Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kehon taajuuden nosto  (Luettu 9007 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« : 03.11.2006 22:28:29 »

Olen oman kehoni taajuutta onnistunut nostamaan muutamia kertoja. Se ei tunnu onnistuvan kovinkaan helposti koko kehoon ja pelkkiin käsiinkin aikaa menee tovi sen rakentamisessa.

Onko teillä kokemuksia moisesta taajuuden nostosta tai olisiko se jonkinlaista värähtelyä jokaisessa solussa. Mikä on tälläinen ilmiö ja miten sitä voisi käyttää hyväksi? En keksinyt sille mitään viisasta käyttötarkoitusta, mutta sen purkuunkin menee aikaa useita minuutteja(, tietenkin riippuu värinätasosta).
 Shocked
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 03.11.2006 22:57:05 »

Lari
Mina teen ton homman hiukan eritavalla-suosittelisin Rauni-Leena Luukkasen kirjaa Kuolemaa ei ole-siina neuvotaan ruumiista irtautuminen kokonaan ja mita voi tehda siina tilassa.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 03.11.2006 23:11:57 »

Jaahas vai kehosta irtautumisesta on kysymys. En minä varsinaisesti helppoa konstia värinän nostoon tiedäkkään, kun en tiedä mitä pitäsi ladata. Kaksi kertaa olen onnistunut nostamaan värinää koko kehossa ja muilla kerroilla se on ollut aika mitätöntä. Käsiin on mielestäni ollut helpointa kohottaa tasoa.

Onko siinä mitään järkeä irtautua kehosta?
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #3 : 03.11.2006 23:19:41 »

Mitähän tuo Lari tarkoittaa!

Tiedän kyllä kehon värinät. Joskus tulevat kuin virrat, käyvät kuplina yli koko kehon. Joissakin tilanteissa voin sen tuntea, 'nyt se tulee', alkaa jalkopäistä, käy läpi koko kehon kuin aalto. Voin melkein myötäilla sen. Mutta en ymmärrä mikä se on.

Muistan joskus nuorempana koin samaa. Ihmettelin sitä kehon kuplintaa, kuin vichyvettä olisi ujutettu joka suoneen.

Ehkä sillä on ihan fyysinen juttukin selitykseksi.

Mutta en ole koskaan irronnut kehostani, ainkaan tietoisesti. Jotenkin ymmärrän sen ja uskon, että näin voi käydä.

Mutta. Mitä on kehon taajuuden nosto, Lari?
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 03.11.2006 23:34:56 »

Ei se mielestäni kuplintana tuntunut, enemmänkin sellaiselta kun olisi ajanut vanhaa ruohonleikkuria julmetun kauan. Kun kädet siinä tärisevät pitkään jää se tunne käsiin ruohonleikkauksen jälkeenkin.

Ja tämä ei tunnu minkäänlaisena altona vaan mikroskooppisen pieneltä nopealta värähtelyltä joka solussa. Vahvan tasonoston jälkeen värinä pysyy helposti päällä ja sen laskeminen alas saattaa kestää jopa varttitunnin. Ainakin minulla kun en tiedä mitä tapahtuu ja miten siitä irtaannutaan.

Tavallaan nuo testaukset ovat juuri sellaisia, että olisin jossain muualla kuin olen.

Mutta. Mitä on kehon taajuuden nosto, Lari?
Niin, en varsinaisesti tiedä. Sitähän tässä yritän selvittää  Cheesy
tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 04.11.2006 13:37:36 »

Niin, ehka ymmarsin vaarin Lari, mutta on myos tuon tapainen ilmio-se muistuttaa
ruumista poistumisen alkuvaiheita-mutta en ole varma.
Ruumista poistuminen ennen kaikkea rentouttaa ja EHKA ymmartamys kasvaa?
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 04.11.2006 13:45:49 »

Saattaa se olla sellainen irtautumis yritys ollakkin. En vain ajatellut sitä varsinaisesti sellaisena, joten en tuntenut muutakuin kehon värinät.

Taidanpa tietää mitä tarkoitit diamond sillä, kun sanoit että teet sen eritavalla. Niinhän se helpompi on Wink

Minulla oli vain tarve testata näin päin, ja onnistuuhan se tietenkin toisinpäinkin.  Grin En vain ajatellut sitä tässä testissä.

No, auto on ollut jo hetken roikassa kun yöllä ollut -25C ja kirjastossa näyttäisi olevan tuo kirja. Plaah 222s. muistaakseni oli siinä.

Katsotaanpa mitä siinä sanotaan  Cheesy

tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 04.11.2006 17:01:15 »

knuppel2

NO hitsin hitsi! EI NOUSE! Ja sentään

olen siirtynyt III oluesta IV;seen!!

2funny

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 04.11.2006 17:04:41 »

tickedoff

OIJOI! Meinasi unohtua!

Täytyy kiiruhtaa

leipomaan

korvapuusteja!

smitten

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 04.11.2006 17:18:14 »

kirjastossa näyttäisi olevan tuo kirja.

Voi minua kuupoa  Grin Enhän muistanut että tänään on pyhä ja kirjastot kiinni.

Hmmm... mitähän sitä sitten keksis  Smiley
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 04.11.2006 18:02:24 »

coolsmiley

Leivo leivo pullia, se kasvattaa hauista!

( Ensimmäinen satzi uunista ulos ++++ )

2funny

P.S. Hetkinen! Kuinka tämä liittyykään?

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #11 : 05.11.2006 22:44:37 »

Luin juuri yhtä kirjaa nimi taisi olla Aurat ja chakrat. Siis selasin ja silmäilin ja luin sieltä täältä. Siellä oli niin paljon historiallista faktaa etc. joka juuri nyt ei niin kiinnostanut.

Siellä mainittiin, että näistä kundaliini energioista ja värähtelyn nostamisista ja muista puhutaan liian hieman huolettomaan sävyyn. Niihin pitäisi suhtautua en tiedä onko vakavuus oikea sana, mutta siis ei niin huolettomasti.

Chakroista tämän kirjan mukaan kolmas silmä chakran olisi hyväkin olla tavallaan vähän muiden chakrojen kehitystä jäljessä. Vasta kun muut chakrat ovat tasapainossa voi kolmas silmä avautua. Jos kolmas silmä chakra on ylikehittynyt muihin nähden niin se voi haitata kokonaisuuden tasapainoa. Aiheuttaa liiallista psyykkisyyttä ja tehdä elämästä vaikeaa.

Lapset tämän kirjan mukaan kehittävät vielä alempia chakroja ja siksi eivät voi ymmärtää maailman monimutkaisuutta. Kun vanhenemme siirrymme kehittämään ylempiä chakroja. Mutta on tärkeää muistaa, että sydänchakra on se joka yhdistää nämä kaksi. Sen on hyvin tärkeää olla avoinna, jotta emme pyöri vain alemmissa chakroissa vaan kokonaisuus voi toimia tasapainoisesti yhdessä.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 05.11.2006 23:13:06 »

Chakroista tämän kirjan mukaan kolmas silmä chakran olisi hyväkin olla tavallaan vähän muiden chakrojen kehitystä jäljessä. Vasta kun muut chakrat ovat tasapainossa voi kolmas silmä avautua. Jos kolmas silmä chakra on ylikehittynyt muihin nähden niin se voi haitata kokonaisuuden tasapainoa. Aiheuttaa liiallista psyykkisyyttä ja tehdä elämästä vaikeaa.

Olet varmaan kirjasi kanssa ihan oikeassa. Ehkäpä kolmannen silmän liian nopea avautuminen voi sekoittaa pääkoppaa aika paljonkin. Mieli on niin suuri mysteeri ettei koskaan voi tietää keksiikö se jotain uutta pelottavaa vai kaunista.

Ehkä ajattelen kuitenkin niin että ei pitäsi pelätä sen avaamista. Nimittäin olen puuhastellut kolmena iltana peräkkäin Arkkienkeli Rafaelin kanssa, joka siis huolehtii kolmannen silmän avaamistoiminnoista. Jotain mitättömiä juttuja olen nähnyt, mitkä eivät heilauta tajuntaa mihinkään ja lopuksi sain viestin.
 smitten
tallennettu

mandi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 07.11.2006 23:44:15 »

En oikein tajua, mitä tossa sun kehon värähtelyjen nostossa tapahtuu.
Ensinnäkin mun käsittääkseni meidän pitäisi saada hetziluku kehossa laskemaan, jotta energiatasomme nousisi korkeammalle tasolle. Tuosta tärinästä taas tulee mieleeni sellanen tilanne, joka pari vuotta sitten tapahtui joka yö. Kun menin sänkyyn,alkoi sänky täristä (olin sitten kotona tai vaikka sairaalassa)ja tunne oli sellainen kuin jostakin kraanasta olisi päästetty energiaa. Vastaukseksi sain, että energiatasoani kohotettiin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: