Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarra- ja harhahenget  (Luettu 78898 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 11.11.2006 15:17:30 »

Lari ja Lake!

Juuri noin uskon sen tapahtuneen ja tuon hän itsekin allekirjoittaisi!
On itse sanonut usein,että on itsensä pahin vihollinen kun ei pääse irti.

Ja tie oli kyllä avoin.Nytkin jaksoi pari päivää,ja taas on omilla teillään.Mutta toivon että jonain päivänä hän löytää tavan,jolla päästä siitä lopullisesti.
tallennettu

Lake
Vieras
« Vastaus #46 : 11.11.2006 15:22:59 »

Ja tie oli kyllä avoin.Nytkin jaksoi pari päivää,ja taas on omilla teillään.Mutta toivon että jonain päivänä hän löytää tavan,jolla päästä siitä lopullisesti.

Käske kokeilla tuota : http://naturinologie.info/english.html
Näkyviin vaivoihin näyttää olleen monelle huomattava apu.
Miksei toimisi tuollaisessa puhdistuksessa.
Jos tarpeeks epätoivoinen on niin kyllä sitä kokeilee mitä vaan.
Ei kai luoja meitä ilman aina mukana kulkevaa korjaussarjaa luonut Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.11.2006 15:24:39 kirjoittanut Lake » tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 11.11.2006 15:28:04 »

Luulen että henkilöllä menee vaikeammaksi mitä kauemmin hän tuntee monsterin läsnäolon. Hän itse sitä vahvistaa havainnoimalla sitä. Kaikki rentouttava toiminta henkilöllä on sitä pahiinta aikaa. Silloin alitajunta saattaa luoda sitä häirikköä.

Tässä on se hyvä, eli sinä ja paha eli häirikkö. Tavallaan nämä sulautetaan yhteen oikeasti. Ystävästä riippuen voidaan sanoa että se poistetaan kehostasi, mielestäsi, aurastasi.

"Hyvä" ja "paha" samassa henkilössä on tietojeni mukaan puhdas Valo.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 11.11.2006 15:34:46 »

Kiitos,kehotan katsomaan kun käväisee taas.

Kyllä on useasti epätoivoinen ja joskus kun olo on oikein tuskainen,nousee myös itsetuhoajatuksia.
Mutta on myös kovin jääräpäinen ja uskoo hallitsevansa asian aina heti,kun jostain on apu tullut.

Eli tässäkään tapauksessa ei runsaskaan auttajamäärä auta,ennen kuin sisäistää asian todella itse.
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 11.11.2006 15:42:37 »

Ja kyllä hänessä "taistelevat"  valo ja pimeys.Tiedän,että aidosti hän haluaa olla vain valon tehtävissä,mutta selittää,että jokin sabotoi aina häntä.
Esim.jotain kirouksia tulee kesken hoitojen ja miellyttävä olo sabotoidaan.

Aamut jostain syystä kuulemma pahempia.Mutta miksiköhän alkoholin käyttö vie jopa muutamaksi päiväksi äänet pois?
Kulkee häirikön haluamalla tavalla silloin,vai miten tulkitsette?
Yli vuoden kestänyt ongelma tämä on.Ja tuosta havainnoinnista olemme keskustellet.Mutta on kuulemma perin vaikea olla kuulostelematta sitä.
Varmaan onkin.Voi vain kuvitella,miltä moinen tuntuisi.Enkä osaa sitä oikein kuvitellakaan. Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 11.11.2006 15:46:44 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Lake
Vieras
« Vastaus #50 : 11.11.2006 15:51:29 »

Kyllä on useasti epätoivoinen ja joskus kun olo on oikein tuskainen,nousee myös itsetuhoajatuksia.

Sekin voi johtua juuri loisesta joka niitä ajatuksia pääsevät syöttämään kun energiat ovat heikoimmillaan..

Mielenkiintoista luettavaa aiheesta:
http://www.rumida.net/spirit_releasement_therapy.htm

Lainaus
Mutta miksiköhän alkoholin käyttö vie jopa muutamaksi päiväksi äänet pois?
Kulkee häirikön haluamalla tavalla silloin,vai miten tulkitsette?

Se voi hyvin olla että takana on joku viinaan menevä "earthbound spirit" eli juopon henki joka elää hänen kauttaan silloin..

esim. tuolta: "Many drug users are controlled by the attached spirit of a deceased drug addict."
« Viimeksi muokattu: 11.11.2006 15:56:22 kirjoittanut Lake » tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 11.11.2006 16:01:03 »

Chandran ystävälle  smitten
Todella ikävää että näinkauan on joutunut taistelemaan.

Ymmärrän häntä varsin hyvin. Ei olekkaan helppoa kun häirikkö touhuilee ja yrittää vaikka pyytää enkeleitä apuun tai pyytää apua jumalalta. Kun häirintä on vahva et kertakaikkiaan kykene saamaan yhteyttä siihen puhtaaseen apuun mitä yrität saavuttaa.

Ehkä olisi hyvä miettiä miten tuntemukset tuntuvat. Jos jotain pientä tuntuu jossain ensin ilman havannointia ja sitten kun lisätään vahva havannointi tuntemus lisääntyy. Sitten taas pyritään keskittymään jonnekkin toisaalle, niin tuntemukset pienenevät tai katoavat.

Voimia hänelle  angel
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #52 : 11.11.2006 20:18:41 »

Minä en myöskään oikein usko meistä "irrallisten" tarrahahmojen olemassaoloon. Meissä itsessämme on kaikki, ja itsestä riippuu myös mitkä asiat pääsevät valloilleen. Pahaa eivät aiheuta viritykset, eivätkä sitä poista arkkienkeleiden suojaukset. Nämä voivat tietysti toimia laukaisijoina, mutta itse "paha" ja "hyvä" ilmenevät omasta mm. henkisestä ja fyysisestä kunnosta riippuen. Kun itse olen väsynyt, mielessä liikkuu vaikka mitä ja pelkään milloin mitäkin, mutta pystyn kuitenkin tunnistamaan nämä omasta päästä tuleviksi jutuiksi. Minusta noihin auttaakin parhaiten se, että saa itsensä fyysisesti hyvään kuntoon ja maanpinnalle.

Hän koki suunnatonta helpotusta,kun eräs mies tämän poisti,vaan parin päivän kuluttua äänet alkoivat palata.

Aina kun hän tuntuu vapautuvan äänistä,jokin saa hänet sabotoimaan sen valossa pysymisen.Jos kehoitetaan jonkin tietyn ajan keskittymään vain arkeen ja mahdollisimman tavalliseen elämään,kyllä hän vapautuksen tunteen jälkeen ikään kuin etsii sen takaisin.

Minusta tämä juuri todistaa sen, sillä itse luotua eivät toiset pysty poistamaan. Ihmisellä on vahva tarve sabotoida itseään mitä moninaisimmin tavoin. Tolle selittää tämän hyvin, en vaan nyt jaksa etsiä sitä pätkää tähän, sori  :Smiley angel
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #53 : 11.11.2006 20:59:40 »

Täähän on mielenkiintonen aihe.

Ensinnä pitää sanoo siitä, että yritin joskus tota "tahdonvoimalla" toisen ihastumaan saamista ja jonkinlaista "noitumista", mutta ei se oikeen onnistunu.  Grin

Nytkin tekis mieli yrittää, mutta... niin.  :Smiley Kun en usko, että se oikeesti toimii ja saa aikaan vaan kummallisia suhteita. Loppujen lopuks.

Mutta hei, eihän kaikkien "tarrahenkien" tarvi olla ikäviä ja kirouksia latelevia. Kyllähän jotku "tarrahenget" voi olla myös niitä, jotka suojelee. Se magneettiajatus...  idiot2 jotenki...

Mun mielestä on ihmeellistä miten jotku ajatukset tuntuu toteutuvan ihan hetkessä ja jotku taas ei sitten tunnu toteutuvan ikinä.  Huh
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 12.11.2006 00:27:15 »

Myöskin Sing9 osui melko nappiin,joskaan en tiedä hänen lapsuudestaan paljoakaan.

Uskonnosta ei ole kyse,mutta hänen on äärettömön vaikea nähdä itsessään mitään hyvää.Kuitenkin on kuin itse rakkaus! smitten

En puhu yksityikohtaisemmin,mutta käsitän,miksei näe omaa hyvyyttään.
Kiitos teille kaikille.Annan hänelle nämä mielipiteenne luettavaksi.
Mikäli itse on halukas kertomaan taustojaan enemmän,niin voi jatkaa keskustelua. angel
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #55 : 12.11.2006 00:42:33 »

Chandra, voin pyytää/rukoilla ystävällesi apua jos tahdotte...  smitten angel Jostain syystä tämä oli laitettava, vaikka lienette jo itsekin pyytäneet/rukoilleet apuja...  :Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 12.11.2006 00:49:51 »

KIITOS Rakkauden enkeli!

Olemme kyllä ja useat muutkin.Mutta en tietenkään voi hänen puolestaan päättää.Pyytänee varmaan,kun on lukenut! angel
tallennettu

Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #57 : 12.11.2006 12:00:35 »

Niin  :Smiley En minä tuota monsteria tahallani luonut, mutta tahdolla sen voitin. Pystyin näkemään oman monsterini ja samoin olisivat nähneet muutkin näkijät. Se itseluotu monsteri on yhtä totta kuin auringonvalo maapallolla, kissa sylissäsi tai puhuminen puhelimeen.

Siltikään se ei ole totta.

Tiedän, tätä on hankala kertoa yksiselitteisesti vaikuttamatta sekavalta, mutta näin sen koen.
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #58 : 12.11.2006 16:36:51 »

Unissaankin sitä LUO kaikenlaista ja reagoi niihin myös fyysisesti: pulssi, silmien liikkeet, hormoonien tasot ...  :Smiley
Herättyään "luomuksestaan" saattaa olla onnellinen, pelästynyt, hiestä märkänä, yms ...

edit: tuppaa u ja o AINA vaihtamaan paikkaa  Wink
« Viimeksi muokattu: 13.11.2006 08:11:52 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Jasca
Vieras
« Vastaus #59 : 13.11.2006 11:13:01 »

Minä en myöskään oikein usko meistä "irrallisten" tarrahahmojen olemassaoloon. Meissä itsessämme on kaikki, ja itsestä riippuu myös mitkä asiat pääsevät valloilleen. Pahaa eivät aiheuta viritykset, eivätkä sitä poista arkkienkeleiden suojaukset. Nämä voivat tietysti toimia laukaisijoina, mutta itse "paha" ja "hyvä" ilmenevät omasta mm. henkisestä ja fyysisestä kunnosta riippuen. Kun itse olen väsynyt, mielessä liikkuu vaikka mitä ja pelkään milloin mitäkin, mutta pystyn kuitenkin tunnistamaan nämä omasta päästä tuleviksi jutuiksi. Minusta noihin auttaakin parhaiten se, että saa itsensä fyysisesti hyvään kuntoon ja maanpinnalle.
Jepulis jees. Näin itsekin koen, että itse me omat monsterimme luomme.  uglystupid2 Lari kirjoittaa, että
Lainaus
En minä tuota monsteria tahallani luonut, mutta tahdolla sen voitin.
Tässä on se totuuden toinen puoli hyvin kuvattuna. Toinen puoli totuudesta on se, etteivät kaikki ihmiset ole yhtä vahvoja. Silloin auttaa luottamus universaaliin rakkauteen, koska yläkerran sakki kyllä auttaa silloin, kun omat voimat ei riitä. Vaan kaikillahan luottamus ei ole vielä aukotonta ja siksi tarvitaan kanssakulkijoita. Tarvitaan siis rakkautta ja kenellä sitä on jaettavaksi asti, tukee sitten vieressä olevaa.  smitten Pelon lisääminen ei auta ketään, mutta veteen piirrettynä viivana tiedon lisääminen kyllä auttaa usein. Hyvä taito olisi siis antaa tietoa lisäämättä pelkoa. Huh huh...   Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: