Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitäs jos.. oletteko ajatelleet..  (Luettu 41239 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #45 : 16.11.2006 10:51:37 »

KERTAHEITOLLA EROON KAIKISTA MIESHUOLISTA - NOSTA RIMAA!                                   
                                                  REGINA
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #46 : 16.11.2006 11:04:30 »

Huomasin eilen jossain naistenlehden kannessa:

Miehet haluavat pidempää

Miehet eivät halua isiksi

Hmm.. olikohan tuossa Koko Kuva?

(http://static.fotolia.com/photos_mini/2006-19/300_F_663284_QFif8530gmFqxP0g0JhNzrpvoueGQJ.jpg)
« Viimeksi muokattu: 19.11.2006 12:08:02 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #47 : 16.11.2006 11:50:42 »

heh, kaikki minun mieheni ovat halunneet kovasti isiksi... jokainen! Paitsi jos oli jo.  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 16.11.2006 12:10:04 »

Ei minulla kuin se yksi, joka katosikin sitten kun asia onnistui.

Ilmeisesti minun alkuelämäni meni vähän niinkun.. karman maksussa? Vai miten tän voisi tulkita.

(http://i.imdb.com/Photos/Mptv/1229/th-19687_0004.jpg)

iik miehet..  smitten
« Viimeksi muokattu: 19.11.2006 11:26:56 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #49 : 19.11.2006 16:33:47 »

En ole ollut yksin kuin kolme vuotta yksinhuoltajana ja sinäkin aikana niitä miehiä pukkas vaan joka tuutista, vaikkei oikeasti kiinnostanut. Voisin ihan hyvin elää erakkona jossain korvessa, en ole mikään perheihminen, ainakin monesti on siltä tuntunut. Tässä elämässä kuitenkin keskityn juuri perheeseen ja siitä huolehtimiseen, uran rakentaminen tulee sitten joskus jos on tullakseen.

GS, mitäs jos eläisit ihan rauhassa vaikka selibaatissa jonkin aikaa ja katsoisit onko se sinua varten. Ei siis millään väkipakolla, mutta vaikka puolen vuoden välein miettisit asian uudelleen, ellei sitten sitä ennen tapahdu jotakin mullistavaa.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 19.11.2006 17:10:07 »

Enkös minä ole jo viettänyt melkein 6 kk selibaatissa. Tai siis, meni jotain 9-10 kk ja sit taas kk.. Ei ole kyse seksistä vaan kuvan täydentymisestä+tarinasta.

Onko kuva täysi kun on mies ja perheenpää, vai olenko lukenut lehtiä liikaa? Minua huvittais keskittyä perheeseen jos  olis jotain ytyä siinä miehessä, ura menee kuin raketti. Ja haluan tietää ketkä kaikki menneistä elämästä on minua rakastaneet - missä he ovat?

Voihan olla että meillä menee sama aika, siis 3+v, tarkoitan että olen yhä vähemmän kiinnostunut kenestäkään joka mistään putkahtaa. Onhan niitä putkahdellut mut kun ei kiinnosta (VIEHÄTÄ). Olen kuullut tästä.. että ne (kuten ex) jotka vaan tekee hommia, törmää koko ajan tarjokkaisiin, mutta täytyy sanoa, että ei ainakaan minun arjessani, työyhteyksissä tms.

Ja voi olla että tähän liittyy jossain mielessä yleinen rakkaudettomuuden tunne tässä cityssä ainakin, missä kaikki kilpailee ja pyrin olemaan töiden ulkopuolella siitä pois, kun en ole erityisen kilpailuhenkinen.

Huomaan että moni täällä on yhtäkkiä löytänyt jonkun? Miten? Mistä? Niin ja sellainenkin ajatus tuli päähän, että kun on tarpeeksi monta kertaa vilpittömästi ryhtynyt asiaan ja jokin menee pieleen, niin ei.. tuo ajatus tuli eräästä jonka meni monta kertaa naimisiin. Kai siitä tulee sellainen tunne että saisihan sitä, mut se ei ole mitään>tunneasia.. En myöskään aio olla itsestäänselvyys kellekään. Siihen voi mennä ystävyyskin ja siksi lopetan sellaiset.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2006 17:20:12 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

härkä-69
Vieras
« Vastaus #51 : 19.11.2006 18:39:53 »

Eihän siihen liittoonkaan mennä täydellisinä, vaan se yhteiselo parisuhteessa on jatkuvaa oppimista ja kasvua toisen kanssa. Prinsessahaaveet on parempi unohtaa jos haluaa elää arkea jonkun kanssa ja sitä arkeahan tämä elämä on.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 20.11.2006 09:46:19 »

Ensinnäkin joukkarille arki tuppaa oleen juhlaa, mutta, missä on se jota rakastaa jne.. eilenkin isossa tilaisuudessa. En tosiaan tiedä mitä tapahtui kevään 2005 jälkeen. Paloinko puhki rakkaudessa?

Jäänkö auttavaiseksi mutta yksinäiseksi guruksi?

Tyhmemmät ja rumemmat saa seuraa (=ihastuvat oikeasti, ja vice versa) samalla kun minä mietin, mistä on kyse.. olen suht mukautumiskykyinenkin.  Huh Huh Onneks vuodet vierii enää 4 vkoa matkaan.
« Viimeksi muokattu: 20.11.2006 09:48:10 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #53 : 20.11.2006 10:03:52 »

Jäänkö auttavaiseksi mutta yksinäiseksi guruksi?

Tyhmemmät ja rumemmat saa seuraa (=ihastuvat oikeasti, ja vice versa) samalla kun minä mietin, mistä on kyse.. olen suht mukautumiskykyinenkin.  Huh Huh Onneks vuodet vierii enää 4 vkoa matkaan.

Mitä nämä tämmöiset "tyhmemmät ja rumemmat" on ...  Grin
Jos ne onkin "kauniita ja rohkeita" Huh?? *ehdottaa*  Wink
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #54 : 20.11.2006 10:06:03 »

Juu ei oo helppoo kauniilla ja rohkeillakaan.  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #55 : 20.11.2006 10:26:22 »

Ilkeämmät, vähemmän henkiset ja tavallisemmat/ahneemmat tms.  :Smiley Ei laittautuminen ole taannut kunnon miestä ikinä.  buck2

Ensin pitäisi olla henkistä tasoa miehellä.  coolsmiley >huokaus.  laugh
« Viimeksi muokattu: 20.11.2006 10:31:24 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

härkä-69
Vieras
« Vastaus #56 : 20.11.2006 10:31:38 »

Määrittele henkisyys?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 20.11.2006 10:32:42 »

On vähän kiire yhden projektin kanssa (3+ milj.eu). Mutta scrollaa läpi viestejäni. En vain arjessa missään näe miehiä joiden kanssa sielunyhteys tai joku kipinä syntyis.  Kiss

Myönnetään AP kartat 2004-2006 antavat jonkin selityksen, muuta en keksi.
« Viimeksi muokattu: 20.11.2006 11:05:12 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Kittuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #58 : 20.11.2006 18:06:33 »

Olen miettinyt asiaa joskus ja toisinaan

Mutta en tuolta kantilta, että mitä menetän...
Vaan että näin käy jos on tapahtuakseen ja tavallaan valmistauduin jo elämäänkin yksinään... Cheesy
Mutta sitten yllättäen tulikin juuri sellainen ihminen vastaan jonka halusinkin...

Tää o tällästä jännää täynnä koko elämä  smitten smitten
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, Mars, Chiron ja Vesta : Härässä (Huone: 8 )
Venus : Ravussa (Huone:9)
Asc ja Pluto : Vaa'assa (Huone:1)
Saturnus :Vaa'assa (Huone:2)
Jupiter, Uranus ja Neptunus : Jousimiehessä (Huone:3)
Kuunsolmu : Kaksosissa (Huone:9)
Mc : Ravussa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 20.11.2006 18:13:32 »

Lucky you.. kuristaakohan sitä seuraavaa ihmistä kun haluan sanoa että en sitten rupea kiintymään sinuun vähääkään jos agendana on lopettaa 6 kk jälkeen. Tulee olemaan .. hankalaa luoda tunneside. Nyt kun ei rakasta, tuntuu hassulta että tulee ehkä rakastamaan.

Mutta sain edes yhden firman synttärilahjan.  :Smiley Viime vuonna exän kans, nyt ei todellakaan. Itse asiassa viime vuonna niihin aikoihin 2 jäpikkää..
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 09:26:58 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: