Oletko noin muuten sujut itsesi kanssa vai kosintako nosti luurangot kaapeista? Vai Halloween.. oletko tasapainossa, onnellinen vai ei pohjimmiltaan? Useinhan tällainen muutos parempaan saa ajattelemaan/ huomaamaan ongelmat ja epäilemään, että ei tästä hyvää seuraa. Ihan siippasikin takia kannattaisi selvittää mistä kiikastaa.
En ymmärrä mikä luuta lakaisee, sinullahan on paljon hyviä aspekteja (konjunktiot, sekstiilit). Pluton neliöt vain pyyhkäisevät vanhan pois, kenties sinkkuuden? Onko toinen tosissaan, oletko sinä, tästä liitosta? Mitä muuta muka lähtee pois??
"kun en pysty tiedostamaan tarkalleen syytä" - luulen että kannattaisi käydä juttelemassa vaikka energiahoitajan/ regressioterapeutin/ psykologin kanssa.. jos on isompiakin solmuja.. se on mielenkiintoistakin. Voisiko piilosta nousta vaikka sitoutumiskammoa, käsittelemättömiä suhteita tms.
Mikä on muuten oma au, kuu ja nousumerkkisi? AP kartoista varmaan oppisit sinäkin.
www.elamankeha.com tai Sepon auttajalista - :
PS Huomasin muuten että kun itse olin kovin romanttisessa tilassa viime vuonna, AP kartallani oli siis Juno avioliittohuoneessa, kun sen sijaan exälläni Jupiter ja Saturnus seiskassa, joista SATURNUS neliössä Jupiteriin! Ja sen huomasi. Muutoinkin hänellä oli ykkös-eli minäminä huone kovin aspektoitu, mm Aurinko, Uranus, Kuu, Neptunus ja Chiron. Samalla urahuoneessa Mars (mahdoton saada aikaa ja huomiota työltä ja minältä), mutta oli kyllä henkisyydenkin huoneessa jotain.. siitä yritin ja yritin puhua.
Ja hänellä todella oli käsiteltävää.. en tiedä koska saa käsiteltyä.