Elämänilo
|
|
« : 16.11.2005 00:05:29 » |
|
Hyvät Feng Shuin ystävät Tänään 15.11.2005 olen oppinut jotakin uutta ja kivaa. Nyt on ns. hyvä " t a i k a p ä i v ä " Tarvitaan - TÄYDEN KUUN AATTO-ILTA (ennen täydenkuun yötä edeltävä ilta) - ILTAHETKIi- KAUNIS LASIMALJA, joka pestään puhtaaksi suolalla - malja täytetään puhtaalla vedellä, joka seissyt astiassa päivänvalossa - ERIVÄRISIÄ LUONNON KIVIÄ: valkoinen, keltainen, vihreä, sininen, punainen- KAHDEN EURON KOLIKOITA; pariton luku - KUKKIEN KUKINTO-OSAT: viisi kappaletta - KUKKIEN TERÄLEHTIÄ- KELLUVIA KYNTTIKÖITÄ: - viisi väriä: valkoinen, keltainen, vihreä, sininen, punainen- MALJA SIUNATAAN RISTIN MERKILLÄ Tänään olen maljani tehnyt
Maljan laitoin
B a g u a n i Taivas-alueelle (6) = Auttavat ystävät - kynttilät rätisevät kivasti ikäänkuin saisin niiltä vastauksia kysymyksiini ja toivomuksiini - kissani on myös hyvin kiinnostunut maljastani Kynttilät ovat hieman erilaisia, joten paloaika vaihtelee
- vaihdan uuden kynttilän, kun se on palanut loppuun - vahdin kynttilöitä 3-6 h:n ajan Maljan äärellä vietetään l a a t u aikaa ja esitetään realistisia toivomuksia, kysymyksiä jne. Naapuri kävi pyynnöstäni myös valokuvia ottamassa. ******************************************************** Sattumalta tänään löysin seuraavan linkin, joka käsittelee em. asiaa http://mansemedia.uta.fi/media/juttu/?id=1840
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.10.2008 21:11:16 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Alcedo
Kanta-astroilija
Jeh!
|
|
« Vastaus #2 : 16.11.2005 23:23:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #3 : 19.11.2005 19:54:00 » |
|
Jep, kyllä tuntuu tehoavan oli sitten uusi- tai täysi- möllöttämässä! Elämäniloa Elämänilolle toivottaa Christian
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.11.2005 20:05:16 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #4 : 01.12.2005 11:35:50 » |
|
Tänään taitaapi olla taas uusikuu joten taikoja tekemään!!! Muistutukseksi vaan kaikille.. Terkuin keijuhelina73
|
|
|
tallennettu
|
Totuus on taruakin ihmeellisempi.
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #5 : 02.12.2005 23:52:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 03.12.2005 08:55:58 » |
|
Entäs, kun tuolla oma astro osiossa aina ilmoitetaan, milloin oma uuden kuun aika on. Toimiiko taika myös silloin? Ja tuo kirja ois kyllä löydettävä jostain......
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #7 : 06.12.2005 20:39:50 » |
|
Hei Feng Shuista kiinnostuneet ystäväni Vastasisin tuohon jos osaisin. Kuuntelisin omaa intutiotani ja toimisin sen mukaisesti. T ä y s i k u u - Jang tila - ihmiset ovat silloin aktiivisempia U u s i k u u - Jing tila - ihmiset ovat rauhallisempia ja vapautunempia Kelluvat kynttilät;- punainen - Tuli- sininen/musta - Vesi- keltainen/ruskea - Maa- vihreä - Puu- valkoinen/harmaa - Metalli Itse jouduin tekemään sinisen ja keltaisen - muotoilemalla kulmat pois folio lieden päällä Pääsiäinen on vihreiden ja keltaisten kelluvien kynttilöiden myyntiaikaa - punaisia ja valkoisia löytyy helposti Kuuntele intutiosi viestiä - toimi sen mukaisesti - yksi toimii toisella ja toinen toisella - ei ole mitään vakio sääntöä Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.12.2005 19:15:02 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 06.12.2005 21:41:06 » |
|
Kokeilin taannoin Feng Shuita ja kahdesti meinasi talo palaa. Se ei liene tarkoitus?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
salomi
|
|
« Vastaus #9 : 12.12.2005 01:32:38 » |
|
Hei! Elämänilo Olen lukenut myöskin Anja Banksìn Feng Shui Aapisesta, että jos rahat ovat vähissä, kannattaa ostaa sitä mitä on pitkään halunnut. Sen jälkeen raha riittää kaikkeen tarvittavaan. PITÄÄ MUUTEN PAIKKANSA Meilläkin vaimo monesti ihmettelee, että miten meikäläinen tekee vaikeina aikoina todellisia löytöjä halvalla sekä kannattavia sijoituksia. Suosittelen jos jotain kiinnostaa niin lukemaan kirjan: Feng shuistinen astrologia. Itselläni on tämä kirja ja kyllä sen avulla on onnistunut tekemään onnistuneita siirtoja oikeaan aikaan ja välttämään karikoita. Hankin juuri unelmieni talon, jossa sielu lepää, vaikka muut piti mua hulluna hankinnasta, sillä ei ole penniäkään kiinni vaan olen pankin talonmies. Kuten fengshuinen astrologia oppaassa sanotaan: Tärkeää on, että sielu lepää ja on onnellinen omassa temppelissään. Fengshuinen negatiivinen jakso, kun elämästä on ohi taas hetkeksi niin on hienoa huomata hyvän energian vahvistuvan. Yllättäen mullekin tuttava lahjoitti minulle viinipullon, koska on kuulemma kiva kun olen jakanut iloa ympäristöön. Olo oli kuin pesäpallolla. Että häh?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ani
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 12.12.2005 09:59:52 » |
|
hei vaikuttaa mielenkiintoiselle feng shui juttunne mutta kovin vaikeelta tuntuu ymmärtää eri tekijöistä koostuva asia ja monimutkaiselta voisiko joku neuvoo minun työhuoneen sisustamisesta kuinka saisin enemmän asijakkaita hoitoihin olen vieras paikkakunnalla ei ole tuttavia joista olisi apua olen vähän ilmoitellut kauppojen seinillä hoidoistani täällä ovat hyvin ennakkoluuloisia vaihtoehtohoidoista uskonto rajoittaa monen elämää joskus ilmoittelin reikihoidoista mutta huonoin tuloksin.itse mielestäni osaan tehdä hoitoja ja haluan myös tehdä ja olen saanut koulutuksen ja edelleen koulutan iseäni ei siitä ainakaan pitäisi olla kiinnni.vikani on liian vähäinen mainostaminen mutta ajattelen jos vähäinen main0staminen riitä niin sitten en ole kuuluva tänne asumaan pitää vaihtaa paikkakuntaa jospa jossain muualla on minun työni.mutta voisin kokeilla kun osaisi sisustaa feng suin periaatteen mukaan.olisiko siitä apua tosi mielenkiintoiselta vaikuttaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #11 : 12.12.2005 17:18:35 » |
|
Hei "ani" Muistutus
Kaikkein tärkeintä Feng Shuissa on järjestys ja siisteys. - samalla kun siivotaan,järjestellään paikkoja sekä heitetään turhia tavaroita pois, ajatellaan m i h i n asiaan halutaan muutosta, m i s t ä halutaan luopua jne..- muutoksia tehdään yhdelle alueelle kerrallaan. Vaikutus tuntuu n. 1-3 vk:n aikana. Jos bisnes ei toimi - katso miltä vastaanottotilasi näyttää; ulko-ovi, ovikello, sisääntulo, hoitohuone jne. - onko tila liian ahdas, pimeä/valoisa jne. - onko tila kaunis ja houkutteleva --> hyvää mieltä tuottava jne. - onko siellä pyöreälehtisiä kukkasia - esim. Rahapuu alueella 4 eli Tuuli alueella, joka on vauraus ja menestyksen alue - onko sinun itsesi hyvä olla hoitohuoneessasi - ellei - tee tilasta niin kaunis ja houkutteleva kuin ikinä osaat; iloisia asiakkaita esittäviä tauluja, - sijoitus kannattaa varmasti -
J i n g B a g u a =Vesialue 1 tulee länteenTulialue 9 tulee ItäänJ a n g B a g u a = Vesialue 1 tulee pohjoiseenTulialue 9 tulee etelään Itse käytän J a n g B a g u a k a r t t a a laitan sen koko asunnon pohjapiiroksen päälle siten että Vesi 1 alue tulee pohjoiseenTuli 9 alue tulee etelään http://www.nic.fi/~kirsini/bagua.html Kompassi käteen ja asunnon ilmansuunta selville.- Ykkös alue eli vesi sit pohjoisen suuntaan. Huonekohtaisesti voi sitten katsoa ykkös alue ovelle päin.
Samoin voi tehdä työpöydän järjestyksen suhteen. --> Kaikki turha, rikkinäinen, huonosti toimiva, huonoja muistoja aiheuttava hävitetään - annetaan pois, kierrätetään, viedään kirpputorille jne. . Näin annetaan tilaa u u s i l l e a s i o i l l e. : Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.12.2005 23:06:36 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #12 : 14.12.2005 23:05:33 » |
|
SIIRRETTYÄ TIETOA; Feng Shui Ohjeita aloittelijalle F e n g S h u i K O D I N S I S U S T A M I N E N Terveyttä Vaurautta Tasapainoa Onnellisuutta "Kaikki alkaa S I I V O A M I S E L L A - ajattele itsesi nauravana ja onnellisena, silloin näet kanssaihmisetkin iloisina ympärilläsi - tällä tavoin sinun energiasi eli Chisi toimii positiivisen mangneettikentän tavoin ja kerää suotuisia tapahtumia elämääsi - ilma henkii iloista odotusta" Anja Banks S I I V O A E N S I N K O T I S I[/b] = Mielen siivoaminen - heitä pois kaikki tarpeeton - anna tuttaville, lahjoita kirpparille jne. - luopumalla vanhasta -- annat tilaa uudelle - katsele ympärillesi ja tunnustle miltä sinusta tuntuu - mitä intutiosi sinulle kertoo - - mikä elämänalue tarvitsee eniten korjausta - haluako parantaa:Terveyttä, Vaurautta, Tasapainoa, Onnellisuutta - yksi asia kerrallaan muutokseen --> http://www.nic.fi/~kirsini/bagua.html Feng = Vesi --> vesi on e n e r g i a n astia Shui = Tuuli --> energian kantaja Seuraavat linkit kertovat perusasioita.http://www.nicehouse.fi/omahuone/fengshui/ http://www.nicehouse.fi/omahuone/fengshui/fengolo.htm http://www.pp.htv.fi/ivilkki/Teoria.html http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/feng_shui.htmlKirjat: Feng Shui Aapinen: Anja Banks (kirjasto) Paikat kuntoon Feng Shuin avulla: Karen Kingston (uusi kirja)[/color] Etene hitaasti ja harkiten
- mieti jokainen asia mitä teet - miksi - miten toivot sen vaikuttavan sinun elämääsi
Heittämällä kaikki vanhat tavarat ja esineet ymv. joissa on huonoja muistoja - annat elämässäsi tilaa uusille paremmille asioille - Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.12.2005 23:12:47 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #13 : 15.12.2005 14:55:46 » |
|
Hei ystäväin
Sain tarkennettua tietoa t a i k a m a l j a n t e o n a j a n k o h d a s t a sekä valokuvat sivun alareunaan liitteenä " T A I K A P Ä I V Ä " oli eilen 14.12.2005 - eli odotellaampa maltillisesti taas seuraavaa - - harmillista, kun tiedon sain vasta tänään, mutta kaikella on tarkoituksensa - Tarvitaan - TÄYDEN KUUN AATTO-ILTA (ennen täydenkuun yötä edeltävä ilta) - ILTAHETKIi- KAUNIS LASIMALJA, joka pestään puhtaaksi suolalla - malja täytetään puhtaalla vedellä, joka seissyt astiassa päivänvalossa - ERIVÄRISIÄ LUONNON KIVIÄ: valkoinen, keltainen, vihreä, sininen, punainen- KAHDEN EURON KOLIKOITA; pariton luku - KUKKIEN KUKINTO-OSAT: viisi kappaletta - KUKKIEN TERÄLEHTIÄ- KELLUVIA KYNTTIKÖITÄ: - viisi väriä: valkoinen, keltainen, vihreä, sininen, punainen- MALJA SIUNATAAN RISTIN MERKILLÄ Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.12.2005 23:08:32 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 15.12.2005 21:12:31 » |
|
JOULUN TAIKAJUOMARESEPTI
Nauti Elämästä! Ihan sellaisenaan!
Kahvikupilliseen uteliaisuutta sekoitetaan kannullinen tavoitteita ja annetaan seistä päättäväisyyden kulhossa yön yli.
Juoma kaadetaan suureen kattilaan, joka on vahvapohjainen ja aito.
Lisätään lämpöä vähitellen ja hämmennetään.
Älä keitä liikaa, jottei herkkyyden säikeet vahingoitu.
Lisää nopeasti iloista ilmettä ja luottamusta elämän hyvyyteen.
Hyppysellinen hyväksyntää ja joustavuutta lisätään juomaan.
Rakkaudella ja antamisen ilolla nautitaan juomaa rohkeasti ja pelotta seurassa kuin seurassa.
Lasin reunoille asetetaan auringonvärisiä toivon terälehtiä.
Voi Hyvin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|