisia henkiä jotka ovat etujenne mukaisia.

Kaikki henget eivät vain käskyjä noudata. Eivät kaikki ihmisetkään niin tee..
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #71 : 14.11.2006 14:09:03 »

Niin mutta on kaikilla ihmisillä tuo Larin mainitsema "voima" kaikkea "pahaa" vastaan. Kunhan vain osaa "etsiä oikeasta paikasta", niin löytää sen. Eivätkä nämä tarrat ja harhat voi silloin ikinä päästä ns. "niskan päälle"  Wink
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #72 : 14.11.2006 14:32:55 »

Kunhan vain osaa "etsiä oikeasta paikasta", niin löytää sen.
Siinäpä arvoitusta ihmiskunnalle..
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #73 : 14.11.2006 16:52:41 »

Niin mutta on kaikilla ihmisillä tuo Larin mainitsema "voima" kaikkea "pahaa" vastaan. Kunhan vain osaa "etsiä oikeasta paikasta", niin löytää sen. Eivätkä nämä tarrat ja harhat voi silloin ikinä päästä ns. "niskan päälle"  Wink

niin se on uskoa se.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #74 : 14.11.2006 21:35:38 »

Kunhan vain osaa "etsiä oikeasta paikasta", niin löytää sen.
Siinäpä arvoitusta ihmiskunnalle..

Aivan.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: