Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nimen kuuleminen  (Luettu 27094 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #30 : 31.01.2014 12:59:28 »

Tää on kyllä käsittämätön ilmiö. Välillä kuulee nimeään kutsuttavan jopa niinkin kovaa, että voisi vannoa sen olevan totta, mutta kääntyessään ääneen suuntaan, ei olekaan ketään.. Shocked
En ymmärrä miksi Sad
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Anno
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 31.01.2014 18:50:29 »

Kuulen välillä, juuri kun olen nukahtanut, jonkun kuiskaavan nimeni. Havahdun taas hetkeksi, ennen kuin nukahdan uudelleen. Viime yönä joku miesääni sanoi nimeni kesken unieni. En herännyt, vaan jatkoin unien näkemistä. Samalla tiedostin, että kuulin nimeni vaikka olin unessa. Olin siis tietoinen nukkumisestani.  Smiley
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #32 : 02.04.2014 16:56:25 »

Tälläkin täytyy olla joku tarkoitus. Miksi nimeä huudetaan. En osaa sanoa, onko kutsujan äänellä yhteyttä suoranaisesti asiaan, joskus ehkä on, joskus ei..
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #33 : 02.04.2014 18:29:54 »

Usein olen kuullut nimeni mainittavan, päiväsaikaan. Ketään ei näy. Välillä miehen, välillä naisen äänellä ja aika kuuluvasti. Kerran istuin bussissa ja luulin, että meiltä töistä yksi mies on tullut samaan bussiinkin ja huutelee minua. Kun käännyin katsomaan takaosaan päin, ei kukaan huudellut ketään. En kehdannut kysyä vieraalta vierustoveriltani, kuuliko hänkin. Ilmeisesti ei kuullut.

Nyt tulee kuuluviin kokonaisia lauseitakin, tyyliin: "Pialle pitää ilmoittaa, ettei hänen tarvitse olla huolissaan raha-asioista." Lausetta toistetaan niin moneen kertaan, että epäröinnin on pakko loppua ja se on vietävä perille. Siinä ei anneta mitään ohjeita tai tarkennusta, miten ne asiat hoituvat. Ja tiedän aina, kenelle se on sanottava, vaikka olisi samannimisiä tuttuja.
Kuulin samaa yhdeltä tutulta, että näitä viestejä annetaan toimitettavaksi.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Luuu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #34 : 02.04.2014 20:26:38 »

Olen myös kuullut oman nimeni sanottavan. Yleensä silloin kun nukun, jolloin sitten heräänkin ja yritän katsella kuka kutsui.. Voihan se olla pelkkää untakin  Smiley

Meditoidessani kerran kuulin sanat "saa thuo the". Nuo sanat kuului kovaa, mutta silti jotenkin epäselvästi. Voihan tuossakin olla, että olin vaipumassa uneen.. Hätkähdin kyllä täysin vireille nuo sanat kuultuani..
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #35 : 24.04.2014 00:27:58 »

Kuulin taas, pitkästä aikaa Shocked
Ja oletan, että ne on henget, jotka kaipaa. Vanhat tutut, minua etsivät menneisyyyden ystävät, jotka tarvitsevat apuani, tahtovat nähdä jälleen ja tietää, että olen täällä, vieläkin smitten
Puhuvat tutulla äänellä, jotta ymmärrän jonkun kaipaavan.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 24.04.2014 12:43:34 »

mulla tuo nimeltä kutsuminen on molemmin puolista, "kuulen" ja kutsun myös itse.
olen huomaamattani ottanut tavaksi kutsua itse itseäni ääneen, kun olen hermostunut ja tarvitsen maadoitusta hetkeen. oman nimen toistaminen tuo rauhaa ja sitä muistaa olla pelolla tukkimatta sydäntä siltä tuelta, joka verhon takaa on aina vieressä läsnä. ennen kutsumista tunnen sadasosasekunnin tunteena tuon saman kutsun, kuin lämpimän olalle kosketuksen ja rakkauden ympäröinnin, että elä hätäile, me ollaan tässä kaverina. aivot on sitten ajan mittaan ottanut tuon tavan ihan omaksi automaatiokseen, eli olen sallimalla harjoittanut sen alitajuiseksi reaktioksi pelkotilanteisiin. toimii.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Zoja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #37 : 24.04.2014 20:25:38 »

Minäkin kuulen joskus kuin joku lausuisi nimeni, mutta olen ajatellut se olevan aivojeni tuotos.Toisinaan kuulen selvästi jos koiramme ovat poissa, niiden tassujen rapinan tai kilisevän kellon joka toisella oli ennen kaulassa. Monesti kuulen puhelimen soivan, eikä se ole soinut kun ei näy vastaamattomia puheluita. Usein näen jotain outoa, ja kun katson, ei mitään kuitenkaan näy.

Minä olen niin kurjan rationaalinen, että ajattelen näiden johtuvan vain aivojeni toiminnan lyhytaikaisista häiriöistä, mutta mikä ettei joku muu voi saada viestejä hengiltä.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #38 : 29.06.2014 16:45:14 »

Selväkuuloisuutta.  smitten angel
tallennettu
Cyra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 10.08.2014 22:01:45 »

Muistan kun olon jotain 9 vuotias ja ensin kuulin niinkuin joku kutsui minua. Sitten kun olin nukahtamassa kuulin sellasta jännää naurua js rupesin itkemään D: oli kyllä pelottavaa    :'<
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
catya85
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #40 : 16.08.2014 14:22:36 »

täälläkin kuullaan ääniä, erityisesti vaara tilanteissa. Kerran vältin autolla ajaessa kylkeen ajon kun ensin kuului oma nimi, olin silleen "häh,  Shocked " ja yksinäni olin ajelemassa, muutamia sekunteja tuosta kun kuulin oman nimen, kuului sana "varo", sitten tajusin että kolmion takaa oli joku tulossa eteen, ennätin onneks jarruttaa. Aina jos alan tekemään jotakin suhteellisen vaarallista (esim. moottorisahalla sahausta, katolle kiipeemistä yms.) niin kuulen sen saman äänen joka varottaa. Ne olen tulkinnut suojelusenkeleiden varoitukseksi, koska ne tietää että jotain sattuu ja varsinkin kun olen aika himskatin tapaturma altis  Grin suojelusenkelit on täys työllistettynä aina..  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: