Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitäs jos.. oletteko ajatelleet..  (Luettu 39566 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« : 11.11.2006 12:55:14 »

..en vain koskaan enää rakastu/ löydä kumppania?

Mitä menetän?

Tunnekuohun ja lupaukset, pettymiset ja luopumiset?

Sen miten toinen on ensin vieras, sitten tuntuu tutulta ja rakkaus kuohuu, tämän jälkeiset ongelmat ja jälleen vierauden?

Entäs sitten sielunsopimukset, onko niitä?

Menetänkö sen hyvän mitä joku tuo vai potentiaalisen lopun 1, 2, 5 tai 55 vuoden kuluttua?

Mitä jos vain muutan jonnekin valoon tai kuvaan vaikka luontoelokuvia tai jatkan askartelua lapsen kanssa - mitä menetän..

..tällaista pohdin. Surprise surprise.

Siinä tapauksessa minulle jäisi muisto muutamasta miehestä ja kokemus kaksoisliekin täydellisestä rakkaudesta.

Tosin, en pidä tätä skenaariota 100% varmana koska on tullut nähtyä jotain paloja tulevasta.. mutta spekuloin.. Cool

(http://www.fotosearch.com/comp/DGV/DGV642/1659051.jpg)
« Viimeksi muokattu: 19.11.2006 12:16:21 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Irish
Vieras
« Vastaus #1 : 11.11.2006 13:05:22 »

Tässä vaiheessa se tuntuisi aika kamalalta, jotenkin...

Rakkauden ja miehenkaipuu on niin suuri!   :Smiley

Yksi mies suuttui mulle eilen, kun sanoin että kyllähän se ja se on pyytänyt kahville, mutta en taida mennä ja sekään ei kiinnosta eikä sekään.. Totesi et mulla on joku pahemmanluokan nirsous-ongelma. Itse asiassa olen nirso, mutta ehkä sitäkin enemmän pelkään rakastua...

Miehen tulee olla ennen kaikkea hyvin älykäs, jotta sen kanssa voi jutella ihan mistä vaan ja käyttää sivistyssanoja ilman että tarvitsisi selittää mitä ne tarkoittaa. Sitten miehen pitää olla dynaaminen, rohkea, palvoa minua ( Grin), avulias, kykenevä ilmaisemaan tunteensa, seikkailunhaluinen, luotettava, omaperäinen, positiivinen, huumorintajuinen, musikaalinen, urheilullinen, henkisesti valveutunut, sosiaalinen, kivan näköinen, ei tupakoitseva..

Että siitä sitten.. Grin Grin

GS olit muuten viime yönä unessani!  Smiley
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #2 : 11.11.2006 13:25:56 »

Tällä hetkellä olisi enemmänkin kauhistus jos tulisi törmättyä johonkin vetoavaan tapaukseen...Ei yksinkertaisesti jouda keskittymään asiaan, on niin paljon muuta mielessä. Haluan nämä ensisijaiset jutut prosessoitua vähän pitemmälle, katsoo sitten jos alkaisi libido yms ilmoittaa olemassaolostaan..Ei kuitenkaan puoleen vuoteen vielä mielellään.. :Smiley
Joskus vuonna kivi ja kirves kun tuppasi tuohon parisuhde-elämään perehtymään, niin ainahan se iso pyörä pyörähti taajaan..Aivan kuin olisin ollut umpihumalassa. Yritä siinä sitten keskittyä johonkin oikeasti tärkään asiaan.. buck2

Niin ja viime aikoina, kun olen tutkaillut tuota enneagrammia, olen löytänyt itsestäni vitosen voimakkaalla nelossiivellä (tai toisinpäin), ja vitosethan ovat taipuvaisia nauttimaan yksinolosta ja heillä on vahva yksityisyydentarve muutenkin..Heille sopii oikein mainiosti myös sellainen parisuhde, jossa ei välttämättä ajauduta saman katon alle...Eli sitten joskus kun tuo kaksilahkeis-vaihe taas yllättää, niin eri osoitteet passaa minulle paremmin kuin hyvin  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 11.11.2006 13:31:12 »

No hui!

Minulla on taas niin tyyni mieli että uskallan ajatella kaikenlaisia vaihtoehtoja. Olen nollannut itseni tunnetasolla niin täysin kuin ihminen voi. Saattaahan noin käydäkin, mutta pidän sitä hieman epätodennäköisenä.

Olen kuin pakastimeen laitettu.. tai.. enkä pelkäisi rakastua, mut kun en rakastu. Ei se vaarallisinta ole että rakastuu, pahempaa on kai se jos.. tuntuu ettei tarvitse ketään?Huh  Shocked

Olikos minulla vaalea vai tumma tukka?  smitten smitten smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
enska
Vieras
« Vastaus #4 : 11.11.2006 13:41:05 »

No hui!

Minulla on taas niin tyyni mieli että uskallan ajatella kaikenlaisia vaihtoehtoja. Olen nollannut itseni tunnetasolla niin täysin kuin ihminen voi. Saattaahan noin käydäkin, mutta pidän sitä hieman epätodennäköisenä.

Olen kuin pakastimeen laitettu.. tai.. enkä pelkäisi rakastua, mut kun en rakastu. Ei se vaarallisinta ole että rakastuu, pahempaa on kai se jos.. tuntuu ettei tarvitse ketään?Huh  Shocked

Olikos minulla vaalea vai tumma tukka?  smitten smitten smitten

Niin..itse olet itsesi paras asiantuntija.. Wink
Sehän on lienee hyvä piirre, jos osaa ottaa tyynesti vastaan sen mitä tulevaisuus tuo tullessaan..Oli kyse mistä tahansa asiasta..

Ja tuo ettei rakastu. No eihän sitä kai väkisin voi luulen ma.

Tuossa joskus kesällä minun oli oikein pinnistettävä ja yritettävä katsella ympärilleni, että josko mittari edes vähän värähtäisi. Että kävelisikö vaikkapa kadulla vastaan joku, joka kiinnostaisi enemmän kuin himpun vertaa, edes fyysisessä mielessä..

No ei kävellyt Grin. Ja mikäli joltakulta osapuolelta kohdistui minuun flirttiä, en jotenkin vaan innostunut lähtemään mukaan. Siis miksi pitäisi, jos tyypissä ei ollut edes sen vertaa kiinnostavuutta..Mä olen niin huono tekemään sitä ihan vaan ajan tappamiseksi, sekin on muuten enneagrammi-vitosen piirre.. Wink

Edit..Ai niin, olin ehkä viikon verran alkusyksystä virtuaali-pihkassa erään toisen foorumin jäseneen, mutta oikeastaan vaan stalkkailin hänen juttujaan enkä aloittanut edes mitään dialogia ko. tyyppin kanssa..Ei kuitenkaan ollut mikään herkistely-foorumi kyseessä, että olisi edes kehdannut.. uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 11.11.2006 13:47:32 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #5 : 11.11.2006 13:42:34 »

Rakastunut voi olla, vaikkei elämässä olisikaan elämänkumppania. Rakkaus ja rakastuneena oleminen ovat mielentiloja.

smitten

Omaan elämääni alkoi tulla miehiä, kun keskityin itseeni ja oman elämäni kohentamiseen. Löysin itsestäni rakkauden, se oli mullistavaa. Yritin torjua niitä miehiä parhaani mukaan, mutta lopulta aviomieheni teki läpimurron ja mursi puolustukseni. Siinä ei ollut enää järjen kanssa mitään tekemistä.  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 11.11.2006 13:43:44 »

Olin varmaan tottunut siihen tunteeseen että todella tarvitsen jotakuta. No jos miestä ei oikeasti tarvitse esim rahan tienaamiseen, mihin heitä tarvitsee?

Tunne-elämyksiin ja seksiin ja koskaan ei tiedä miten käy? Sijoitusten kanssa voi ainakin tarkastella 3-5 vuoden aikavälin tuottoja, mutta miesten kanssa ei tiedä mikä on odotusarvo, ellei haastattele exiä, silloin näkisi todennäköisyyksiä.  2funny 2funny 2funny

Korjasin/ elämänkumppania, mutta kun en edes rakastu.  :Smiley

No on tämä ainakin totaalista vaihtelua, huh. Irish - oletko huomannut sellaista että kun sitten kävelet ympäriinsä täydellisen miehen listoinesi, löydät jotain aivan muuta. Sitten sanotaan, älä etsi täydellistä. Ja kun on ollut epätäydellisten kanssa, sanotaan, no nyt ainakin tiedät mitä vaadit.

Undecided knuppel2 idiot2 :Smiley smitten
« Viimeksi muokattu: 11.11.2006 13:49:42 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Irish
Vieras
« Vastaus #7 : 11.11.2006 13:48:45 »

GS, en katsonut tukkaasi, kun keskityin aivan johonkin muuhun... Grin

Voi kauheaa, kehtaako tätä sanoa ääneen?

Me vähän niinkuin.. Harrastimme... Seksiä.. 2funny

Mutta hei, se oli vaan uni..*puolustelee*  Embarrassed Tongue :Smiley Itseasiassa siinä seksissä ei ollut mitään kauhean fyysistä, enemmänkin se oli jonkinlaista hyvin voimakasta henkistä yhtymistä.. Mutta kaikenlaisia unia sitä näkeekin.. Oonkohan liikaa hengannut näillä sivuilla!

smitten
Irish jakaa rakkautta, kaikille astrolaisille..!
   Wink Wink smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 11.11.2006 13:50:57 »

Sinähän olet vain vastannut alitajuiseen kaipuuseeni! Tuohan on hurjaa!

Tiedätkö mitä minulla eilen luki astrossa! Että joku saa minuun telepaattisen yhteyden ja hän tarvitsee ystävää! No tässä ollaan.

Naisissa onkin ehkä sitä jotain.. tsori.. minähän kun en..  Grin smiley6600 hali -

Sininen Enkeli, jokin TARVE täytyy Itseensä jättää, muuten sitä vain hylkii kaikkia. Olen kuin.. kosminen kulkija.. täysi mutta.. ?  Kiss
« Viimeksi muokattu: 11.11.2006 13:55:10 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #9 : 11.11.2006 13:54:25 »

Rakastunut voi olla, vaikkei elämässä olisikaan elämänkumppania. Rakkaus ja rakastuneena oleminen ovat mielentiloja.

smitten

JEP JEP..Aamulla viimeksi katselin rakastuneena pakkastaivaan tähtiä ja puolikuuta. On monta asiaa mitä rehellisesti voin sanoa rakastavani ja joista saan sen rakastuneen olon. Se ei ole mitään sublimaatioita, vaan nämä asiat ovat seuranneet minua pienestä lähtien, ennen minkäänlaisia parisuhdekokemuksia..
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #10 : 11.11.2006 13:54:40 »

Kröhöm, palataksemme itse aiheeseen.. Wink

Minusta on aina tuntunut että olen sellainen "pari-ihminen"... Tarkoitan, tykkään tehdä asioita kaksistaan.. 5-vuotiaasta lähtien minulla on aina ollut "paras kaveri"... Ja silloin kun olen seurustellut, en ole paljoa ollut muiden kavereiden kanssa, muuta kuin juuri sen parhaan kaverin. En tarvitse laumaa, mutta puoliskon.

Tykkään pelata kaikkia pelejä, joihin tarvitaan kaksi, tykkään kävellä käsikädessä, tehdä jonkun koulutehtävän parityönä (mieluummin kuin yksin tai ryhmässä)...

Kaksin aina kaunihimpi.. smitten

Olen minä tässä nyt vuoden melkein sinkkuna ollut ja tulen toimeen, en joka ilta itke itseäni uneen romantiikan-nälkäisenä, enkä edes mieti että "olen yksin", mutta mukavampaa se on nukahtaa jonkun viereen.. Ellei se toinen kuorsaa kamalasti.. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 11.11.2006 13:57:11 »

Olen sekä valmis siihen että pitää vain valaistua yksin, että täydellisen perheenpään kaipuussa elelevä olento.. sekä että.. kumpaakin on tullut seurailtua MUIDEN elämässä ja tuntuu että MUUT ovat tyytyväisiä joko suhteeseensa tai joogaamiseensa, mutta minä?

Tai sitten on vain täysiä luopureita, sinne-päin-vihasuhteissa eläviä tai iskijähurmureita tai.. no en luettele enää.

Jos ei rakastuisi enää, ei rakastuisi. Eläisi.. kuin nunna. Sitten.. kuolisi. Sitten.. seuraava elämä.  :Smiley Ei se valaistumista estäisi, tietenkään.  :Smiley

Ajattelen Irish että ehkä koetit telepaattisesti sanoa jotain. Mitä?

Mitä te ajattelette että menettäisitte? Menettäisittekö enemmän kuin saisitte, jos ei tulisi.. suhdetta/ menetystä/ miten sitten kävisikään.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2006 14:04:20 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

härkä-69
Vieras
« Vastaus #12 : 11.11.2006 14:04:08 »

Sininen Enkeli, jokin TARVE täytyy Itseensä jättää, muuten sitä vain hylkii kaikkia. Olen kuin.. kosminen kulkija.. täysi mutta.. ?  Kiss

Oletko avoin?
Pystytkö vastaanottamaan?
Oletko poistanut itsestäsi sen "tarpeen", joka on luonnollinen?

coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 11.11.2006 14:05:13 »

Kai siitä juuri tässä puhutaan että mihin miestä moderni nainen tarvitsee, jos ei valaistumiseen ja rahaan.

Niin seksi ja tunne-elämykset? Joita saa.. elokuvista? Satunnaisista suhteista, joissa EI rakastu?  Cool

(http://www.fotosearch.com/comp/IGS/IGS189/IS55008.jpg)
« Viimeksi muokattu: 19.11.2006 12:18:16 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

härkä-69
Vieras
« Vastaus #14 : 11.11.2006 15:20:49 »

Ehkä moderni nainen onkin liian itseriittoinen.  Huh
Ei ole ihmisen hyvä yksin..
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry: