selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #195 : 27.11.2006 18:23:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #196 : 27.11.2006 20:24:04 » |
|
Tänään.. Aamiainen: perusstartti kahvilla+omegoilla Lounas: Kurkkusämpylä, kofeiini-ginseng-juoma Päivälliseksi ehkä nuudeleita ja leipää.. Ja varmaan illalla jugurttia tai kaakaota.. Huomaan, että kun selailen tätä "päiväkirjaa" syömisteni osalta, niin nyt on taas pari päivää ollut tuo maitotuote-vaihe.. Jugurttia jugurttia pittää saaha.. Kun jugurttia pitää saada, niin olethan löytänyt turkkilaisen jugurtin. Se vie voiton kaikista! Nam!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #197 : 27.11.2006 20:48:30 » |
|
mä olen viime päivät syönyt vaan mysliä piimällä + tl pellavansiemenrouhetta, ruisleipää ja banaania...
Alkaa tympimään, mutta kun ei jaksa tehdä ruokaa ja harjoittelussa ei oikeen kerkeä syömään, menee enemmänkin kahvin juonniksi ne tauot.. Olen varmaan 3kg laihtunut parissa viikossa ihan huomaamatta, mikä ei sinänsä haittaa kun ne olivatkin ylimääräisiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #198 : 27.11.2006 21:54:28 » |
|
Hmmm...kärsitkö siis huonosta ääreisverenkierrosta..? Mulla se lienee selitettävissä tuolla tupakoinnilla, aina on näpit ja varpaat kuin milläkin kalmolla.. Omegaa vedän lähinnä aivojani varten, muisti+keskittyminen pätkii välillä Mutta jos omegasta saa myös terveemmän värisen ihon, niin aina paremp. Terv. ikuinen olmi Minulla ei ole verenkiertoa jaloissa ja käsissä ollenkaan, enkä ole koskaan edes tupakoinut! Käteni ja jalkani ovat jääkylmät!
Mieheni taas on kuumaverinen kuin mikä ja saa kohtauksen joka ilta, kun kömmin sen viereen lämmittelemään.
Minulla on usein hyvin kylmä kesää talvea, siksi Suomen talvet ovat erityisen hankalia minulle.
Eräänä iltana, kun mieheni tuli viereeni, hän sanoi, että kerrankin sinä tunnut tosi lämpöiselle -minulla oli pitkät puuvillasukat ja hansikkaat!
Ginsen-soijalesitiinivalmiste auttaa tähän, mutta se auttaa myös muistiin ja virkeystasoon.
Minulla on myös lievä ongelma keskittymiskyvyn kanssa, joten Carpe Deimin Ginkgo mehu, yoga ja meditoiminen auttavat minua yhdessä GLA:n ja Omega3:sen kanssa.
Minua ei palella niin pirusti talvisin Ginsen-lesitiinillä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #199 : 28.11.2006 08:50:16 » |
|
Näistä ääreisverenkierroksellisista jutuista ja kylmistä käsistä ja jaloista tuli mieleen, että minulla on ollut lapsena ja nuorena todella jääkalikka kädet ja jalat aina. Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen se muuttui hiukan ja nyt neljän lapsen jälkeen käteni ja jalkani on suorastaan kuumat ja hehkuvat tai ainkin hyvin lämpimät aina.(ja koko kehoni) Niin että nyt 'tilaus menemään' joskos lahojoja lapsien muodossa saisi... tiedä vaikka auttaisi, pysyvä vaikutus, ei tarvitse muita 'poppakonsteja' käyttää.. Ja onhan tuo 'tilauksenkin laatiminen' ääreisverenkiertoakin elvyttävää...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #200 : 28.11.2006 11:59:28 » |
|
Minun huono ääreisverenkiertoni parani tupakoinnin lopettamisella..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #201 : 28.11.2006 14:29:27 » |
|
Mites tuo avantouinti, tuohon ääreisverenkierron heikkouden hoitoon...? On lääkärikin suositellu, mutta en tiedä kauhistuttavampaa kuin mennä uimaan... saatika jäiden sekaan henki siinä varmasti lähtis, vaan eipä olisi itse tuntemassa kylmiä jäseniä Onko joku kokeillu ja selvinny hengissä/saanut apua?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #202 : 28.11.2006 15:24:22 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #204 : 29.11.2006 00:25:38 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #205 : 29.11.2006 13:34:46 » |
|
Mun on aivan pakko kiittää teitä, etenkin Asterixia, hyvistä vinkeistä, mitä olen tästä ketjusta saanut. Tekstejänne lukeneena uskaltauduin itsekin maistamaan hunaja-kahvia. Se oli itseasiassa paljon paremman makuista kuin sokerilla! Olen myös kärsinyt mielialalääkityksen lopetettuani yleisestä nuupahtaneisuudesta. Tämän ja erään toisen ketjun innostamana kävin luontaistuotekaupassa ostoksilla ja tänään alkoi uusi elämä omega-3:sen, helokin ja soijalesitiinin avulla. Durasell-oloa odotellessa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #207 : 29.11.2006 17:43:32 » |
|
Ginsen-soijalesitiini alkoi vaikuttaa kyllä heti parissa päivässä. Onko sinulla (tai jollain muulla) tietoa saako tätä tuotetta valmiina Suomesta vai pitääkö ostaa erillisinä tuotteina? ehkä täällä jo mainittu, mutta en jaksa kahlata läpi koko ketjua
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|