Chandra
|
|
« Vastaus #165 : 07.04.2007 10:27:29 » |
|
JUUP! Sama hulvaton ja ehkä jonkun mielestä holtitonkin OLEMINEN jatkuu täälläkin. Monen mielestä aika menee hukkaan tällä lailla lorvaillessa. Pitäisi tehdä jotain tuottavaa. Höh,sanon minä joutaville jorinoille. Jäisi kovin paljon näkemättä,kuulematta,jos ei välillä pysähdy hiljaisuuden ääreen. Mutta Kaurisenergialle ja Rakkauden Valolle toivotan kyllä railakasta iltaa hyvässä seurassa.Nauttikaa täysin siemauksin! Siemauksin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #166 : 07.04.2007 17:42:09 » |
|
Kiitos Chandra, joo pian tässä aletaan siemailla... Tämä päivä ei kyllä mennyt aivan suunnitelmien mukaan, sillä en päässyt juoksemaan. Päätimme aamupäivällä hajaantua: Minä ja Leijona-herra lähdimme kävelylle, mies ja Skorppari taas menivät auttamaan mummia pihatöissä. Sen jälkeen ollaan vaan oleskeltu rapumaisesti, täysikuu tuo pyjama päällä kuljeskelu on niin Rapua että... No nyt pääsen ilokseni toteuttamaan sitä Vesimies-Venusta eli valitsin vaatteet: tiukat mustat housut, joissa ohuita valkoisia raitoja ja hopeaketju, musta toppi jossa hopeakuvioita, pian alkaa se rauhallinen meikkaaminen... on tämä vaihteeksi ihanaa... watch out Helsinki, Kaurisenergiaa pääsee pian irti (itse asiassa kaksin kappalein koska kaverini sattuu myös olemaan Kauris) * ai niin , Rakkauden valolle myös hauskaa iltaa! Vetäise hihasta jos tavataan...
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.04.2007 17:45:06 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #167 : 07.04.2007 21:18:48 » |
|
Hehee, no eipä oma iltani kovin railakkaaksi muuttunu, sillä minä olen ollut jo aikaa sitten kotona. Kävimme "vain" syömässä ja muutamassa kaupassa. Kivaa oli kuitenkin. Ja minulle tuo "railakkuuskin" merkitsee korkeintaan kahta siideriä ja tanssimista. Joskus toiste sitten taas sellaista...
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.04.2007 21:20:20 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #168 : 08.04.2007 03:46:55 » |
|
En ihan sellaista iltaa ajatellutkaan sinun viettävän Rakkauden valo. Mutta railakkuus voi olla vain arkisista asioista irrottautumista,naurua ja iloa hyvästä ystävästä. Te kuvasittekin molemmat Kaurisenergian kanssa minkälaista iltaa suunnittelitte. Toivottavasti molempien ilta vastasi odotuksia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #169 : 08.04.2007 12:31:23 » |
|
Mutta railakkuus voi olla vain arkisista asioista irrottautumista,naurua ja iloa hyvästä ystävästä. No niin tosiaan... Ajattelinpas kovin kapeakatseisesti. Mukavaa oli.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #170 : 08.04.2007 16:15:57 » |
|
No joo, minulla meni vähän turhankin railakkaasti, Uranus toi eteeni kaksi miellyttävää herraa jotka saivat meidät houkuteltua mukaansa puoliprivatiin homokuppilaan. Siellä ystävättäreni katseli vähän aikaa ympärilleen ja totesi että ompas paljon miehiä... johon minä että häh, etkö kuullut kun miehet kertoivat olevansa homoja. No tämä asia oli mennyt häneltä kokonaan ohi, ja minä meinasin tukehtua nauruun... No hauskaa oli sielläkin, tosin vaihdoimme sitten kyllä vielä muuallekin... ilta jatkuikin hyvin pitkään. Hauskaa oli!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #171 : 08.04.2007 16:49:39 » |
|
Mahtoi ystäväsi hieman pettyä,, Kuullosti illalta,jota voi jonkun aikaa puida yhdessä ja nauraa kommelluksille. Tarpeen taisi tulla arkea välillä katkaisemaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #172 : 08.04.2007 22:09:27 » |
|
Pittää kertoa minun suunnittelemastani pyjamapäivistä: Pidin eilen palopuheen ukolleni, että nyt minäkin saan joskus jo tehdä mitä minä haluan, ettei kaikkiin pippaloihin pidä mennä, kun noita vapaita on vähän ja minun pitää pystyä maalaamaan päivänvalossa, että kukat saa oikean loisteen, ja tätäkö ainaista juoksemista se minun elämä sitten on. No, ukko rauhoitti minua ja sanoi, että keksii jotakin seilläkin ristiäisissä. Aahhh! Ja kun se siunattu päivä tässä koitti, niin juoksin hikihatussa ukolle etsimään kampaa ja nenäliinaa jne. ja sitten ilmoittaa poika että neljä on tulossa nyt puutalkoisiin, että kait sinä talkooruoan löyät. Ja kahviakin ne varmaan. Ja lihaa ei saa olla, kaksi on kasvissyöjiä. Ei kun pakastinta penkomaan. Hyvä että pyjamasta ehdin pois, kun tupa oli täysi. Huh! Vilkas tämä päivä oli. Olisin helpommalla päässyt siellä ristiäisissä.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #173 : 08.04.2007 22:16:44 » |
|
Kyllä vain, varsinkin tämä pääsäinen on mennyt nimenomaan pyjamassa kun lapsi sairastaa enkä ole siksi edes ulos päässyt pahemmin. Mutta muutenkin ko. päiviä tulee harastettua jos olosuhteet sallii, esim. lapsi isällään jolloin voi olla koko päivän sisällä ja vain möllötellä Muuten kyllä lapsen kanssa ulos on pakko mennä ja nautin kyllä siitäkin.
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
Glendora
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #174 : 09.04.2007 01:23:12 » |
|
Pyjamapäivät on pakollinen pahe välillä täytyy ottaa rennosti ja vain nauttia hetkestä. Itse olen sen verran kiireinen ihminen, että kun pystyy rennosti ottamaan tulee hirveä syyllisyyden tunne. Aina tarvisi muka olla jotain tekemässä ja puuhaamassa. parasta pyjamapuuhaa on *soittaa parhaalle ystävälle ja jakaa ilot ja surut *pitää ylellinen hemmottelupäivä (kasvonaamio, jalkakylpy, hiusnaamio, vartalonkuorinta) *lukea lehtiä *kuunnella musiikkia, laulaa *inspiroitua maalaamaan (paljon värejä = väriterapiaa parhaimmillaan!) *valvoa myöhään ja surffata astro forumilla : tai yksinkertaisesti olla tekemättä yhtään mitään! Ihanan rentouttavia pyjamahippailuja kaikille! ^_^
|
|
|
tallennettu
|
Second star on the right, Straight on 'til morning.
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #175 : 09.04.2007 01:29:23 » |
|
Haha, työttömänä noita pyjamapäiviä ehtii viettää vähän liikaakin! No, otan kyllä erittäin rennosti myös silloin, kun minulla on töitä ja saavun työpäivän jälkeen kotiin. Olostelu on toinen nimeni! Mie vietän pyjamapäivää/olostelupäivää yleensä piirtämällä ja lukemalla hyviä fanfictioneita (fanfiction = fanien kirjoittamia tarinoita suosikkisarjoistaan, esim. eri TV-, kirja- tai pelisarjoista) hedelmämysliä mutustellen ja teetä juoden. Siinä samalla korviin kajahtelee ihanan rentouttavaa korealaista tai taiwanilaista poikapoppia ja R&B:tä. AAAHHHH...... ^_________^ Minulle on aina ollut tärkeää se, että joka päivä jää aikaa itselleen. Reilusti. Tulen kamalan kärttyisäksi, jos joudun vetämään viikonkin putkeen niin, ettei minulle jää omaa aikaa kuin tunti tai kaksi päivässä - enhän minä ehdi siinä ajassa saada mitään rentouttavaa aikaiseksi, se 2 tuntia menee jo siihen, että minä saan sen hirveän energisen työdraivin pois päältä ja pääsen aloittamaan rentoutumisen!
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.04.2007 01:32:23 kirjoittanut AthaMaarit »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #178 : 08.07.2007 19:22:30 » |
|
Minä odotan kiihkeästi kesälomaa, että saan pitää kunnollisen pyjamapäivän taas pitkästä aikaa. Aaahh! Sitä onnea kun se päivä koittaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #179 : 09.07.2007 08:16:01 » |
|
Samoin - odotan innolla hetkeä, jolloin muuttosähellykset on loppuunsaatettu ja on mahdollisuus yhtenä aamuna nukkua niin pitkään kuin huvittaa ja hiipparoida kotona (muutakin kuin laatikoihin kompastellen) pitäen pyjamapäivää... ja järjestän samaan saumaan kesälomaviikon ja ja ja.... (http://p.webshots.com/ProThumbs/86/42686_wallpaper280.jpg)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|