Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #105 : 19.11.2006 13:38:56 » |
|
olin sosiaalinen taas eilen eli kaukana pyjamapäivästä kitumisviikon jälkeen. Välillä tulee mieleen että joku teistä lähettää kaukoparantumisenergioita tänne päin. hmmm. Tänään on puolipyjamapäivä koska pesen pyykkiä kuitenkin. Eilen tanssin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #106 : 19.11.2006 14:00:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #107 : 19.11.2006 14:10:08 » |
|
uh, VOIMIA SINULLE ELÄMÄNILO!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #108 : 19.11.2006 16:56:05 » |
|
Hyvä kun nukuit Elämänilo,sillä ethän kovin virkistävää seuraa olisi sairasvuoteen vierellä. Tuolla jossain jo kommentoinkin sitä,miten tärkeätä on kuunnella mitä oma keho viestittää! Nukutaan kun nukuttaa ja levänneinä hoidetaan sitten taas asioita. Vierailusi ovat kuitenkin äidillesi tärkeimpiä,kuin se,mitä olet saanut aikaan kotona. Nyt menee tämäkin likka tirsaamaan!Voimia sinulle!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #109 : 19.11.2006 19:30:17 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #111 : 22.11.2006 19:05:13 » |
|
Heips! Hyvä,että äitisi kotiutui!Eipä tuo laitoksessa olo ole kummallekaan samaa,kuin kotona seuraa pitäminen.Ja apuakin sait järjestymään! Täällä ei pyjamapäivästä tietoakaan!Ensin menin sinne autokaupoille. Siivosin auton ja varmistinin aamulla vielä tuloni.Kun pääsin perille,niin myyjä niin tuhannen tukka täynnä alkoholia,ettei nimeään varmaan tiennyt! Suuteloita kovasti kaipasi! Kyllä oli suudelmat kaukana kuulkaa! Aivan turha ajo ja lähdin pois koko liikkeestä.Soitin toiselle välittäjälle.Hän sentään on ollut asiallisessa kunnossa. Kaikki on tänään muutenkin harannut kovasti vastaan,joten eikun odottamaan uutta päivää,tai rauhallisempaa iltaa. Tiedän että nauran tätäkin jälkeenpäin.Nyt ei vaan kovasti naurattanut kiireessä tehdyt työt ja turha ajomatka.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #113 : 22.11.2006 23:01:55 » |
|
Juu,niin minäkin ajattelin! Estivät minua ostamasta ehkä jatkuvasti reistailevaa romua. Mutta kyllä sillä hetkellä hieman keitti,kun mies ei varmaan erottanut autoa polkupyörästä! Tämä nykyinen on kuitenkin palvellut niin hyvin.Vienyt turvallisesti aina perille.Se vero vaan tuntuu kohtuuttomalta! Mutta eiköhän se oman näköinen vielä löydy! Ja nyt olen rennosti pyjama päällä,villasukat jalassa ja Susu nukkuu ahh,,niin autuaana vieressä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #115 : 06.12.2006 16:23:55 » |
|
minäkin keitellyt kahvia, hengaillut youtubessa, Grace Kellystä dokkarin katsoin, pitäisi varmaan tehdä ruokaa ja lopettaa tämä karkkien nakertelu...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #118 : 25.12.2006 15:51:16 » |
|
Hei Ystäväin
Onneksi aatto on nyt ohi
Nyt vietän pyjamapäivää kynttilöiden valossa
Rauhaisaa Joulu-päivää teille kaikille - nyt vain levätään ja nautitaan(http://smileys.gotsmiley.com/Images/Holidays/Christmas/Xmas_Candle.gif) (http://smileys.gotsmiley.com/Images/Holidays/Christmas/Xmas_Candle.gif) (http://smileys.gotsmiley.com/Images/Holidays/Christmas/Xmas_Candle.gif) (http://smileys.gotsmiley.com/Images/Holidays/Christmas/Xmas_Candle.gif) Ps. Pukki muisti minua ihanalla laadukkaalla musta-valkoisella "kaftaanilla";Pallot Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #119 : 25.12.2006 16:56:09 » |
|
Minulla on pieni ongelma näiden pyjamapäivien suhteen, tunnen oloni todella jotenkin "likaiseksi" ja kaikki on sekasin, en saa aikaan mitään ja ärsyttää joka asia ja se millaiseksi tunnen itseni. Yleensä kun otan rennosti, järjestelen esim lipaston laatikoita, kuuntelen musiikkia, laulan karaokea itsekseni, teen hyvää ruokaa ja katson leffan.. Ja menen suihkuun enkä pidä siellä mitään kiirettä! Vaatteina mulla on löysät kolitsihousut ja löysä t-paita, ei mitään meikkiä ja hiukset kiinni miten sattuu! JA tuo että järjestelen paikkoja on intohimoni, se on ihanaa nykyään ja se on minulle harrastus
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
|