Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nimen kuuleminen  (Luettu 27104 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
ametist
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 05.11.2006 19:22:15 »

Tällainen sitten tällä kertaa elikkä.. Toissa päivänä kuulin nimeäni kutsuttavan 4 kertaa ehkäpä. Mutta ei kukaan minulle puhunut. Joten kuulenko omiani vai mistä voisi olla kyse?  Huh
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 05.11.2006 19:29:03 »

Oliko se oma itsesi ja 4 kertaa-merkitsee oman persoonallisuutesi kokonaisuutta.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #2 : 05.11.2006 22:12:12 »

Missä tilanteessa kuulit nimeäsi kutsuttavan? Oliko silloin jotain erikoista muuta?
Oma sisäinen ääni se todellakin voi olla myös, mutta onhan muitakin vaihtoehtoja.
tallennettu
EiYhteyttä
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 05.11.2006 22:32:48 »

Minä myös kuulin nimeni tässä vähän aikaa sitten.
Aivan kuin joku olisi "kutsunut" minua. Tuli ensimmäisenä mieleen että nyt taidan olla sekoamassa  Huh piti kaivaa puhelinkin esiin ettei ole linja jäänyt auki. Tuli aika outo tunne.  uglystupid2
tallennettu

Saadaksesi ilosta kunnolla irti, sinun on jaettava se jonkun kanssa. <3

Aurinkohärkä
Nousurapu
Kuu, uranus ja saturnus jousimiehessä
Merkurius oinaassa
Venus kaksosissa
Mars kauriissa
ametist
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 06.11.2006 17:52:30 »

Tilanne oli ihan normaali, elikkä esim. olin kaupassa silloin. Olen joskus aikaisemminkin kuullut mutta olen aina luullut että kuulen väärin. Se on niin outo tunne että tuntuu todellakin että nyt sekoaa lopullisesti!  uglystupid2
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 06.11.2006 18:07:46 »

Hih hih, se onkin hassua.  Cheesy

Sitä taitaa säikkyä aina aluksi. Ehkäpä kun säikkymisestä pääsee yli voi alkaa kuuntelemaan. Sieltä nimittäin saattaa tulla tärkeitä juttuja teille   angel

Enkä usko kyllä että olette sekoamassa, vaan kasvamassa   smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Irish
Vieras
« Vastaus #6 : 06.11.2006 19:12:04 »

Minäkin kuulen aika usein nimeäni kutsuttavan... Siinä vaiheessa kun alkaa kuulumaan liikaa kaikennäköstä, niin pitänee tilata aika mielenterveystoimistoon.. Cheesy
tallennettu
ametist
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 08.11.2006 20:21:50 »

Voi että, mutta ei kai se sitten olekaan yhtään paha. Mutta te jotka myös kuulette niin onko siinä muuta kuin oma nimi? Koska itse en ole kuullut mitään "viestiä" perässä.
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #8 : 08.11.2006 23:51:31 »

En ole ikinä kuullut muuta kuin nimeni... Siis sanoja. Joskus kyllä kuulen, että kännykkä soi, vaikka se ei soi.. Mutta se on vissiin kai aika yleistä? crazy2
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 09.11.2006 08:10:37 »

Todennäköisesti on avautunut kuulemaan "paremmin" kuin ennen.. Odota vain muutakin viestiä. nythän sinä olet kuulolla.. angel
tallennettu
Niizu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 09.11.2006 11:31:20 »

Tulen jonon jatkoksi Smiley. Kuulen useasti nimeäni kutsuttavan, yleensä ennenkuin vaivun uneen tai juuri ennenkuin herään. Välillä on aikoja jolloin en "kuule" mitään. Jotenkin olen aina olen ajatellut, että enkeli/opas se siellä huhuilee, enkä pitänyt sitä pelottavana. Silloin kun "avauduin" henkisyydelle kuulin pariinkiin otteeseen ihmisten ajatuksia, se vasta oli hassua Grin  smitten. Mutta sekin meni ohi sitten angel
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
Illusiana
Kohtuuastroilija
**

I picture your face at the back of my eyes

Profiili
« Vastaus #11 : 09.11.2006 13:54:32 »

Sama täällä. Yleensä kun olen yksikseni saatan kuulla jonkun sanovan nimeni, viime kerrasta ei ole vähääkään aikaa: eilen kun olin tentissä. Siitä tavallaan sitten vitsailin itsekseni, että miksei tuo kutsuja sitten sanele saman tien oikeita vastauksia tenttikysymyksiin.:Smiley

Sillä on vissiin jotain tekemistä asian kanssa, että olen yleensä yksin ja ihan omissa ajatuksissani, silti rentona ja tai sitten keskityn johonkin asiaan niin totaalisesti. Silloin kuulen, että joku sanoo nimeni.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
MetalLady
Vieras
« Vastaus #12 : 09.11.2006 14:15:03 »

Tämäpä sattu hyvin. Olessani 10v käveskelin iltasella ulkona, sillon oli myöhäinen syksy, kun  kuulin jokun huutavan rauhallisesti mun nimeä, en nähnyt ketään ja samassa näin taivaalla komeetan tai meteorin lentävän komea tulilieska perässä.
Menin kotiin kertomaan näkö havannostani ja kysyinkin, että ovatko huutaneet minua, vaan eipä olleet. Huh kysymys onkin jäänyt ilman vastausta, että mitä sillon oikeesti tapahtui. Huh
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #13 : 09.11.2006 16:21:03 »

Mun tytär oli jotain lähelle 2v, leikittiin lattialla ja yhtäkkiä tyttäreni jähmettyi paikalle tuijottaen makkarin ovelle päin ja alkoi kauniisti hymyilemään, no minä tietysti utelin mille hän niin teki, niin tyttäreni ei ollut kuulevinaankaan. Huh

Mun pikkuveli oli kuollut just, kun mun tytär oli 4kk ikäinen, joten mielessä käväsi, että kummitteleeko joku. :Smiley
tallennettu
ametist
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 09.11.2006 19:17:25 »

MetalLady, tuo komeetta juttu oli aika ihmeellinen.Se oisi varmasti jäänyt minuakin häiritsemään. Silloin kun kuulette nimenne, niin onko sen jläkeen tapahtunut jotain tai sitä aikaisemmin?  Itselläni ei ole joten mietin..
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: