Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyjamapäivät  (Luettu 97676 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #165 : 07.04.2007 10:27:29 »

JUUP!
Sama hulvaton ja ehkä jonkun mielestä holtitonkin OLEMINEN jatkuu täälläkin. Cheesy
Monen mielestä aika menee hukkaan tällä lailla lorvaillessa. crazy2

Pitäisi tehdä jotain tuottavaa. Shocked
Höh,sanon minä joutaville jorinoille.

Jäisi kovin paljon näkemättä,kuulematta,jos ei välillä pysähdy hiljaisuuden ääreen. angel

Mutta Kaurisenergialle ja Rakkauden Valolle toivotan kyllä railakasta iltaa hyvässä seurassa.Nauttikaa täysin siemauksin!
Siemauksin? Huh  Grin
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #166 : 07.04.2007 17:42:09 »

Kiitos Chandra, joo pian tässä aletaan siemailla...

Tämä päivä ei kyllä mennyt aivan suunnitelmien mukaan, sillä en päässyt juoksemaan. Päätimme aamupäivällä hajaantua: Minä ja Leijona-herra lähdimme kävelylle, mies ja Skorppari taas menivät auttamaan mummia pihatöissä.

Sen jälkeen ollaan vaan oleskeltu rapumaisesti, täysikuu tuo pyjama päällä kuljeskelu on niin Rapua että...

No nyt pääsen ilokseni toteuttamaan sitä Vesimies-Venusta eli valitsin vaatteet: tiukat mustat housut, joissa ohuita valkoisia raitoja ja hopeaketju, musta toppi jossa hopeakuvioita, pian alkaa se rauhallinen meikkaaminen... on tämä vaihteeksi ihanaa...

watch out Helsinki, Kaurisenergiaa pääsee pian irti (itse asiassa kaksin kappalein koska kaverini sattuu myös olemaan Kauris)  Wink 

* ai niin , Rakkauden valolle myös hauskaa iltaa! Vetäise hihasta jos tavataan...  Grin
« Viimeksi muokattu: 07.04.2007 17:45:06 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #167 : 07.04.2007 21:18:48 »

Cheesy Hehee, no eipä oma iltani kovin railakkaaksi muuttunu, sillä minä olen ollut jo aikaa sitten kotona. Kävimme "vain" syömässä ja muutamassa kaupassa. Kivaa oli kuitenkin.  Smiley Ja minulle tuo "railakkuuskin" merkitsee korkeintaan kahta siideriä ja tanssimista. Joskus toiste sitten taas sellaista... Wink
« Viimeksi muokattu: 07.04.2007 21:20:20 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #168 : 08.04.2007 03:46:55 »

En ihan sellaista iltaa ajatellutkaan sinun viettävän Rakkauden valo.
Mutta railakkuus voi olla vain arkisista asioista irrottautumista,naurua ja iloa hyvästä ystävästä. smitten

Te kuvasittekin molemmat Kaurisenergian kanssa minkälaista iltaa suunnittelitte.
Toivottavasti molempien ilta vastasi odotuksia. Cheesy
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #169 : 08.04.2007 12:31:23 »

Mutta railakkuus voi olla vain arkisista asioista irrottautumista,naurua ja iloa hyvästä ystävästä. smitten

No niin tosiaan... Ajattelinpas kovin kapeakatseisesti.  idiot2 Grin Mukavaa oli.  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #170 : 08.04.2007 16:15:57 »

No joo, minulla meni vähän turhankin railakkaasti, Uranus toi eteeni kaksi miellyttävää herraa jotka saivat meidät houkuteltua mukaansa puoliprivatiin homokuppilaan. Siellä ystävättäreni katseli vähän aikaa ympärilleen ja totesi että ompas paljon miehiä... johon minä että häh, etkö kuullut kun miehet kertoivat olevansa homoja. No tämä asia oli mennyt häneltä kokonaan ohi, ja minä meinasin tukehtua nauruun... Grin

No hauskaa oli sielläkin, tosin vaihdoimme sitten kyllä vielä muuallekin... ilta jatkuikin hyvin pitkään. Hauskaa oli!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #171 : 08.04.2007 16:49:39 »

Grin

Mahtoi ystäväsi hieman pettyä,, 2funny
Kuullosti illalta,jota voi jonkun aikaa puida yhdessä ja nauraa kommelluksille.
Tarpeen taisi tulla arkea välillä katkaisemaan! Cool
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #172 : 08.04.2007 22:09:27 »

Pittää kertoa minun suunnittelemastani pyjamapäivistä:

Pidin eilen palopuheen ukolleni, että nyt minäkin saan joskus jo tehdä mitä minä haluan, ettei kaikkiin pippaloihin pidä mennä, kun noita vapaita on vähän ja minun pitää pystyä maalaamaan päivänvalossa, että kukat saa oikean loisteen, ja tätäkö ainaista juoksemista se minun elämä sitten on.

No, ukko rauhoitti minua ja sanoi, että keksii jotakin seilläkin ristiäisissä.

Aahhh!

Ja kun se siunattu päivä tässä koitti, niin juoksin hikihatussa ukolle etsimään kampaa ja nenäliinaa jne. ja sitten ilmoittaa poika että neljä on tulossa nyt puutalkoisiin, että kait sinä talkooruoan löyät. Ja kahviakin ne varmaan. Ja lihaa ei saa olla, kaksi on kasvissyöjiä. Ei kun pakastinta penkomaan. Hyvä että pyjamasta ehdin pois, kun tupa oli täysi.

Huh! Vilkas tämä päivä oli. Olisin helpommalla päässyt siellä ristiäisissä.  Undecided
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« Vastaus #173 : 08.04.2007 22:16:44 »

Kyllä vain, varsinkin tämä pääsäinen on mennyt nimenomaan pyjamassa kun lapsi sairastaa enkä ole siksi edes ulos päässyt pahemmin. Mutta muutenkin ko. päiviä tulee harastettua jos olosuhteet sallii, esim. lapsi isällään jolloin voi olla koko päivän sisällä ja vain möllötellä  Smiley Muuten kyllä lapsen kanssa ulos on pakko mennä ja nautin kyllä siitäkin.
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Glendora
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #174 : 09.04.2007 01:23:12 »

Pyjamapäivät on pakollinen pahe  Grin välillä täytyy ottaa rennosti ja vain nauttia hetkestä. Itse olen sen verran kiireinen ihminen, että kun pystyy rennosti ottamaan tulee hirveä syyllisyyden tunne. Aina tarvisi muka olla jotain tekemässä ja puuhaamassa.

parasta pyjamapuuhaa on
*soittaa parhaalle ystävälle ja jakaa ilot ja surut
*pitää ylellinen hemmottelupäivä (kasvonaamio, jalkakylpy, hiusnaamio, vartalonkuorinta)
*lukea lehtiä
*kuunnella musiikkia, laulaa
*inspiroitua maalaamaan (paljon värejä = väriterapiaa parhaimmillaan!)
*valvoa myöhään ja surffata astro forumilla  :Smiley
tai yksinkertaisesti olla tekemättä yhtään mitään!

Ihanan rentouttavia pyjamahippailuja kaikille! ^_^
tallennettu

Second star on the right,
Straight on 'til morning.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #175 : 09.04.2007 01:29:23 »

Haha, työttömänä noita pyjamapäiviä ehtii viettää vähän liikaakin! Grin No, otan kyllä erittäin rennosti myös silloin, kun minulla on töitä ja saavun työpäivän jälkeen kotiin. Olostelu on toinen nimeni! Cheesy

Mie vietän pyjamapäivää/olostelupäivää yleensä piirtämällä ja lukemalla hyviä fanfictioneita (fanfiction = fanien kirjoittamia tarinoita suosikkisarjoistaan, esim. eri TV-, kirja- tai pelisarjoista) hedelmämysliä mutustellen ja teetä juoden. Siinä samalla korviin kajahtelee ihanan rentouttavaa korealaista tai taiwanilaista poikapoppia ja R&B:tä. AAAHHHH...... ^_________^

Minulle on aina ollut tärkeää se, että joka päivä jää aikaa itselleen. Reilusti. Tulen kamalan kärttyisäksi, jos joudun vetämään viikonkin putkeen niin, ettei minulle jää omaa aikaa kuin tunti tai kaksi päivässä - enhän minä ehdi siinä ajassa saada mitään rentouttavaa aikaiseksi, se 2 tuntia menee jo siihen, että minä saan sen hirveän energisen työdraivin pois päältä ja pääsen aloittamaan rentoutumisen! Cheesy
« Viimeksi muokattu: 09.04.2007 01:32:23 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #176 : 02.05.2007 13:31:24 »

Mulla on tänään ahdistus-pyjamapäivä, tuntuu että en voi enkä halua lähteä ulos, vaikka olis ollut kouluakin..

Pistetään se vappujälkimainingin piikkiin. En ole niin pitkään aikaan juonut, että tuo vappu vei ihan jalat alta vieläkin on rapeloinen olotila.

Tai siis no, kyllähän mä ulos oon lähtenyt, teen tässä muuttoa, mutta aika pyjamaiselta tämäkin tuntuu.  :Smiley

Haluan unohtaa koko muun maailman ja keskittyä tavaroiden siirtämiseen paikasta a paikkaan b.
Ja sitten syön jätskiä ja katon telkkaria, kunnes kulta tulee kotiin iltavuorosta ja saa ihmetellä noita mun muuttolaatikoita eteisessään.
  Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #177 : 08.07.2007 14:37:10 »

Hei Ystäväin

Sateinen päivä sopii hyvin pyjamapäiväksi
- voi ottaa rennosti koko päivän
- tehdä mitä huvittaa tai olla tekemättä mitään ihmeempää

Sade raikastaa ilman

Aurinkoisia päiviäkin vielä tulee

Nauttikaa päivästänne

Poistin Timmy-kisultani muovikaulirin,
koska se näytti olevan enemmän haitaksi kuin hyödyksi
- nautinnollista katsoa, kun kissa pesee nyt itseään
monen kauliripäivän jälkeen
- haava on nyt ummessa
Kiitos homeopaattisille valmisteille,
irtonainen kieleke roikkuu haavan vieressä
Toivottavasti Timmy ei pahenna sitä nuoleskelullaan

smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 08.09.2007 19:00:06 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Atomi
Vieras
« Vastaus #178 : 08.07.2007 19:22:30 »

Minä odotan kiihkeästi kesälomaa, että saan pitää kunnollisen pyjamapäivän taas pitkästä aikaa. Aaahh! Sitä onnea kun se päivä koittaa.  Cheesy
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #179 : 09.07.2007 08:16:01 »

Samoin - odotan innolla hetkeä, jolloin muuttosähellykset  on loppuunsaatettu ja on mahdollisuus yhtenä aamuna nukkua niin pitkään kuin huvittaa ja hiipparoida kotona (muutakin kuin laatikoihin kompastellen) pitäen pyjamapäivää... ja järjestän samaan saumaan kesälomaviikon  ja ja ja.... Kiss

(http://p.webshots.com/ProThumbs/86/42686_wallpaper280.jpg)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14
  Tulostusversio  

Siirry: