- minkälaiset tilanteet mahdollistavat henkien tulemisen itseen
esim. rock'n'roll (epäharmoniaa, läpitunkevaa, luontaiset aivokäyrät sotkevaa),
Saiskos tähän lisävalaistusta?
Jaa-a. Kumpi kuulostaa harmoonisemmalta ja luonnollisemmalta:
Linnun laulu vai äänensärkijän läpi vedetty kitaran ääni?
Se tietenkin vaikuttaa kummalle tasolle on kehonsa viritänyt..
Tottahan toki tuo linnunlaulu.
Kyllähän sitä kuitenkin voi kuunnella monenlaista musiikkia, antamatta sen liiaksi vaikuttaa omiin energioihin. Kun on näet tasapainossa jne.
En minä itsekään mistään "mörinämusiikista" pidä. Mutteihan se enään rokkia olekaan,
vaan jotain black metallia. Niin ja rokin lisäksi kuuntelen myös pohjois-Amerikan intiaanimusiikkia, klassista ja joitain ns. "New age" musiikkeja... Jotkin poppikset ja discotkin "kolahtavat". Aika kaikkiruokainen siis...
Seuraava ei ole kirjan tietoa vaan omia penkomisia:
Yksi konsti voisi olla analysoida myös rockin sanoja soittamalla levyjä takaperin.
Kaikestahan saa esille kaikenlaisia "piilomerkityksiä" sanomia, kun tarpeeksi penkoo... :
Eihän minkään sinua pitäisi pelottaa kun työskentelet niin lähellä Jeesusta?
Ei toki, mutta toisia saattaa säikäyttää nuo asiat. Enkä tarkoita tällä sitä, etteikö näistä asioista voisi ja saisi puhua. Olemme kuitenkin kaikki lopulta ihan turvassa, joten siinä mielessä näen osittain turhana tuollaiset kirjat. Tosin, ehken ajatellut nyt loppuun asti, joillekin tuon kaltainen tieto on tärkeää, ehkä tarpeellistakin... Anteeksi siis.
Pointtini oli kuitenkin se, että pelko ruokkii pelkoa. Ehkä noita asioita pitäisi käsitellä hieman eri tavalla... :
Astraalimaailman pahimpien mörköjen kohtaaminen ei pitäisi olla mikään ongelma.
Se ei olekaan mikään ongelma.
Jeesuskin touhusi hyvin lähellä "pahoja henkiä".
Hyvä, että tuo on lainausmerkeissä. Hän nimittäin näki kaikkien ytimeen, eli "pahassakin" piilevän "hyvän". Juuri siksikin, ei ole tarpeen pelätä.
Ehkä pelko sittenkin vaikuttaa sinussa kun koet asian käsittelyn pelottavaksi..?
Aiheen käsittely ei suinkaan ole minulle pelottavaa. Päinvastoin. Tämä on mielestäni hyvä ja tärkeä ja mielenkiintoinen aihe. On kyse vain asian lähestymis/käsittelytavasta. Sillä itse käsittelisin tätä aihetta pikemminkin näkökulmasta "olet aivan turvassa", "syytä pelkoon ei ole" vaikka maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.
Enemmän siis lohduttelevaan, rohkaisevaan sävyyn, kuin varoittelevaan ja pelottelevaan sävyyn... Sinulla on toki täysi oikeus, tehdä niinkuin haluat. En minä voi, enkä halua kuitenkaan määräillä tai tuomita.
Ilmaisin vain oman mielipiteeni.
Pelko siis hallitsee sinua loppujen lopuksi?
Ei hallitse.
Eikö sinulla sitten ole mitään addiktioita minkään asian suhteen?
Omat tunteet, syömistavat,jne ovat aina täysin hanskassa?
En toki ole täydellinen, mutta kaikki on juuri niin hanskassa kuin tällä hetkellä kuuluukin olla.
Eikä minulla ole muita addiktioita, kuin namut.
Eikä sekään koskaan mene aivan "överiksi". Jotain sokerista nautin kuitenkin lähes päivittäin. Sokeria tosin on vähän kaikkialla, ruoissakin.