Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyjamapäivät  (Luettu 97739 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #120 : 25.12.2006 18:33:39 »

Tuota, tulisitpa meillekin, tuollaisen ihmisen tukea tarvitsisin.

Jäi nimittäin huono omatunto, kun en mitään jaksanut, siis en komeroihini asti. Suljin ne. Grin
mielestänikin.
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #121 : 25.12.2006 19:10:28 »

Heh, no mitäs sillä on väliä kun komeroissa on kaapit  2funny  Olisitpa nähnyt minun komerot ennen kuin tälääinen siivousvillitys iski minuun...  :Smiley aina kun avasin oven niin hyvä ettei tavarat pudonnut päälleni  Grin
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #122 : 25.12.2006 19:16:03 »

smitten

Pyjamassa koko päivän,eikä yhtään huono omatunto!

Sain vielä uudet.Niin ihanat,että pian taidan jo kaupassakin hippasta niissä.Suklaata ja kinkkua vuoron perään,eikä kiristä housut. Grin

Uudet sävyyn sopivat karvatossutkin tuli.Kylläpä ovat mieltymykseni ja tapani tonttujen tiedossa. smitten
tallennettu

Jasca
Vieras
« Vastaus #123 : 25.12.2006 20:14:29 »

Komeroita ei tarvitse siivota, ellet asu siellä! Näin minulle on kerrottu ja siitä pidän kiinni.  Wink    crazy2
tallennettu
jasmi
Kohtuuastroilija
**

§§~Hopelessly devoted to you~§§

Profiili
« Vastaus #124 : 25.12.2006 21:23:12 »

tänään oli TAI on edelleen mahtava päivä!!! laitoin vanhimman hameen kaapista mitä löysin ja verkkatakin päälle, hiukset sojottavat ties mihin suuntaan ja jalassa on villasukat.. Pöydällä lojuu jo toinen tyhjä suklaarasia ja olen katsonut telkkaria koko päivän ja syönyt pipareita suklaankin lisäksi..Onnekseni ketään ei ole yllättänyt minua... kohta voisin painua takas sohvalle löhöilemään ja syömään pipareita  smitten  smitten toivon sydämen pohjalta ettei tänne tule serkku ja hänen lapset vielä tänään!!!  Grin
tallennettu

*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*

-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #125 : 25.12.2006 23:24:36 »

Toivottavasti kaapin ovet pysyvät kiinni mielessäkin ja serkut poissa.

Tuosta suklaasta...Olen nauranut itselleni vähän häpeissänikin.

Sanoin nimittäin joulupukille, ettei sitten sitä suklaataa. Niin, nyt käyn salaa poikien konvehtirasioilla,
silloin tällöin, ja voi, nehän maistuvat vain entistä paremmilta, salaa syödyt!   Grin Grin Grin
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #126 : 25.12.2006 23:27:53 »

voih, minä pääsen huomenna KOTIIN ja sitten saan olla pyjamassa vaikka viikon  Cheesy Onse raskasta olla toisten nurkissa joulut, mennä muiden ehdoilla ja blaa blaa. Olkoonkin vaikka kuin rakkaita sukulaisia niin blääh.  buck2 riittää.
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #127 : 25.12.2006 23:48:28 »

Smiley
Itse kun en jäisi millään minnekkään yöksi,ymmärrän ilosi kotiin pääsystä Yulunga!

Oma koti,oma sänky ja juuri se,että saa kaiken tehdä juuri silloin kun huvittaa,on IHANAA! smitten
Kyläillessä on syömiset,nukkumaan menot sun muut toisten kellottamia.
Yöihmisenä on huomioitava toiset ja pelkää olevansa häiriöksi niille,jotka jo nukkumassa.Aamulla taas ei jaksaisi millään heti seurustella,varsinkin jos on valvonut.

Jotenka hyvää lököpäivää sinulle huomenissa! Wink
tallennettu

Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #128 : 26.12.2006 17:03:43 »

hih, Kiitos Chandra  Cheesy
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #129 : 26.12.2006 18:44:00 »

Tänään päätin, että pidän pyjamani päällä.  knuppel2

Siitä seurasi, että ukko tuhahteli ohimennessään ja laittoi itse ruoan.

Poika vähän katseli.

Ja minä vaan istuin pyjama päällä ja tein palapeliä. Vähän kuitenkin kolkutteli jossakin. Saamari. Että tällaista se on istua pyjama päällä. Odotin koko ajan että joku tulee ja ukko saa aiheen murjaista edesvastuuttomasta akastaan. Ei ole helppoa!
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #130 : 26.12.2006 18:48:23 »

Ja minä vaan istuin pyjama päällä ja tein palapeliä. Vähän kuitenkin kolkutteli jossakin. Saamari. Että tällaista se on istua pyjama päällä. Odotin koko ajan että joku tulee ja ukko saa aiheen murjaista edesvastuuttomasta akastaan. Ei ole helppoa!

Pöh, ukko halusi vain tuoda esille omaa erinomaisuuttaan kun akka kerrankin laiskottelee eikä ole kaulin kourassa vääntämässä sapuskaa perheelle.  Cheesy  Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #131 : 26.12.2006 22:11:13 »

Cheesy
Metsis!

Se on todella helppoa sen jälkeen,kun antaa itselleen luvan siihen.
Olla kotonaan vapaalla juuri sellaisena kuin huvittaa. smitten

Jossain taitaa jäytää vielä vanhat opit? Wink
Aikainen lintu madon löytää..Ei luoja laiskoja elätä ja kuinka monia kymmeniä niitä nyt onkin. buck2

Pakolla siitä ei saa nautintos,mutta jos ajatus SINUA miellyttää,niin jatkahan vaan palapelin väsäämistä. Wink
tallennettu

Jinx
Vieras
« Vastaus #132 : 27.12.2006 03:22:18 »

Sitä saa mitä tilaa,varsinki tähä aikaa!!! Grin 2funny Grin 2funny
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #133 : 27.12.2006 09:43:17 »

Eilen oli hauska nähdä keskimmäisen tyttären ilme, kun pöllähdin hänen huoneeseensa iltapäivällä neljän jälkeen kysymään jotain - hän ei vastannut heti, vaan tuumasi ensin pilke silmäkulmassa, että oletkos ollut koko päivän yökkäri päällä  Cheesy

Olin lipsahtaa puolustelemaan, mutta muistin, että olen sentään esikuva lapselleni, joten virnistelin takaisin  Grin

Pyjamapäivät rulettaa! (Vielä joskus hankin pyjamankin, etten hiipparoi haamupuuvillakauhtanassani ympäriämpäri)

Olisipa ollut tänäänkin mahdollisuus pitää vielä pyjamapäivää, niin olisin saanut korkattua uuden samuraisudokulehden, jonka ostin itselleni jouluksi ... en vaan ennättänyt vielä aloittaa sitä  Wink Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #134 : 27.12.2006 11:07:14 »

Hih... ei ole pyjama päällä, mutta ilman rintaliivejä ollaan oltu joulunpyhät  angel 2funny  Pitäs kai alkaa kaivella niitä esiin, kun tuonne kaupunkiin tarveis lähtee hakeen maitoa kaappiin  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
  Tulostusversio  

Siirry: