Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielun suunnitelmat?  (Luettu 25285 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
cancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 13.11.2006 13:17:52 »

Kiitos kauniista ja ajatuksia nostattavasta ristirunosta!  smitten
En ollutkaan kuullut sitä ennen. Näinhän se menee. Aina haluaisi päästä helpommalla.
Itse en haluaisi vaihtaa elämääni kenenkään kanssa, koska jokainenhan kokee saman asian eri tavalla. Mikä on minulle helppoa, voi olla vaikeaa toiselle ja toisin päin.

Ikuisena vastaanvänkääjänä (mikä sana  crazy2) en oikein hyväksy sitä ajatusta, että meille annetaan niin paljon kuin jaksamme kantaa. Kaikki eivät jaksa kantaa taakkojaan ( edes ystävien avulla ) ja jotkut taas jaksaisivat enemmänkin. Kallistun enemmän sille ajatukselle, että valitsemme opittavat asiat etukäteen ja aina ei oppi mene perille tai opetustapa on jostain syystä liian ankara. Tai ehkä käymme opetuksesta muille... Elämä ei ole yksiselitteistä ja minä ainakin mielelläni yksinkertaistaisin ja lokeroisin selvyyden vuoksi kaiken.

Moni asia tässä keskustelussa tuntuu niin tutulta. Monet varmasti ajattelevat näitä asioita, vaikkei tule puheeksi. Eihän sitä ensimmäiseksi tokaise uudelle tuttavuudelle, että mitä mieltä olet esim. sielunvaelluksesta. Toisaalta sitä varmaan oppisi itse paljon enemmän, jos niin tekisi.  Grin

Kiitos Enkeli linkistä!  smitten Siinä riittää luettavaa.

Ja vielä: Sitä lähtee maailmalle nuorena niin viattomana ja suurin suunnitelmin ja kun 30- tai 40- vuoden päästä katsoo taaksepäin, toteaa, ettei olisi ikinä pystynyt kuvittelemaan, mitä edessäpäin on. Niin hyvässä kuin pahassakin. Elämä on todellakin seikkailu.  Smiley  smitten

tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #46 : 13.11.2006 13:26:02 »

Kaikista harmeista pääsee pois.

Mikään työtilanne ei ole koskaan lopullisesti murskannut ja suhteethan ei ole pakko, eli? Yhtenä syksynä opin viihdeteollisuudesta jotain lopullista, sen jälkeen työopetukset varsin iisejä, vaikken ole saanut jotain tyhmää paikkaa mitä hain + pääsin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #47 : 13.11.2006 13:53:32 »

Niin kuin Elämänilo tuossa kuvasi.Vielä ei heilläkään kait tietoa tai sanotaanko muistissa se,mitä ovat keskenään sopineet ennen tänne maapallolle putkahtamista.

Joskus vaan tulee heti jostain ihmisestä tunne,että on kuin olisi ikänsä tuntenut.Joskus matkaa mennään yhdessä vain päivän,toiset kuuluvat pitkäänkin elämään jne.

Hei "Chandra"

Klikkaa
K I I T O S

K i i t o s  tämän ketjun aloittamisesta
- ymmärrän taas elämääni paremmin

smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #48 : 13.11.2006 14:04:59 »

Voi Elämänilo  smitten
Mistä ihmeestä sinulla riittää noita nauruja herättäviä juttuja  2funny
Kiitos taas ilosta....

Wink Mateve
tallennettu

mateve
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 14.11.2006 00:02:42 »

KIITOS ELÄMÄNILO! Grin

Kissa nosti päätään ja oli ihmeissään mistä meteli tuli?
Huomasi sitten,että mammukka se taas omiaan,,, idiot2

Itseäni on kauan tämä aihe kiinostanut,kun nyt näyttää siltä,että monikin on kokkaamassa tätä soppaa.
Ja toivon mukaan seikkailu saa vielä paljon ihmeteltävää jatkoa! smitten

Olen täysin samaa mieltä kuin Ikit!Kaikki siihen karttaan on piirretty ja itse suunnistamme ja valikoimme polut ja valtatiet.
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: