Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyjamapäivät  (Luettu 97633 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #180 : 08.09.2007 18:57:40 »

Hei Ystäväin

Täällä on vietetty pyjamapäivää
- eilen vietin iltaan saakka,
kunnes ystävättäreni tuli yöksi luokseni
- iltalenkki auttoi

Aamulla hän lähti Tampereelle häihin
- meikkasin hänet aamulla

Sitten ei muuta pehkuihin takas
- koko päivän olen nukkunut

I t k e t t ä ä   ja   a h d i s t a a

Cry    buck2    Undecided

K o l o t t a a

smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 09.09.2007 13:19:57 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #181 : 08.09.2007 22:47:13 »

ELÄMÄNILO! Cheesy

Nuo pari,kolme päivää sängyssä ahdistuneena ja itkuisena ovat perin tuttuja minullekin.
Aika ajoin niitä vaan tulee,jos ei ehdi muuten pysähtyä itseään kuuntelemaan.
Se lohtu niissä kuitenkin on,että sieltä nousee aina hieman tietoisempana itsestään ja vahvempana taas kohtaamaan elämän tuomat haasteet.

Monet asiat olen yksinäni läpikäynyt turvallisesti omassa sängyssä.Joskus lohduttomanakin ja hieman itsesääliinkin vaipuneena,mutta tiedän,että pian täältä taas noustaan. crazy2
En enää haraa vastaan,vaan vietän päiväni suosiolla niin,jos sen jo aamulla huomaan.
Väkisin vääntämällä ei mitään jälkeä kuitenkaan synny.Ei ainakaan mitään luovaa.

Pian sinä sieltä taas nouset,entistä pirteämpänä! Cheesy
Vedä nyt vaan peitettä korville ja nuku ja näe kauniita unia. angel
Huomenna on uusi päivä! smitten
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #182 : 09.09.2007 13:29:34 »

ELÄMÄNILO! Cheesy

Nuo pari,kolme päivää sängyssä ahdistuneena ja itkuisena ovat perin tuttuja minullekin.
Aika ajoin niitä vaan tulee,jos ei ehdi muuten pysähtyä itseään kuuntelemaan.
Se lohtu niissä kuitenkin on,että sieltä nousee aina hieman tietoisempana itsestään ja vahvempana taas kohtaamaan elämän tuomat haasteet.

Hei "Chandra"

Eilinen päivä meni tosiaankin nukkuessa
- heräsin välillä syömään ja sitten takas nukkumaan

Yönikin nukuin vielä hyvin, vaikka koko päivän nukuin  buck2

Ystävättäreni tuli vielä toiseksi yöksi luokseni,
kun kuuli että paha oloni jatkuu yhä   Cry
-Tampereella kävi kummipoikansa häissä

Nukun yleensä huonosti, jos minulla on yövieras,
mutta nyt nukuin kuin pieni lapsi

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Mariska
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #183 : 09.09.2007 17:12:20 »

Heips! Täällä yksi pyjama päivien viettäjä!!!!  Cheesy

Mä olen jo pitemmän aikaa vietellyt pyjamapäiviä, yleensä sunnutaisin (tämä ei johdu mistää bilettämisestä, vaan siitä että mikään paikka ei ole sunnuntaisin auki, ei tarvi mennä mihkään). :Smiley
Kaikista parasta on jos saa olla ihan yksin, lukea sängyssä, katsella telkkaa, tai dvd:tä... olla vaan. Sitten illalla jos tuntuu siltä voi ehkä käydä lenkillä että vähän saa raitista ilmaa.  Smiley

Meillä ei muut tätä ymmärrä, ainoat vapaa päivät pitäis tohottaa hikihatussa ja yrittää saada kaikki mitä ei viikolla kerkiä tekemään tehtyä, aamulla on herättävä samaan aikaan kun viikolla että varmasti kerkiää tekemään kaiken. Kamalaa...  Sad buck2 idiot2 tickedoff

Mutta kun sattuu olemaan ihan yksin ei kukaan ole naputtamassa siitä ettei nouse sängystä ylös tai laita vaateita päälle.  Cheesy
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #184 : 09.09.2007 19:22:00 »

Heips! Täällä yksi pyjama päivien viettäjä!!!!  Cheesy

Mä olen jo pitemmän aikaa vietellyt pyjamapäiviä, yleensä sunnutaisin ....
....
Mutta kun sattuu olemaan ihan yksin ei kukaan ole naputtamassa siitä ettei nouse sängystä ylös tai laita vaateita päälle.

Hei "Mariska"

Pyjamapäivä on sallittava sitä tarvitsevalle  Cheesy
- sehän on "durasell"akkujen latausta

tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #185 : 15.09.2007 16:59:41 »

Nimenomaan, Elämänilo!

Minä vietän pyjamapäivän aina kun voin. Kahden pienen pojan työssäkäyvälle äidille ne ovat harvinaista huvia, mutta nautin niistä kun pystyn. Tänään en voinut viettää sellaista, kun isä vei isomman pojan rientoihin, ja minä jäin pienen kanssa kotiin. No, otan ilon kaikista niistä hetkistä, jotka saan viettää pienen kanssa, sillä ne kasvavat kovaa vauhtia...  (pian menevät armeijaan...  Tongue)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #186 : 29.09.2007 18:12:40 »

Hei Ystäväin

crazy2 Täällä on pyjamapäivä  crazy2

Olo hieman flunssainen; buck2
eilen särki päätä ennen teatteriin menoa ja kurkkua karhensi
- vähän samanlainen olo tänäänkin; nyt nautin vuoteen lämmöstä
- leiriydyin taas kertaalleen tänne vuoteeseen   Embarrassed
- ihana antaa itselle lupa olla tekemättä mitään

tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #187 : 30.09.2007 08:30:51 »

Täällä myös pyjamapäivä jatkuu,ja todella toivon Esmiraldan tapaan (toisessa topicissa),että EI VIERAITA PLEASE!! angel

Minun leirini on sänky,tietsikka ja sohva.Välillä piipahdus partsilla meditatiivisella ja haukkaamassa happea savumerkkien välissä. Wink
Katselen kun lehdet tuulen puuskassa lentävät kieppuen alas.Aivan kuin leikkisivät ja toivottaisivat hyvää syksyä mennessään.

Voipi olla,että jotain lukaisenkin ja päiväunet!Ne ovat ehdottomat.Pyjaman housut ja toppi,partsille kylpytakki,ah ihanuutta! smitten

Miten Elämänilon päivä?Vieläkö leirielämää sullakin?
Se on ihana etuoikeus,kun ei enää ketään hätistelemässä ruuan laittoon tai ylipäänsä minnekkään.Kisut pitää seuraa. angel
tallennettu

Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #188 : 30.09.2007 09:13:00 »

Välillä piipahdus partsilla meditatiivisella ja haukkaamassa happea savumerkkien välissä. Wink
Katselen kun lehdet tuulen puuskassa lentävät kieppuen alas.Aivan kuin leikkisivät ja toivottaisivat hyvää syksyä mennessään.
Pyjaman housut ja toppi,partsille kylpytakki,ah ihanuutta! smitten

En voinut muuta kuin  Grin lukiessani näitä. Olisin voinut itse kirjoittaa samoin. Eilinen meni tosiaan noin. Minulla kyllä on tässä "huolettavia", mutta ovat "helppohoitoisia"  Cheesy

Ja miten totta tuo "meditatiivinen" onkaan... savumerkkien välistä, meditatiivisella saan usein "sydämen oivalluksia". Kuten eilenkin. Ymmärsin jotain, ja olen siitä kovin iloinen.
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #189 : 30.09.2007 12:06:49 »

... Minun leirini on sänky,tietsikka ja sohva.Välillä piipahdus partsilla meditatiivisella ja haukkaamassa happea savumerkkien välissä. ...
Voipi olla,että jotain lukaisenkin ja päiväunet!Ne ovat ehdottomat.Pyjaman housut ja toppi,partsille kylpytakki,ah ihanuutta!
Miten Elämänilon päivä?Vieläkö leirielämää sullakin?

Hei "Chandra"

Flunssani on helpottanut eilisestä,
mutta pidän pyjamapäivän tänäänkin  :Smiley
- aamu alkoi aivastellen ja kurkkua karhentaen
- leirielämä siis jatkuu hyvällä mielellä;
kotikin tuli siivotuksi viime viikolla
  Shocked

Yöllä otin homeopaattisen valmisteen flunssani hoitoon
- Hydrastis D30; puhdistaa limakalvot "nielusta - peräaukkoon",
estää poskiontelotulehduksen muodostumista / hoitaa sitä

tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #190 : 30.09.2007 15:44:05 »

Täten julistan tämän päivän pyjamapäiväksi.  police

Siis yöpuvussa ajattelin hortoilla koko päivän ja aivan kuten muutkin
sängyssä, kannettavan kanssa telkkari auki ja iso jätski kulho mukana.
Voiko ollakkaan mukavampaa. (paitsi että jätski loppuu kohta  Undecided)

Elämänilo; juot vaan paljon lämmintä ja lepäilet.
Ehkäpä se olo siitä helpottuu muutassa päivässä.

smitten

Aah, siis tuo ihanuutesi vain jatkuu!!  Grin Kait muistat villatöppöset jalkoihisi laittaa, etteivät varpaat jäädy... Huh Eipä silti, olin minäkin tuonne kello 11. saakka. Se on jo pitkä aamu minulle. Ja ihan yksin sain tuon hetken olla, ukko oli kirkossa, pitkästä aikaa, ilmoitti että on nyt niin hyvässä kunnossa, että tohtii mennä. Joo, joo ilman muuta.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #191 : 10.10.2007 00:12:24 »

Voi ei, teidän pyjamapäiviänne lukiessa mieleeni nousee väistämättä sellainen kauhu(?) kuva, että minulla joka päivä on pyjamapäivä! Grin Nukun pitkään ja makoisasti, en pidä mitään kiirettä, olostelen mukavasti ja teen vain sellaisia juttuja, joita intuitio kehottaa tekemään. Huomenna on vain uunien lämmitykset (je nehän nyt eivät kysy vaivaa muuta kuin puiden roudaamisen sisään) ja jos on OK sää kiikuttelen vähän puita liiteriin ulkosalta. Jos siis on OK sää, tänne oli luvattu huomiseksi ystäväni mukaan jotain räntätihkun oloista keliä ja viikonlopuksi kunnon syysmyrskyä.

Eli paras lämmittää kunnolla Cheesy Pysyisi tupa edes vähän aikaa lämpimänä (että vanha talo vetääkin kamalasti!)
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #192 : 12.10.2007 08:07:48 »

Aika omaan tahtiin täälläkin menen. smitten
Nuo puilla lämmittämiset kuullostivat niiiiin lämpimän kodikkaalta.Kaipaan sitä huolimatta siitä,että myös jossa asuin oli myös välillä kuin tuulenpesä. Grin

Mutta nyt heräsin tuuliseen ja kylmään aamuun ja räntää tulee taivaalta.
Päätin juoda aamukahvin ja tehdä pakollisen kauppareissun.
Sen jälkeen lököt päälle ja hyvin ansaittu pyjamapäivä. smitten  smitten
En karkkilakon takia hellittele itseäni niillä,mutta teen juuri sitä mikä huvittaa,elikäs makoilen,lojun ja selailen foorumia.
Nyt tuulta päin! crazy2
« Viimeksi muokattu: 12.10.2007 08:09:40 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #193 : 12.10.2007 18:21:49 »

En minä tarkeniskaan meillä enää pyjamalla. On sellainen vanha hirsitalo, jossa nurkista vetää. Siis sellainen maailman terveellisin talo!

Mutta kun vedän paksut villasukat jalkaan ja tuon iha-ihanaisen aamutakin päälleni, niin olen pahalta maailmalta turvassa.

Tuo aamutakki on mainitsemisen arvoinen asia. Löysin sen kirpputorilta muutamalla eurolla. Sellainen suuri ja leveä, puuvillavuori ja päällä ihana rypistymätön, liukas kangas, mustalla pohjalla sellaisia monenvärisiä isoja ruusuja.

Arvo nousi, kun ystäväni, kankaiden asiantuntija sanoi, että se on silkkiä, hyvää sellaista. Hm...ja joku on sen käsin tehnyt. Vain hullu on sen kirpputorille sitten jättänyt, kunnes tuli viisas nainen ja vei.

Jo neljä vuotta se on minulla ollut. Ihanin vaate, mitä koskaan!!!

Nyt siis esittelin tämänkin arvon!  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #194 : 11.01.2009 16:33:16 »

Hei Ystäväin

Täällä nautitaan pyjamapäivästä.

smittenElämänilo  smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14
  Tulostusversio  

Siirry: