Hyvä aihe ja ajankohtainen!
Nyt kun henkiset asiat ovat alkaneet kiinnostamaan yhä useimpia ihmisiä,myös nämä ikävimmät puolet ovat yleistyneet.
Tiedän kaksi ihmistä,jotka ovat taistelleet näitten tarrautujien kanssa.Heitä on varmaan runsaasti,mutta toinen kuuluu ystäväpiiriin ja toinen on puolituttu.
Tuossa LAKE sanoit kyllä hyvin,että laiha on lohtu,jos ei voi muuta
kuin todeta,että harhaa vaan.
Yritin itse joskus selittää,että jospa luot nuo omassa päässäsi ja keskityt siihen liikaa.Meinasivat välit katketa.
Tämä ystäväni on pyytänyt kyllä itselleen kaikkia mahdollisia vihkimyksiä,joita netti suoltaa postitse,ja myös saada kanavoida sitä ja tätä henkeä.
Ei noissa kanavoinneissa ole mitään pahaa,mutta,mutta,,,
Ensinnäkin niitä tulee älytön määrä nykyisin ja juuri henkisen tien aloittanut kun lähtee pyytämään,niin kyllä useimmiten saakin.Ensin tulee kaunista ja ylistävää tekstiä ja sitten alkaa tulla vaatimuksia.
Kun ihminen viimein tajuaa,että ei ole kyse mistään korkeammasta hengestä,vaan on joutunut tarrautujan koukkuun,alkaa olla todella vaikeaa päästä irti ja mielenterveys on koetuksella.
Kyseinen henkilö on yli vuoden taistellut äänien kanssa ja nyt turvautunut psykoosilääkkeisiin.Turha kai mainita,että "ystävä"kulkee yhä matkassa.Vain alkoholia nauttineena ne pysyvät poissa.
Tämä on alue,mitä suuresti kartan.Ne kokemukset,jotka itselläni ovat,ovat tulleet itsestään,pyytämättä.Ja jos niistä ei näytä tulevan mitään järkevää,irtisanon kyllä välittömästi yhteistyön.
Olen antanut tarkistuttaa ensin lähteen,että ylipäätään lähden kirjoittamaan mitään.Eikä se minua kiinnosta niin,että kokisin sen tarpeellisena.Terveys on paljon tärkeämpi!
Mutta perin surullista on sivusta seurata ja oma psyyke ei olisi moista kestänyt.
On olemassa ihmisiä,jotka työskentelevät näitten poistamisten kanssa,mutta en ole kyllä vielä tietoinen esim.ystävän kohdalla,toimiiko se.
Hän koki suunnatonta helpotusta,kun eräs mies tämän poisti,vaan parin päivän kuluttua äänet alkoivat palata.
On sitten kyse alitajunnan luomuksista,tai todellisista häirikköhengistä,niin vaarallinen alue on kulkea.En suosittele kyllä leikkimään näillä asioilla.
Erään asian olen myös havainnut,kun olen tätä kauan seurannut ja yrittänyt jotenkin auttaakin.
Aina kun hän tuntuu vapautuvan äänistä,jokin saa hänet sabotoimaan sen valossa pysymisen.Jos kehoitetaan jonkin tietyn ajan keskittymään vain arkeen ja mahdollisimman tavalliseen elämään,kyllä hän vapautuksen tunteen jälkeen ikään kuin etsii sen takaisin.
Kun en voi täysin ymmärtää tilannettaan (pitäisi seistä hänen kengissään),en voi mennä sanomaan myöskään sabotoiko tarrautuja hänen yrityksiään päästä irti,vai toimiiko hän niin tiedostamattaan.