Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: YLE nimesi viisuehdokkaat  (Luettu 9156 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« : 09.11.2006 13:55:48 »

http://www.iltalehti.fi/viihde/200611080120316_vi.shtml

Yleisradio julkisti Suomen euroviisuehdokkaat vuonna 2007 Helsingissä järjestettäviin Eurovision laulukilpailuihin.

Suomen edustuspaikasta kilpailee kaksitoista artistia, jotka on valittu levy-yhtiöiden ja artistien kanssa käytyjen neuvottelujen pohjalta.

Karsinta toteutetaan edellisvuosien tapaan. Ensimmäisessä vaiheessa järjestetään neljä alkukarsintaa, joissa jokaisessa esiintyy kolme artistia. Artistit esittävät kaksi kappaletta, joista toinen selvityy finaaliin yleisöäänestyksen perusteella. Finaalissa kaikki kaksitoista artistia esittävät suositumman kappaleensa.

Karsinnat juontaa tuttu parivaljakko Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen. Lähetysten uutisankkurina toimii alivaltiosihteeri Simo Frangén.

Kappaleet ja niiden tekijät julkaistaan viimeistään ensi vuoden ensimmäisellä viikolla. Karsinnat käynnistyvät 20. tammikuuta.

Euroviisuehdokkaat 2007:

Beats and Styles

www.beatsandstyles.com

Hanna Pakarinen

www.hanna-pakarinen.com

Humane

www.humanemusic.com

Jani & Jetsetters

www.jetsetters.fi

Jann Wilde & Rose Avenue

www.jwra.net

Johanna Kurkela

www.wmserver.net/johannakurkela

Jukka Kuoppamäki

Ei kotisivuja

Katra

www.katra.fi

Kentala

www.kentala.net

Laura

www.lauravoutilainen.fi

Lovex

www.lovex.fi

Thunderstone

www.thunderstone.org

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentoi ehdokkaita

Ovatko valitut kaksitoista artistia parhaat ehdokkaat Suomen edustajiksi? Löysitkö joukosta oman suosikkisi? Jäikö joku kiinnostava nimi pois listalta? Voiko tämä tusina vetää vertoja Lordille?

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 09.11.2006 13:58:50 »

Ei ole kovin minun mieleeni nuo ehdokkaat  Smiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #2 : 09.11.2006 13:59:19 »

Ihan huonoja ehdokkaita! Sad En kato viisuja ton takia.!
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #3 : 09.11.2006 15:47:32 »

Ei ole miunkaan mieleen nää ehdokkaat.  Sad
Eiks Suomessa muka muita bändejä ja artisteja ole kuin nämä iänikuiset Jukka Kuoppamäki ja Laura Voutilainen. Luulis Suomen ottaneen opikseen ettei millää humppa hömpötyksellä kunnon sijoituksille päästä. knuppel2

Onkohan täs taka-ajatuksena se että kun pistetään surkeet ehdokkaat ni ei oo vaaraa joutua järjestämää Euroviisuja toista vuotta peräkkäin?  uglystupid2

Kuka tietää, ei minuu kyllä nää nappaa lainkaa...
Joku Lovexkin on teini tyttöjen ihqu bändi...
Missä Antti Tuisku on?  2funny
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #4 : 09.11.2006 15:58:20 »

Toisaalta mä sain sellasta materiaalia, jota ei ole vielä julkistettu ja ne on salaisia vielä......mulla käväsi mielessä nuo viisut, kun sain ne arvosteltavaksi. :Smiley....no sen näkee sitten, mulle siis ei puhuttu viisuista mitään annettiin vaan ne demot kuunneltavaksi. Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #5 : 09.11.2006 15:59:09 »

Toisaalta mä sain sellasta materiaalia, jota ei ole vielä julkistettu ja ne on salaisia vielä......mulla käväsi mielessä nuo viisut, kun sain ne arvosteltavaksi. :Smiley....no sen näkee sitten, mulle siis ei puhuttu viisuista mitään annettiin vaan ne demot kuunneltavaksi. Smiley

Miltä kuulosti?  Smiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #6 : 09.11.2006 16:04:09 »

Aika hyvälle!
Bändin nimestä en tiedä, mutta laulajan tiedän. Wink
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #7 : 09.11.2006 16:05:37 »

No ei varmaan tuu vaikee valinta, kun ylipuolet saa viskata roskikseen ihan suorilta  knuppel2

Pelottaa kyl viisujen puolesta, kun Lordi oli sen verran ylilyönti, että nyt varmaan tiputaan rutkasti miinukselle..

Never say never kuitenkaan...  Wink
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 09.11.2006 17:25:58 »

On sanomattakin selvää,että lordin jälkeen on vaikea löytää kunnon ehdokkaita.Tarja Turunen ei varmasti olisi lähtenyt viisuihin. Hän sanoi jo Nw:n kirjassa,että oli helpotus kun nightwish ei lähtenyt Suomea edustamaan.Muistaakseni kukaan tämän hetken rock tähdistä ei halua euroviisu viittaa harteilleen.Ainoa bändi joka tähän uskalsi oli Lordi.

Itse sanon suosikki ehdokkaani vasta sitten kun kuulen biisit.Onneksi antti tuiskua ei ole kisassa mukana.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 09.11.2006 19:05:06 »

Ei löytynyt yhtään mieleistä.Tuskin mitään kovin erityistä voi odottaa.Kovasti perinteiseltä vaikuttaa. Undecided
tallennettu

taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #10 : 09.11.2006 20:26:33 »

Samat on mietteet ku muillakin .....huokaus  Embarrassed , mutta toivotaan että itse musiikki ois niin hyvää, että saisimme mukavan yllätyksen  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Irish
Vieras
« Vastaus #11 : 09.11.2006 21:59:02 »

Noista muista en tiedä, mut Hanna Pakarinen on ihan hyvä laulaja sinänsä, karismaattinen ja asennetta löytyy... pitäisi vaan olla tosi nappiin menevä biisi.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #12 : 09.11.2006 22:08:33 »

No koska oon niin teinix niin mun mielestä Lovex sais mennä sinne.
Niillä on ainakin pari tosi ihq biisiä.  Kiss  Grin Cheesy

Hanna Pakarinen... no jaa miksei...
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #13 : 09.11.2006 22:16:30 »

Thunderstone muuten, mutta kun en oikeen tykkää siitä laulajan äänestä, vaikka Pasi Rantalainen olikin Lordin taustalaulajana euroviisuissa, siis se musta kaapuinen mies, jos joku ei vielä tinnyt.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #14 : 13.11.2006 18:56:38 »

Antti TuiskU!?!?!?!?
Voi kyllä hän se on, harmi vaan ettei ole mukana viisuissa!  2funny  2funny (vitsi vitsi)

Oma suosikkini JUKKA KUOPPAMÄKI!!!  2funny 2funny 2funny
(voiko parempaa ehdokasta ollakkaan) (vitsi tämäkin)
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: