Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #45 : 14.11.2006 10:44:20 » |
|
Lake: VIRTSAA?? minä en käy hampurilaispaikoissa ainoastaan eettisistä syistä. tänään ei vielä muuta kuin lääkkeet ja öljykapselit.
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.11.2006 10:46:43 kirjoittanut Pikkusisko »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #47 : 14.11.2006 12:00:58 » |
|
oho. hetki menee ennen kuin sopeutuu ajatukseen kun on tottunut ajattelemaan että virtsan mukana poistuu kuonaa vaikkakin myös mineraaleja...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #48 : 14.11.2006 16:52:01 » |
|
minä päädyin syömään aamupalalla teetä ja voileipiä, päivällä eilistä jauhelihakastiketta ja spagettia, sen jälkeen en olekaan vielä muuta... hmmm paitsi lusikallisen suolaa kun natriumtasapaino veressä heittää kuperkeikkaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #49 : 14.11.2006 17:59:23 » |
|
Eilen: Kaksi kuppia kahvia, voileipä, jugurttia 2 dl Lohta, valkoviinikastiketta ja riisiä, vihanneksia Sipsejä Salmiakkia Risottoa ja raejuustoa Voileipä Tänään tähän mennessä: Kuppi kahvia ja jugurttia 2 dl Kanaa ja riisiä ja vihanneksia Kolme kuppia vihreää teetä 3 voileipää, salaattia ja riisiä vihannesten kanssa Kyllähän täällä jotkut syövät vähemmän ja jotkut enemmän, mutta ruokahalut vaihtelee. Itse olen kova tyttö syömään yleensä ja joudun syömään usein jottei verensokeri laske liikaa. Lämpimät ruuat ovat yleensä isoja annoksia. Syön välillä enemmän ruokaa kuin mieheni vaikka painan puolet vähemmän : ja olen pieni kokoinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #50 : 14.11.2006 18:00:52 » |
|
Onko kukaan paastonnut? Onko vaikeaa? Vai tuleeko sarjamurhaaja fiilis kun nälkä alkaa kurnia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #51 : 14.11.2006 21:38:01 » |
|
Onko kukaan paastonnut? Onko vaikeaa? Vai tuleeko sarjamurhaaja fiilis kun nälkä alkaa kurnia.
tulee just toi sarjamurhaaja fiilis!!! Onneksi en omista moottorisahaa! jk. en kyllä paastoa piste ei sovi miun rakkaalle kehostolleni
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #52 : 15.11.2006 10:23:53 » |
|
Aattelin että voisi olla hyvä puhdistaa keho välillä paastoamalla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #54 : 15.11.2006 15:46:50 » |
|
Aattelin että voisi olla hyvä puhdistaa keho välillä paastoamalla Toisethan vannovat paastoamisen puolesta ja kai se heille silloin sopii. Toiset taas ovat sitä mieltä, että elimistö alkaa silloin käymään säästöliekillä ja se ei olisi pitkityksessä hyvä...Aineenvaihdunta ikäänkuin pysähtyy, kun ei ole mitä sulatella. Menepä ja tiedä...Kuuntele sie omaa kehoasi. Miun keholle se ei sovi, olin nuorena viikon verran paastolla ja päätin ettei tule toista kertaa. En oikeastaan osaa sanoa, että siitä mitään hyötyä olisi ollut tai tuntunut mikää paremmalta, paitsi että ruokahalut heräsi valtaisat jo pelkän kuivettuneen ruisleivän johdosta... Haittapuolia oli taas enemmän, vatsan turvotuksesta lähtien... Miun keho tykkää lempeämmistä otteista kuin on/off tilanteista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 15.11.2006 17:33:20 » |
|
Eilen: Aamu 4 kuppia kahvia Lounas Paprikaa, kurkkua ja sämpylää, 2 kuppia kahvia Päivällinen Kasvisrisotto, vettä Illalla 3 lasillista banaanimehua, 5 piparia Tänään: Aamulla 2 kuppia kahvia Lounas Puoli kuppia kahvia ..ja kahvin alijäämästä johtuen päänsärky iltapäivästä, ensiapuna lisää kahvia 3 isoa kuppia Päivällinen: Uunissa pakastekasvispizza, ei vaan jaksanut miettiä kaupassa muutakaan kun on jo aika kova nälkä.. Illalla tulee varmaan syötyä verigreippiä tai vispipuuroa maidon kanssa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #57 : 15.11.2006 19:18:54 » |
|
Kiitos Willow ja Selkälokki. Olen aina ajatellut paastoa kokeilu mielessä mutta koska olen nälkäisenä kuin raivohärkä niin en viitsisi piinata läheisiäni olemalla nälkäinen Täytyy tutustua vähän aiheeseen enemmän. Asterix, oletko varma että syöt tarpeeksi? Vaikka onhan meidän jokaisen kehot erilaisia ja vaativat eritavalla ravintoa. Ehkä et kaipaa enempää. Mietin vain sillä olen sinua pikkaisen pienempi ja tuntuu että syön itse paljon enemmän. Itselläni on nykyään kova työ säilyttää painoa vaikka nuorempana taas tavoittelin laihuutta. Nykyään jos yksikin ateria jää väliin niin tuntuu että paino tippuu. Tosin itse syön itseni usein liian täyteen ja syöpöttelen lohduttaakseni mieltäni... Enkä tarkoita pahalla udella, jokainen syö niinkuin parhaaksi näkee Terveisin huolestunut Artemis-Täti Tänään ateriani: Kuppi kahvia ja jugurttia 2dl Kaksi kuppia vihreää teetä ja voileipä sekä voisilmä pulla Kanaa, vihanneksia ja riisiä Kuppi kahvia, 2 voileipää 3 kpl vanilja suukkoja Aion syödä vielä ainakin salaattia ja kenties leivän, ehkä suklaata... Pirun makeanhimo!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 15.11.2006 19:58:06 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #59 : 15.11.2006 20:43:49 » |
|
Artemis, älä ainakaan ala sille helvetilliselle sitruunamehu-palmusiirappi paastolle... Olen muistaakseni tehnyt sen kolmesti. Kolmas kerta tuli vain kolme kuukautta edellisen jälkeen, ja sen jälkeen mulla alkoivat polvet napsumaan ja nivelet natisemaan - jotain oli siis mennyt pieleen. Joko olin menettänyt liikaa hivenaineita, tai kuonat kerääntyivät niveliin tai jotain muuta vastaavaa. Itse voisin vielä alkaa uudestaan paastolle, mutta sitten ennemmin jollekin vihannesmehupaastolle, jollekin mistä jää hyvällä tavalla kevyt olo. Sitä palmusiirapin ätläkkää lemua en enää siedä, ja cayene-pippurin käyttö on jäänyt vähähkölle . Asterix, vatsan toiminnan kannaltahan pitäisi syödä jotain vähintään neljän tunnin välein. Ei tarvi siis mitään pihviä vetää, kunhan jotakin. Silloin vatsan toiminta pysyy käynnissä ilman ylirasitusta, eikä se saa shokkia isosta ateriasta illalla. Siitä kiinalaisesta ruokaopista piti vielä sanomani, että kylmä ruoka ei oikeastaan ole koskaan hyväksi. Eri asia on viilentävät ruuat, kuten ne hedelmät tai se jugurtti, jotka nekin pitäisi nauttia huoneenlämpöisenä. Omalla kohdallani mulla on (tai oli ainakin hollannin kosteassa ja kalseassa ilmastossa) kropassa liikaa kosteaa ja kylmää, mikä oireilee liikana kuumuutena (esim. ihottumana). Tästä syystä keho tarvitsee viilentävän sijaan lempeää lämpöä. Haiman vuoksi minun taas pitäisi syödä pari lämmintä keittoateriaa tms. päivässä, ja muutenkin säännöllisesti. Monimutkaista hommaa siis... Suosittelen kuitenkin suuresti käyntiä jollain länsimaisella kiinalaisen ravinto-opin asiantuntijalla!
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.11.2006 10:23:15 kirjoittanut Ajatus »
|
tallennettu
|
|
|
|
|