|
Chandra
|
|
« Vastaus #181 : 08.09.2007 22:47:13 » |
|
ELÄMÄNILO! Nuo pari,kolme päivää sängyssä ahdistuneena ja itkuisena ovat perin tuttuja minullekin. Aika ajoin niitä vaan tulee,jos ei ehdi muuten pysähtyä itseään kuuntelemaan. Se lohtu niissä kuitenkin on,että sieltä nousee aina hieman tietoisempana itsestään ja vahvempana taas kohtaamaan elämän tuomat haasteet. Monet asiat olen yksinäni läpikäynyt turvallisesti omassa sängyssä.Joskus lohduttomanakin ja hieman itsesääliinkin vaipuneena,mutta tiedän,että pian täältä taas noustaan. En enää haraa vastaan,vaan vietän päiväni suosiolla niin,jos sen jo aamulla huomaan. Väkisin vääntämällä ei mitään jälkeä kuitenkaan synny.Ei ainakaan mitään luovaa. Pian sinä sieltä taas nouset,entistä pirteämpänä! Vedä nyt vaan peitettä korville ja nuku ja näe kauniita unia. Huomenna on uusi päivä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #182 : 09.09.2007 13:29:34 » |
|
ELÄMÄNILO! Nuo pari,kolme päivää sängyssä ahdistuneena ja itkuisena ovat perin tuttuja minullekin. Aika ajoin niitä vaan tulee,jos ei ehdi muuten pysähtyä itseään kuuntelemaan. Se lohtu niissä kuitenkin on,että sieltä nousee aina hieman tietoisempana itsestään ja vahvempana taas kohtaamaan elämän tuomat haasteet. Hei "Chandra"
Eilinen päivä meni tosiaankin nukkuessa - heräsin välillä syömään ja sitten takas nukkumaan
Yönikin nukuin vielä hyvin, vaikka koko päivän nukuin
Ystävättäreni tuli vielä toiseksi yöksi luokseni, kun kuuli että paha oloni jatkuu yhä -Tampereella kävi kummipoikansa häissä
Nukun yleensä huonosti, jos minulla on yövieras, mutta nyt nukuin kuin pieni lapsi Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mariska
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #183 : 09.09.2007 17:12:20 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #184 : 09.09.2007 19:22:00 » |
|
Heips! Täällä yksi pyjama päivien viettäjä!!!! Mä olen jo pitemmän aikaa vietellyt pyjamapäiviä, yleensä sunnutaisin .... .... Mutta kun sattuu olemaan ihan yksin ei kukaan ole naputtamassa siitä ettei nouse sängystä ylös tai laita vaateita päälle. Hei "Mariska"
Pyjamapäivä on sallittava sitä tarvitsevalle - sehän on "durasell"akkujen latausta Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #185 : 15.09.2007 16:59:41 » |
|
Nimenomaan, Elämänilo! Minä vietän pyjamapäivän aina kun voin. Kahden pienen pojan työssäkäyvälle äidille ne ovat harvinaista huvia, mutta nautin niistä kun pystyn. Tänään en voinut viettää sellaista, kun isä vei isomman pojan rientoihin, ja minä jäin pienen kanssa kotiin. No, otan ilon kaikista niistä hetkistä, jotka saan viettää pienen kanssa, sillä ne kasvavat kovaa vauhtia... (pian menevät armeijaan... )
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #187 : 30.09.2007 08:30:51 » |
|
Täällä myös pyjamapäivä jatkuu,ja todella toivon Esmiraldan tapaan (toisessa topicissa),että EI VIERAITA PLEASE!! Minun leirini on sänky,tietsikka ja sohva.Välillä piipahdus partsilla meditatiivisella ja haukkaamassa happea savumerkkien välissä. Katselen kun lehdet tuulen puuskassa lentävät kieppuen alas.Aivan kuin leikkisivät ja toivottaisivat hyvää syksyä mennessään. Voipi olla,että jotain lukaisenkin ja päiväunet!Ne ovat ehdottomat.Pyjaman housut ja toppi,partsille kylpytakki,ah ihanuutta! Miten Elämänilon päivä?Vieläkö leirielämää sullakin? Se on ihana etuoikeus,kun ei enää ketään hätistelemässä ruuan laittoon tai ylipäänsä minnekkään.Kisut pitää seuraa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam*
Kanta-astroilija
Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta
|
|
« Vastaus #188 : 30.09.2007 09:13:00 » |
|
Välillä piipahdus partsilla meditatiivisella ja haukkaamassa happea savumerkkien välissä. Katselen kun lehdet tuulen puuskassa lentävät kieppuen alas.Aivan kuin leikkisivät ja toivottaisivat hyvää syksyä mennessään. Pyjaman housut ja toppi,partsille kylpytakki,ah ihanuutta! En voinut muuta kuin lukiessani näitä. Olisin voinut itse kirjoittaa samoin. Eilinen meni tosiaan noin. Minulla kyllä on tässä "huolettavia", mutta ovat "helppohoitoisia" Ja miten totta tuo "meditatiivinen" onkaan... savumerkkien välistä, meditatiivisella saan usein "sydämen oivalluksia". Kuten eilenkin. Ymmärsin jotain, ja olen siitä kovin iloinen.
|
|
|
tallennettu
|
Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä. Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna. https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #189 : 30.09.2007 12:06:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #190 : 30.09.2007 15:44:05 » |
|
Täten julistan tämän päivän pyjamapäiväksi. Siis yöpuvussa ajattelin hortoilla koko päivän ja aivan kuten muutkin sängyssä, kannettavan kanssa telkkari auki ja iso jätski kulho mukana. Voiko ollakkaan mukavampaa. (paitsi että jätski loppuu kohta ) Elämänilo; juot vaan paljon lämmintä ja lepäilet. Ehkäpä se olo siitä helpottuu muutassa päivässä. Aah, siis tuo ihanuutesi vain jatkuu!! Kait muistat villatöppöset jalkoihisi laittaa, etteivät varpaat jäädy... Eipä silti, olin minäkin tuonne kello 11. saakka. Se on jo pitkä aamu minulle. Ja ihan yksin sain tuon hetken olla, ukko oli kirkossa, pitkästä aikaa, ilmoitti että on nyt niin hyvässä kunnossa, että tohtii mennä. Joo, joo ilman muuta.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #191 : 10.10.2007 00:12:24 » |
|
Voi ei, teidän pyjamapäiviänne lukiessa mieleeni nousee väistämättä sellainen kauhu(?) kuva, että minulla joka päivä on pyjamapäivä! Nukun pitkään ja makoisasti, en pidä mitään kiirettä, olostelen mukavasti ja teen vain sellaisia juttuja, joita intuitio kehottaa tekemään. Huomenna on vain uunien lämmitykset (je nehän nyt eivät kysy vaivaa muuta kuin puiden roudaamisen sisään) ja jos on OK sää kiikuttelen vähän puita liiteriin ulkosalta. Jos siis on OK sää, tänne oli luvattu huomiseksi ystäväni mukaan jotain räntätihkun oloista keliä ja viikonlopuksi kunnon syysmyrskyä. Eli paras lämmittää kunnolla Pysyisi tupa edes vähän aikaa lämpimänä (että vanha talo vetääkin kamalasti!)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #192 : 12.10.2007 08:07:48 » |
|
Aika omaan tahtiin täälläkin menen. Nuo puilla lämmittämiset kuullostivat niiiiin lämpimän kodikkaalta.Kaipaan sitä huolimatta siitä,että myös jossa asuin oli myös välillä kuin tuulenpesä. Mutta nyt heräsin tuuliseen ja kylmään aamuun ja räntää tulee taivaalta. Päätin juoda aamukahvin ja tehdä pakollisen kauppareissun. Sen jälkeen lököt päälle ja hyvin ansaittu pyjamapäivä. En karkkilakon takia hellittele itseäni niillä,mutta teen juuri sitä mikä huvittaa,elikäs makoilen,lojun ja selailen foorumia. Nyt tuulta päin!
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.10.2007 08:09:40 kirjoittanut Chandra »
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #193 : 12.10.2007 18:21:49 » |
|
En minä tarkeniskaan meillä enää pyjamalla. On sellainen vanha hirsitalo, jossa nurkista vetää. Siis sellainen maailman terveellisin talo! Mutta kun vedän paksut villasukat jalkaan ja tuon iha-ihanaisen aamutakin päälleni, niin olen pahalta maailmalta turvassa. Tuo aamutakki on mainitsemisen arvoinen asia. Löysin sen kirpputorilta muutamalla eurolla. Sellainen suuri ja leveä, puuvillavuori ja päällä ihana rypistymätön, liukas kangas, mustalla pohjalla sellaisia monenvärisiä isoja ruusuja. Arvo nousi, kun ystäväni, kankaiden asiantuntija sanoi, että se on silkkiä, hyvää sellaista. Hm...ja joku on sen käsin tehnyt. Vain hullu on sen kirpputorille sitten jättänyt, kunnes tuli viisas nainen ja vei. Jo neljä vuotta se on minulla ollut. Ihanin vaate, mitä koskaan!!! Nyt siis esittelin tämänkin arvon!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
|