Hei! Minusta tuo ei kuulosta unelle vaan unihalvaukselle. Itselläni niitä esiintyy juuri stressin, väsymyksen tai vaikka saurauden aikana jolloin puolustusmekanismi on alhaisemmillaan.
Käy lukemassa lisää:
http://tutkielmat.uta.fi/tutkielma.phtml?id=9005Minulla käy usein niin, että unihalvauksen aikana irtoan ruumiistani ja heilun juuri kuvailemallasi tavalla makuuhuoneessa. Usein luiskahdan sängystä seinään tai lattialle yrittäessäni päästä takaisin ruumiiseeni. Tämä kaikki tapahtuu toisaalta tiedostaen ja toisaalta tiedostamatta.
Unen aikanahan me muutenkin reissaamme astraalitasoilla, joten se on sinullekin tuttua muistit sitä tässä päivätajunnassa tai et. Unihalvauksessa olet jo puoliksi ruumiissasi mutta oma kehosi ei vielä reagoi sinuun, siksi et saa silmiäsi auki tai pysty liikkumaan.
Suosittelen illalla rentoutumaan ja rauhoittumaan. Jättämään kaikki fyysiset tekemiset pois sekä agressiiviset tv-ohjelmat. Syö kevyesti ja juo vaikka lämmintä, joka rentouttaa sinua. Käy kylvyssä tai kuumassa suihkussa.
Illalla suojaa itsesi rukouksella tai mitä tahansa käytätkin ja pyydä enkelisi suojelmaan untasi. Itse käytän mm. Arkkienkeli Mikaelin suojausta ja Isä meidän rukousta iltaisin.
Unihalvauksen tai tuollaisen kokemasi levottoman unen aikana, kun olet tiedostavassa tilassa, voit kutsua enkeleitäsi luoksesi auttamaan sinua. Huuda vaikka Valon enkelit auttakaa minua tai Arkkienkeli Mikaelin voimakäsky; Pyhä Arkkienkeli Mikael, auta minua, auta minua, auta minua. Saat apua välittömästi.
Vaikka tuo halvaus on inhottava ja kuluttava, se ei voi vahingoittaa sinua. Jos rauhoitut, voit hallita sitä.
Toivottavasti tästä oli vähän apua. Tuosta linkistä saat enemmän tietoa ko. aiheesta.
Lämmöllä, Astraali