Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jumissa-voisiko joku auttaa?  (Luettu 4615 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Miimuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« : 09.11.2006 13:12:39 »

 
      Olen sellaisessa tilanteessa nyt,että en omalla pähkäilyllä kyllä etene yhtään mihinkään.Ahdistus vaan lisääntyy,mitä enemmän yritän saada järkeeni mistä on kysymys.
      Viikonloppuna tuli yllättäen kohdalleni tämä:Tuletko vaimokseni?!Kavereitten yllytyksestä kylläkin,mutta asiasta on puhuttu yhteisten vuosien varrella useasti.Päivästäkin sovittiin,6.12.2006,syntymäpäiväni on tuolloin myös.
       Mieltäni painaa jokin,monenkin asian suhteen.Suorastaan kärsin,ja kun en pysty tiedostamaan tarkalleen syytä,saati löytämään helpotusta tai muita vaihtoehtoja.Paha olo löytää minulla aina näkyvän ja tuntuvan muodon;psykosomaattiset oireet,vatsakivut ja nyt uusimpana kivulias ihottuma plus muut vanhat tuntemukset,jotka ilmoittavat,että asiat eivät ole hyvin,jotain pitäisi tehdä.
      Tiedän,että vain minä voin asioille jotain tehdä,mutta mitä?Vuosihoroskoopissani on mielenkiintoisia asioita,jotka kaikki kehoittavat todellakin TEKEMÄÄN JOTAIN!Omia päätöksiä,muiden mielipiteistä riippumattomia ja pitäisi luopua kaikesta ohjauksesta,mitä ulkopuolelta tulee.Intuitio on hakusessa,ellei oteta lukuun yöllisiä painajaisia,ja niistäkään ei saa mitään järjellistä irti.
      Mitäs nyt tekisin,oottelenko vaan,että asiat tapahtuu kuin itsestään?Astrologia- asioista en ole kovin syvällisesti perillä,mutta jotenkin vain tuntuu siltä,että tämä aika on merkityksellinen  ja tässä kohtaa minulla olisi jopa mahdollisuus muuttaa elämääni sellaiseen suuntaan,missä kaikki olisi enemmän sitä,mitä on tarkoitus olla.Tällä hetkellä on tällaiset menossa:Jupiter yhtymä Venus(alkoi tietämättäni sinä päivänä kun minua kosittiin,tarkka päivä sinä päivänä,kun häitten on tarkoitus olla!)Pluto yhtymä Merkurius,Pluto neliö Pluto,Jupiter sekstiili Pluto,Jupiter yhtymä Neptunus.Mitään noin vaativan oloista ei mielestäni horoskoopissani ole vielä koskaan ollut.
      Jos joku haluaa perehtyä tähän asiaani,olisin hyvin kiitollinen.Pelkään,että teen jotain väärään ajankohtaan,tai jätän tekemättä,eli vääriä päätöksiä!En usko sokeasti astrologiaan,mutta nyt omat olotilatkin vaativat pyytämään apua.
    Jos löydät aikaa hetken,laitan syntymätietoni.Ja ymmärrän kyllä,jos aikaa ei löydy,lopultakin,itse tästä on selvittävä!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 09.11.2006 13:22:22 »

Anteeksi jos piristän mutta minulla tulossa Pluto sext Venus, Jupiter sext Venus ja Pluto con Jupiter / 5+ muuta Jupiterkivaa. Onnittelut!

Mutta Pluto neliö Plutosta on jo juttua sivulla-läpikäyt vanhaa kuonaa?
« Viimeksi muokattu: 09.11.2006 13:47:22 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Miimuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #2 : 09.11.2006 14:25:01 »


    Että ei ole kivaa ja helppoa muillakaan!
  Ei mulla ole hajuakaan,mitä tässä läpikäydään,ja jos luuta ryhtyy lakaisemaan,jäljelle jää kovin vähän,voi olla,että ei yhtikäs mitään!
    Jospa sitten vaan rupean väsäämään niitä kutsukortteja...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 09.11.2006 17:08:50 »

Oletko noin muuten sujut itsesi kanssa vai kosintako nosti luurangot kaapeista? Vai Halloween.. oletko tasapainossa, onnellinen vai ei pohjimmiltaan? Useinhan tällainen muutos parempaan saa ajattelemaan/ huomaamaan ongelmat ja epäilemään, että ei tästä hyvää seuraa. Ihan siippasikin takia kannattaisi selvittää mistä kiikastaa.  laugh

En ymmärrä mikä luuta lakaisee, sinullahan on paljon hyviä aspekteja (konjunktiot, sekstiilit). Pluton neliöt vain pyyhkäisevät vanhan pois, kenties sinkkuuden? Onko toinen tosissaan, oletko sinä, tästä liitosta? Mitä muuta muka lähtee pois??  Huh "kun en pysty tiedostamaan tarkalleen syytä" - luulen että kannattaisi käydä juttelemassa vaikka energiahoitajan/ regressioterapeutin/ psykologin kanssa.. jos on isompiakin solmuja.. se on mielenkiintoistakin. Voisiko piilosta nousta vaikka sitoutumiskammoa, käsittelemättömiä suhteita tms.  Kiss angel Mikä on muuten oma au, kuu ja nousumerkkisi? AP kartoista varmaan oppisit sinäkin.  smitten

www.elamankeha.com tai Sepon auttajalista -  :Smiley

PS Huomasin muuten että kun itse olin kovin romanttisessa tilassa viime vuonna, AP kartallani oli siis Juno avioliittohuoneessa, kun sen sijaan exälläni Jupiter ja Saturnus seiskassa, joista SATURNUS neliössä Jupiteriin! Ja sen huomasi. Muutoinkin hänellä oli ykkös-eli minäminä huone kovin aspektoitu, mm Aurinko, Uranus, Kuu, Neptunus ja Chiron. Samalla urahuoneessa Mars (mahdoton saada aikaa ja huomiota työltä ja minältä), mutta oli kyllä henkisyydenkin huoneessa jotain.. siitä yritin ja yritin puhua.  Cool

Ja hänellä todella oli käsiteltävää.. en tiedä koska saa käsiteltyä.
« Viimeksi muokattu: 09.11.2006 17:37:18 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Miimuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #4 : 09.11.2006 18:06:07 »


      Jonkun sortin terapia varmasti olisi paikallaan,rahan-ja ajanpuute vaivaa vaan.Varmaan vika on tässä herkkyydessäni,kun asiat on hyvin,sitten on hyvä olla,kun jokin on vialla,on paha olla,näkyvää syytä ei tarvita edes.En oikeastaan koskaan rupea miettimäänkään syitä,tilanne vaikeutuu siitä jotenkin entisestään.
      Muutama vuosi sitten kokeilin akupunktiota

,parin kerran jälkeen eivät neulat enää pysyneet korvissa ja kun verta alkoi tihkua muutaman uudelleenyrityksen jälkeen,hoitaja sanoi,ettei kannata tulla,kun ei ole mitään hoidettavaa,"sielunportti on ihan auki"sanoi täti.
      En usko,että mistään vakiintumisenpelosta olisi kyse,yhdessä oltu jo niin monta vuotta,ja tätähän olen kokoajan halunnutkin.
      Ap-kartoista olisin kovasti kiinnostunut,olen vaan sen verran huonosti perehtynyt näihin,että viimeistään tulkitsemisessa tulisi ongelmia.Kiitos nyt kuitenkin,GS,kun uhrasit ajatusta minulle!
     Olen aurinko:jousimies:kuu :skorpioni:nousumerkki leijona
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 09.11.2006 19:02:55 »

Niin no, jostain on sinunkin alettava. Minä autoin alkuun, joku muu voi jatkaa. Joukkareiden pysähtyneestä tilastakin on tuolla juttua, mutta Jupiterhan menossa Joukkariin (nyt mulla taas rientoa)..  angel

Niin ja siitä sit. kauhuisestani, tänä vuonnahan hänellä Jupiter vitosessa kun minulla Saturnus - jatkuvasti muuten ristiriitaa, eli hänellä se kaukosuhde, avioliittohuoneessa myös Aurinko ja Venus mutta todella epäilen ettei se avioidu. Varoissa ja resursseissa hänellä Saturnus, kun minulla se on vasta tulossa 2007.. ens vuonna hänellä kovin keskittynyttä koti, rakkaus, avioliittohuoneisiin tavara ja minullakin aika onnekasta, mutta olemme eri teillä.. jos et ole sit. kammoinen, selvitä pääsi.. 2008 minulla ja hänellä periaatteessa tavaraa kummallakin 3 ja 4 huoneissa mutta en usko että kuulen hänestä.. oma lehmä ojassa, siksi halusin kuunnella mitä teet, jos joku on vakavissaan ja sinua ahdistaa.

Itse tosin päästin ahdistuneesta irti.. kaikkea hyvää.  smitten Laita  synt. tietosi jollekulle modelle jos vaikka neuvoisivat AP karttojen kanssa. Ei mitään neulahommia, energiahoito panee asiat liikkeelle pehmeästi, nimim. vain positiivista kokemusta sieltä saanut.  angel
« Viimeksi muokattu: 10.11.2006 11:38:16 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: