Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ruuhkaa 7-huoneessa  (Luettu 9634 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
poppy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 09.11.2006 20:18:11 »

Heipparallaa vaan astrolaiset! Smiley
Pitkän aikaa olen osallistunut keskusteluihinne "sivusta sauraajana" ja siinä samalla koettanut päästä jyvälle astrologiasta. Kovin olen vihreä vielä, ja siksipä turvaudun nyt teihin tietävämpiin.. Smiley
Olen keskusteluita lukiessani havainnut, että monille jousimiehille tämä vuosi on ollut jollakin tavalla oikukasta aikaa. Olen aurinkomerkiltäni jousimies (nousu-kaksonen, kuu-kalat), ja totisesti kuulun tuohon epäonnisten kerhoon.. Tämän vuoden saldoon kuuluu mm. yllättävä ero ja siitä seurannut kodin vaihto ja loputtoman paljon tuskaa, ahdistusta ja itkua itkun perään. "Ylläri" hyppäsi kuin puun takaa alkuvuodesta, ja näin vuoden loppua kohti mentäessä olo alkaa olla jo vähän aurinkoisempi.. Ero oli jälkeenpäin ajateltuna vain ja ainoastaan hyvä asia, sen jälkeen olen löytänyt oikeasti oman elämäni, kun se aikaisemmin oli hyvinkin kontrolloitua. Siltikin jonkinlainen ahdistus vaan jaksaa roikkua mukanani päivästä toiseen. Myös työasioissa vastaan on tullut muutoksia, mutta ne ovat pääasiassa olleet positiivisia. Tänä vuonna on siis totisesti tapahtunut. Nyt alkaa tuntua siltä, että olisi mukava saada edes jotain pysyvää elämääni. Kaikki asiani ovat jotenkin ikäänkuin irrallaan, tuuliajolla.. 
Olen yrittänyt tutkiskella omaa syntymäkarttaani ja tapahtuvia transiitteja. Äkkäsin, että joulukuussa 7. huoneeseeni tupsahtaa kunnon porukka planeettoja: Jupiter, merkurius, mars, aurinko ja venuskin suihkii siitä ohi. Mitäs kummaa tällainen voisi tarkoittaa? 7. huonehan  merkkaa jotain parisuhdehommaa ja sen sellaista? Näin iso "kasa" planeettoja samassa huoneessa vaikuttaa eriskummalliselta. Onkohan tämä kenties merkki jostakin muutoksesta ko. elämänalueella, potkiiko onni vai tuleeko turpiin? :Smiley
Kiitos, että luit, hali, jos vastaat... smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #1 : 09.11.2006 20:39:53 »

7.huone, ihmissuhteiden huone.
Eronmerkit keskustelussa esiin tuli muutamalta ihmiseltä jupiter 7.huoneessa eron aikaan. Mutta älä silti masennu  Smiley Monelle se oli tarkoittanut muiden ihmissuhteiden laajentumista eli kenties sitä on sinullekkin luvassa  smitten
tallennettu
poppy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 09.11.2006 22:15:44 »

Poppy kiittää Artemista nopeasta vastauksesta. Nopeat elävät, hitaat eivät.. Wink
Ero ei minun kohdallani ole mahdollista, kun yksin aina vain olen ja möllistelen.  Sad Mutta mieleeni hiipi ajatus, että jos vaikka joku ihastus jostakin sattuisi ilmaantumaan, niin jos joku kyseisistä planeetoista aiheuttaisikin harmia.. Kyyninen, minäkö?! Grin No joo..
Mites sitten nää transiitit? Kohtapuoliin tapahtuu mm. seuraavanlaisia liikkeitä:

uranus yhtymä kuu
jupiter yhtymä aurinko
jupiter neliö mars
jupiter oppositio askendentti
mars yhtymä aurinko
mars yhtymä aurinko
pluto neliö saturnus

Nuo näyttävät olevan "voimakkaita" juttuja, niin siksi uteliaana kyselen, että minkälaisia vinkeitä ne tuppaavat saamaan aikaan. Smiley
Olisi niiin ihanaa, jos noista jotain mukavaa irtoaisi... Piristäisi kovasti tätä tasaista tallaamista.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 09.11.2006 22:28:26 »

minulla on 7 huone tyhja?Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 09.11.2006 22:35:54 »

No oliko nuo muutaman  kuukauden transiitteja vai koko 18 kk Auringonpaluukarttaa? Tiedät varmaan että oppositio ja neliöt on vaikeutta/haastetta, konjunktio, trine ja sekstiili hyvää ja suotuisaa.

Itsellä on hupaisaa kyllä ollut Pluto ja Venus seiskassa tänä vuonna, muistaakseni ihan hyvät aspektit, eikä mitään muuta paitsi Saturnus vitosessa - se tuntuu - ja lähinnä joku on vitsaillut seurustelusta, tai pari tyyppiä. Tunnen Itseni haluttavaksi heille, en heitä minulle, ei exän jälkeen, jonka kanssa pakko lopettaa yhteydenpito että selviäisi oma tunnemaailma.

Työ menee hyvin..

Mutta todella, suhteissa ollut ihan tyhjää, en viitsi edes teeskennellä mitään, ja näkyyhän se 2004-2006 tähtitaivaalla. Itse luotan jossain määrin siihen että 3 4 5 7 huoneissa on niin suotuisaa seur 17-18 kk ajan. Eiköhän se sinullakin käänny myönteisempään. 2008 minulla tulee hieman Uranuksen neliöitä mutta sitten taas iisiä.

aspekteja:

http://www.skyscript.co.uk/jupiteraspects.html
« Viimeksi muokattu: 09.11.2006 22:41:43 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
poppy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #5 : 09.11.2006 22:41:34 »

Lyhyempiä transiitteja. En ole vielä edennyt auringonpaluukartta-asteelle .. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 09.11.2006 22:42:33 »

Kannattaa katsoa molemmat koska AP vaikute on pitkäaikainen. Minäkin luulin ennen että transiitit vaikuttaisivat kovin paljon, ehei.  smiley6600

You are questioning almost every aspect of your life, particularly your goals and ambitions, your ability to attain them and even whether you are worthy of attaining them.

At the same time you may feel that your universe is constructed in such a way that you cannot ever live up to your ideals. Disappointment, discouragement and pessimism are all likely effects of this influence. The danger is that this kind of negative thinking may actually undermine your effectiveness in your work or other important activities. Feeling insecure often creates circumstances in which you really are insecure. Do not take things so seriously!
« Viimeksi muokattu: 09.11.2006 23:13:40 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #7 : 10.11.2006 19:54:35 »

Heippa Poppy ja kiva kun uskaltauduit kyselemään. Smiley

Mites sitten nää transiitit? Kohtapuoliin tapahtuu mm. seuraavanlaisia liikkeitä:

uranus yhtymä kuu
jupiter yhtymä aurinko
jupiter neliö mars
jupiter oppositio askendentti
mars yhtymä aurinko
mars yhtymä aurinko
pluto neliö saturnus

Täytyy todeta, että minulla tuo tr Uranus yhtymä kuu oli myös ajankohtainen pian sen jälkeen kun erosin pitkästä suhteesta ja vaikka Uranuksen transiiteista sanotaankin, etteivät ne välttämättä tuo mitään pitkäaikaista tullessaan, niin transiitin ollessa asteentarkka tapasin nykyisen avomieheni ja yhdessä ollaan kohta seitsemättä vuotta. Tietysti muitakin transiitteja oli samaan aikaan päällä, mutta näen tuon Uranus-kuun erityisen kuvaavana juuri sille tavalle miten kohtasimme ja miten seurustelumme alkoi.

Aurinkosi on nähtävästi lähellä DC:tä ja Jupiterin tullessa sinne olisi transiitti aika klassinen "onnenpotkuun" ihmissuhdeasioissa, etenkin jos tuo Uranus-kuu on samaan aikaan päällä. Tokihan jutun jatkuvuutta ei voi taata, mutta minusta nuo kaksi vaikuttavat hyvin lupaavilta tunne-elämän suhteen. Sinulla kaikki kolme (aurinko, kuu, askendentti) ovat muuttuvissa merkeissä, joten uskon että pysyt kyllä Uranuksen perässä, vaikka tilanteet tulisivatkin eteen yllättäen. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 10.11.2006 19:58:50 »

Ajatus.. pliis, mitä ajattelet minun

Jupiter sekstiili Venus  jupiter aspect_sex venus
Pluto sekstiili Venus  pluto aspect_sex venus
Pluto konjunktio Jupiter (nämä 3 vitoshuoneessa)  saturnus aspect_con jupiter

Venus kolmosessa  venus

Noususolmu seiskassa Kaloissa  kuunsolmu kalat

Juno Skorpparissa ja Aurinko, sekä Merkurius conj Aurinko nelosessa  merkurius aspect_con aurinko

Jupiter conj Kuu (siis kun Jupiter vitosessa)(melkein koko 2007)  jupiter aspect_con kuu
Jupiter conj Aurinko  jupiter aspect_con aurinko

Kuu on neliössä Aurinkoon, mutta kakkosessa  kuu aspect_squ aurinko

Jupiter Jousimiehessä

Sian vuosi kun olen Vuohi..  Cool

Nuo AP kartalta ja 2 vikaa transiitteja. Alkaako vihdoin tapahtua??  smiley6600 Ja onnea teidän kaikkien suhteisiin..
« Viimeksi muokattu: 10.11.2006 20:14:46 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
poppy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #9 : 10.11.2006 23:45:03 »

Kiitos ja kumarrus taas vastauksista! Smiley
Värkkäsin ja hämmensin taas vähän lisää transiittijuttujen parissa, ja löysin seuraavaa:


  jupiter aspect_tri juno ja
 pluto aspect_con venus

Olisiko kellään sanottavaa/kokemuksia?

On tää sitten mielenkiintoinen laji.. Smiley
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #10 : 10.11.2006 23:52:54 »

diamond, mullakin 7. huone tyhjä  Sad
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #11 : 11.11.2006 00:58:38 »

Niin mutta mita se tarkoittaa kun se on tyhja-ikavaa vai tylsaa-puuttuu aksonia elamasta?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 11.11.2006 13:56:55 »

No päättelen sitten itse että jotain  varmaan on tapahtumassa, en kai minä turhaa ole astroja tutkinut heh?  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #13 : 16.11.2006 11:12:37 »

Golden Sphinx, sorry - olen ollut pitkään poissa linjoilta muiden kiireiden vuoksi, enkä ole ehtinyt viestejä kuin hätäisesti lukemaan. Ihan hyvältähän tuo Jupiter & co viitosessa vaikuttaa ap-kartalla, luovuus kukoistaa ja rakkausseikkailut? Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 16.11.2006 11:27:14 »

Hm, oikeastaan kaipailin jo jotain pysyvää? Olisko joku noista merkki pysyvästä ja pitkäaikaisesta, kun ei jaksais seikkailla..  smitten Esim Juno nelosessa? Tosiaan monta samaa juttua kuin on ollut -95 naimisiin mennessä tai yhteisasuminen 2003 tai suhde 2004, sen huomasin noususolmu seiskasta.

Pysyvää ja pitkäaikaista, mutta vapaata ja hitaasti alkavaa..  Cool
« Viimeksi muokattu: 16.11.2006 11:34:03 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: