Artemis
|
|
« Vastaus #150 : 24.11.2006 09:37:06 » |
|
No hohhoijaa huolehtikaa nyt oikeuksistanne. Minäkin tässä lorvin ennen töihin lähtöä, tuli loikoiltua siellä solariumissa hiukka myöhään..
Kyllä minä oikeuteni tiedän. Kyse on luonteesta, kun on luonteeltaan sellainen että ei osaa pyytää taukoja Itse en pidä laiskoista työntekijöistä joten en halua että minuakaan pidetään laiskana. Siksi painan duunia täysillä.. Typerää kylläkin. Siksi olenkin aina stressaantunut, kun pitää pystyä kaikkeen ja jaksaa kaikki ja hoitaa jokaikininen juttu itse.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #151 : 24.11.2006 13:17:23 » |
|
Pizzaa.
Oikeastaan pakko alkaa kiinnittää lapsen ruokailuun huomiota. On vähän paino noussut.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #152 : 24.11.2006 13:28:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #153 : 24.11.2006 14:34:21 » |
|
Suomea hallitsee kauris?
En taida olla täältä..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #155 : 24.11.2006 16:23:30 » |
|
Eilen söin lipeäkalaa, perunaa, valkokastiketta ja rutkasti jauhettua maistepippuria sekä hapankaalia plus vettä.'' Sitten aamulla taas tuorepuuroa, pala leipää juuston ja tomaatin kera ja teetä. Työruokailun lopetin kokonaan, kun huomasin etten saa tarpeeksi proteiinia, usein oli ylikypsästi keitettyjä pakastevihanniksia vesilirussa. Rupesin voimaan pahoin. Vien itse sinne eväät. Nyt oli toissapäiväistä kasvisrisottoa, jugurttia ja proteiinijuomaa. Paremmin jaksan. Ja mitä ihmettä laittaisi illalliseksi! En vielä tiedä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #156 : 24.11.2006 17:13:01 » |
|
Metsätonttu komusi kaappeja ja keksi illallisen.
Kaksi keitettyä perunaa survosin. Voissa pyöräytin kuivatettua nokkosta ja pakasteesta persiljaa. Lisäsin kolme munaa, sämpyläjauhoja, vähän suolaa.
Siis perunanokkospersiljalättyjä puolukkaomenasoseen kanssa. Ukolle pari bekoniviipaletta paistan.
Nam!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #157 : 24.11.2006 17:23:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #158 : 24.11.2006 17:36:43 » |
|
Eilen: 3 mukia kahvia (vahvaa), 2 siivua ruisleipää+voita banaani, 2 kuppia kahvia 2 kalapuikkoa, kauhallinen perunamuusia muki kahvia (vichyä & tavanvettä= n.1,5 l) Tänään: 3 mukia kahvia, ruisleipäsiivu & omena jugurtti (2dl)+omena mysliä, 3 kuppia kahvia spagettia & kasvispihvi vielä pitää kahvit keittää (Vichyä & vettä= n.1 l) Suklaata kumpanakin päivänä puolikas levy..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #159 : 24.11.2006 22:32:20 » |
|
Oletteko ihan tosissanne? Voiko elämä!! ? Olla kirjaamista suupaloista? Ja vielä, kilpailua siitä, kuka syö ?? - ! ? +. Onko elämä jo nyt noin ? ? ?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #161 : 24.11.2006 23:23:11 » |
|
: HUH HUH, onneksi SE olikin tuo peili juttu. Meinasin ihan ottaa sen itseeni, joten kyllä helpotti. Kivaa iltaa, jne!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #162 : 24.11.2006 23:27:07 » |
|
Kiitti samoin sulle
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #163 : 24.11.2006 23:37:55 » |
|
Niin, teatteriahan tämäkin on, niin ja itsensä paljastamista? Häiriöistä ei kukaan ole vielä maininnut sanaakaan! ? Terveitä kaikki tyynni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #164 : 24.11.2006 23:42:54 » |
|
Terve sielu terveessä ruumiissa - sanotaan. Ruokaahan se kroppa vaatii, jos ei ole herkkuja niin tyytyminen leipään ja kaffeen. Halvaa juuri mutustelin ja marjamehua
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|